Pytania i dyskusje na temat zlotu
Zapraszam do dyskusji 
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
8:00-9:30
zbiórka
odprawa i wpuszczanie aut kolejno na teren toru
rozdanie identyfikatorów i kart zgłoszeniowych do podpisania
wyjazd na tor, ustawienie aut nadzorowane przez organizatorów
odprawa, przygotowanie do konkurencji oraz ogłoszenia organizatorów
rozpoczęcie konkurencji
9:30-15:00
jazda po wyznaczonym torze(dwie trasy) z pomiarem czasu fotokomórką
konkurs na najładniejszą komorę silnika(przed drugą trasą)
15:00-16:30
płyta poślizgowa – doskonalenie techniki jazdy
konkurs na najładniejszą Mazdę zlotu
16:30-17:00
rozdanie nagród i zakończenie imprezy

zbiórka
odprawa i wpuszczanie aut kolejno na teren toru
rozdanie identyfikatorów i kart zgłoszeniowych do podpisania
wyjazd na tor, ustawienie aut nadzorowane przez organizatorów
odprawa, przygotowanie do konkurencji oraz ogłoszenia organizatorów
rozpoczęcie konkurencji
9:30-15:00
jazda po wyznaczonym torze(dwie trasy) z pomiarem czasu fotokomórką
konkurs na najładniejszą komorę silnika(przed drugą trasą)
15:00-16:30
płyta poślizgowa – doskonalenie techniki jazdy
konkurs na najładniejszą Mazdę zlotu
16:30-17:00
rozdanie nagród i zakończenie imprezy
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
GD – Generacja Doskonała
- Od: 20 lut 2008, 21:59
- Posty: 3367 (90/160)
- Skąd: Krotoszyn
- Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG
Jarek, a będą konkursy na wydech, car audio, czy stożki?

-
Keeper of the Art
- Od: 22 kwi 2012, 18:06
- Posty: 3761 (89/91)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'
Niestety nie, bardziej nastawiamy się na jazdę i ćwiczenia. Będą dwa szybkie konkursy na najładniejszą Mazdę zlotu i najładniejszą komorę silnika. Więcej konkursów będzie na Mega Zlocie w Rykach.
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
Tydzień po Track Dayu 
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
Niestety hamowni nie będzie. Ale w Rykach pojawi się na pewno 
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
Wojtek napisał(a):Moje pytanie...
Czy znajdzie się śmiałek, który by napisał relację z tej imprezy?
niestety nie jadę tym razem .. ewentualną relację mogę napisać na podstawie wrażeń ludków które pewnie ukażą się na forum i z tego co opowie mi Speed po powrocie
Paweł napisał(a):W drodze na tor podrzucisz Renatę do szpitala.
poród trochę trwa
- Od: 26 lut 2008, 01:19
- Posty: 2749
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 323 BJ B3 '98
Mazda mx5 NB FL '02
Myślimy z Prezesami o profesjonalnym klipie ze zlotu – więcej info w przyszłym tygodniu.
Trasę chce ustawić tak że np. 3 godziny jeździmy w jedną stronę potem chwila przerwy i jeździmy na odwrót ( tak aby nie jeździć na pamięć i równomiernie zużyły się opony )
POTEM NA ODWRÓT: TAM GDZIE BYŁA META BEDZIE START.
Hamownia za mały zlot w stosunku do kosztów.
Ciepły posiłek będzie do wyboru z 3,4 dań :
np.; Pierogi zbójeckie 8 szt. duże + boczek
gołąbki 2 szt. sosik + ziemniaczki
zupa gulaszowa + bułeczka itd.
Trasę chce ustawić tak że np. 3 godziny jeździmy w jedną stronę potem chwila przerwy i jeździmy na odwrót ( tak aby nie jeździć na pamięć i równomiernie zużyły się opony )
POTEM NA ODWRÓT: TAM GDZIE BYŁA META BEDZIE START.
Hamownia za mały zlot w stosunku do kosztów.
Ciepły posiłek będzie do wyboru z 3,4 dań :
np.; Pierogi zbójeckie 8 szt. duże + boczek
gołąbki 2 szt. sosik + ziemniaczki
zupa gulaszowa + bułeczka itd.
