Cześć,
Zwracam się z pytaniem czy ktoś z forumowiczów badał może na hamowni swoją Mazdę? Konkretnie chodzi mi o silnik 2.0 Skyactiv-g 165KM? Dlaczego pytam. Otóż po zakupie swojej mazdy miałem odczucie, że mój egzemplarz jest trochę "zamulony". Pojechałem na hamownie i mój wynik to niecałe 149KM i 186 Nm momentu vs deklarowane 165 i 210.
Na serwisie oczywiście brak błędów więc nie ma podstaw żeby drążyć temat za bardzo. Pojawiła się sugestia żeby spróbować pojechać na hamownię innym egzemplarzem i zobaczyć wynik. Mnie na drugą mazdę nie stać
Może ktoś z forumowiczów był, albo po przeczytaniu tego posta z ciekawości się wybierze i podzieli swoim wynikiem...
Słaba moc i wyniki z hamowni
Strona 1 z 1
Na początek zatankuj dobrego paliwa, najlepiej jakiegoś 98, ale nie z Auchan tylko co najmniej Vervę/Shell V-Power i zresetuj kompa, czyli zdejm klemę od akumulatora na parę minut.
Te silniki są bardzo czułe na gorsze paliwo, było o tym na forum.
Tu masz podobny przypadek:
viewtopic.php?p=3216560#p3216560
Te silniki są bardzo czułe na gorsze paliwo, było o tym na forum.
Tu masz podobny przypadek:
viewtopic.php?p=3216560#p3216560
- Od: 5 gru 2003, 15:25
- Posty: 1083 (3/4)
- Skąd: Białystok
- Auto: Mazda6 GJ SkyActiv-G 2.5 '15 SkyPassion
CX-7 Sport EU powered by DISI-tune
Poprzednie auto:
Mazda6 GG L3 '02
Poza tam co kolega wyżej napisał:
1. pomiar musiał by być wykonany na tej samej hamowni , żeby wyniki można było porównywać , nawet temp. powietrza ma wpływ na wynik.
2. wynik jaki otrzymałeś jest wynikiem po "przeliczniku" , czy mocą z kół?? – to tez wprowadza bardzo dużo rozbieżności w wynikach.
1. pomiar musiał by być wykonany na tej samej hamowni , żeby wyniki można było porównywać , nawet temp. powietrza ma wpływ na wynik.
2. wynik jaki otrzymałeś jest wynikiem po "przeliczniku" , czy mocą z kół?? – to tez wprowadza bardzo dużo rozbieżności w wynikach.
Dzięki za sugestie.
W okresie świątecznym spróbuję zrobić tak jak sugerujecie i zaleje jakieś podrasowane 98 i zresetuje kompa.
Na co dzień leję zwykłą 95 na lotosie lub orlenie.
Co do różnych wyników z hamowni to zgoda być może te wyniki nie będą porównywalne, ale mi wyszedł 10% ubytek, a to moim zdaniem sporo.
W okresie świątecznym spróbuję zrobić tak jak sugerujecie i zaleje jakieś podrasowane 98 i zresetuje kompa.
Na co dzień leję zwykłą 95 na lotosie lub orlenie.
Co do różnych wyników z hamowni to zgoda być może te wyniki nie będą porównywalne, ale mi wyszedł 10% ubytek, a to moim zdaniem sporo.
.
Dopisano 8 cze 2019, 20:26:
M
Dopisano 8 cze 2019, 20:29:
Dopisano 8 cze 2019, 20:26:
M
Dopisano 8 cze 2019, 20:29:
Czeas. Ja byłem wczoraj na hamowni i pokazało prawie 157KM i 220NM.gosc mówił że jest w normie. A duże znaczenie ma sonda, paliwo i wydech. Nie wszystko wg mechanika było ok, ponieważ dziwny odgłos pyrkania dochodził z silnika. Ja robiłem na rozgrzanym silniku i paliwie 95 z shellatoomaas napisał(a):Cześć,
Zwracam się z pytaniem czy ktoś z forumowiczów badał może na hamowni swoją Mazdę? Konkretnie chodzi mi o silnik 2.0 Skyactiv-g 165KM? Dlaczego pytam. Otóż po zakupie swojej mazdy miałem odczucie, że mój egzemplarz jest trochę "zamulony". Pojechałem na hamownie i mój wynik to niecałe 149KM i 186 Nm momentu vs deklarowane 165 i 210.
Na serwisie oczywiście brak błędów więc nie ma podstaw żeby drążyć temat za bardzo. Pojawiła się sugestia żeby spróbować pojechać na hamownię innym egzemplarzem i zobaczyć wynik. Mnie na drugą mazdę nie stać
Może ktoś z forumowiczów był, albo po przeczytaniu tego posta z ciekawości się wybierze i podzieli swoim wynikiem...
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy CX-3 / CX-30 / CX-5 / CX-7 / CX-9