Wzrost ciśnienia w układzie chłodzenia
Strona 1 z 1
Mam problem ze swoją Mazdą CX5 2,2 175KM z 2012 roku w automacie przebieg 270 tys. . Po odpaleniu rośnie ciśnienie w układzie chłodzenia . Wąż do chłodnicy szybko staje się twardy, Powoduje to przerzucanie płynu do zbiorniczka i wyrzucanie na zewnątrz, zapowietrzanie układu – brak grzania wewnątrz . Czy to może być uszczelka pod głowicą , choć auto odpala normalnie nie brakuje mu mocy. Czy przed zabraniem się za głowicę są jeszcze jakieś inne ewentualne elementy tego silnika które wcześniej należało by zdiagnozować aby mieć ostatecznie pewność , że to głowica. Profilaktycznie wymieniłem termostat i korek chłodnicy lecz objawy wyżej opisane dalej występują . Jeśli ktoś coś podpowie to z góry dziękuję .
- Od: 20 lut 2021, 18:55
- Posty: 1
- Auto: Mazda C X-5/CD175/AWD/AT/REWOLUTION
może być uszczelka, może być jeszcze gorzej- np pęknięcie głowicy.
Objawy nie wróżą nic dobrego, ale ja niewiele wiem o budowie silnika 2,2 cx-5...
może jest jakiś inny "myk" tłumaczący sytuację a mniej kosztowny...
Objawy nie wróżą nic dobrego, ale ja niewiele wiem o budowie silnika 2,2 cx-5...
może jest jakiś inny "myk" tłumaczący sytuację a mniej kosztowny...
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
aRb napisał(a):Odkręć korek zbiornika wyrównawczego lub chłodnicy i powąchaj ,jeżeli czuć spaliny to wszystko jasne – uszczelka lub głowica.
możesz nie wyczuć..
Są dostępne do kupienia specjalne testery wykrywające CO2 w zbiorniku wyrównawczym.
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
hej
mialem dokladnie ten sam problem
przy przebiegu 180tys uszczelka poszla miedzy 1 cylindrem a kanalem wodnym dlatego wywala plyn ze nbiorniczka planowanie uszczelka nowa a przy okazji sprawdz sobie uszczelki pod wtryskami i popychacze ktore strasznie akurat u mnie polecialy.powodzenia
mialem dokladnie ten sam problem
przy przebiegu 180tys uszczelka poszla miedzy 1 cylindrem a kanalem wodnym dlatego wywala plyn ze nbiorniczka planowanie uszczelka nowa a przy okazji sprawdz sobie uszczelki pod wtryskami i popychacze ktore strasznie akurat u mnie polecialy.powodzenia
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy CX-3 / CX-30 / CX-5 / CX-7 / CX-9