VW Passat B8 2.0 TDI -190 KM DSG
Mazda Mx3 V6 2.5 KLde
Mazda Mx5 – 1.8 Torsen
Mazda Mx3 V6 2.5 KLde
Mazda Mx5 – 1.8 Torsen
Jak wygląda opłata za dzieci do powiedzmy 12 lat?
"The only thing necessary for the triumph of evil, is for good men to do nothing" – Edmund Burke
Mazda 626 GD – Biała Dama
Mazda 626 GD – Biała Dama
- Od: 24 paź 2013, 19:50
- Posty: 626 (22/14)
- Skąd: SX
- Auto: Mazda 626 GD '91 FE4
Dzieciaki do 12 lat mają zlot za free 
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
a kiedy będzie wiadomo ile przejazdów będzie konkursowych? Bo rozumiem, że te 3 godziny to w jedną stronę to "trening + konkurs"?
I jak myślicie czy opona dosyć nisko profilowa jak 225/35/18 nie będzie zbyt hardcorowa na obecną nawierzchnię na torze?
I jak myślicie czy opona dosyć nisko profilowa jak 225/35/18 nie będzie zbyt hardcorowa na obecną nawierzchnię na torze?
buczos
odnośnie opon
Jeśli będziesz jeździć po torze to OK.
Jak wylecisz z drogi na trawę to OK.
Jeśli przesadzisz i na zakręcie zetniesz łuk A SĄ TARKI to będzie boleć.
Ja na tym torze śmigam na profilu 50 min 45.
Jeśli byś miał jakieś opony na wykończenie z wyższym profilem nawet na 1 oś to będzie bezpieczniej i bardziej komfortowo
odnośnie jazdy
Chcemy po 3 godzinach jazdy w jedną stronę zmienić tor na odwrót i dalej jeździć 3 godziny.
Potem mata poślizgowa około 2 godzi i koniec .
Liczę , że jak będzie sprawnie szło ( inaczej być nie może ) to każdy zrobi co najmniej po 20 przejazdów łącznie . Odcinek specjalny będzie miało około 1000 – 1200 m .
Trasa będzie szybka i techniczna . Max prędkość na torze około 130 km / h w najszybszym miejscu.
Tor jest bardziej techniczny niż szybki.
odnośnie opon
Jeśli będziesz jeździć po torze to OK.
Jak wylecisz z drogi na trawę to OK.
Jeśli przesadzisz i na zakręcie zetniesz łuk A SĄ TARKI to będzie boleć.
Ja na tym torze śmigam na profilu 50 min 45.
Jeśli byś miał jakieś opony na wykończenie z wyższym profilem nawet na 1 oś to będzie bezpieczniej i bardziej komfortowo
odnośnie jazdy
Chcemy po 3 godzinach jazdy w jedną stronę zmienić tor na odwrót i dalej jeździć 3 godziny.
Potem mata poślizgowa około 2 godzi i koniec .
Liczę , że jak będzie sprawnie szło ( inaczej być nie może ) to każdy zrobi co najmniej po 20 przejazdów łącznie . Odcinek specjalny będzie miało około 1000 – 1200 m .
Trasa będzie szybka i techniczna . Max prędkość na torze około 130 km / h w najszybszym miejscu.
Tor jest bardziej techniczny niż szybki.
VW Passat B8 2.0 TDI -190 KM DSG
Mazda Mx3 V6 2.5 KLde
Mazda Mx5 – 1.8 Torsen
Mazda Mx3 V6 2.5 KLde
Mazda Mx5 – 1.8 Torsen
Dzięki za info 
Niestety nie mam innych opon,
Martwią mnie też te płyty.. mając twarde zawieszenie i taki niski profil zawiecha dostanie mocno po tyłku..
No ale cóż
przejadę się kilka razy emerycko i też będzie 
Niestety nie mam innych opon,
Martwią mnie też te płyty.. mając twarde zawieszenie i taki niski profil zawiecha dostanie mocno po tyłku..
No ale cóż
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderatorzy
Przedstawiciele Regionów, Koordynatorzy