Kołnierz centrujacy piasty koła – rdza
Strona 1 z 1
Wczoraj przy wymianie opon zauważyłem niepokojący moim zdaniem widok. Kołnierz centrujący jest cały zardzewiały. Nie podoba mi się to tym bardziej, że auto ma dopiero dwa miesiące... czy spotkaliście się z czymś takim ? Czy powinienem się obawiać i zgłaszać to na gwarancji??
Moim zdaniem jest to normalny objaw ponieważ jest to element piasty koła która oryginalnie fabrycznie nie jest zabezpieczony w żaden sposób antykorozyjnie, po prostu goły stalowy element i rdzewieje
Gdzieś rdza musi się żywić
Tak na poważnie reklamował bym w 2 miesięcznym aucie
Tak na poważnie reklamował bym w 2 miesięcznym aucie
U mnie wyglądało to podobnie już jak sprawdzałem po pół roku używania samochodu. Zabezpieczaliście to czymś?
Tak jak napisał bbogdan wiek samochodu nie na nic do rzeczy ponieważ wg książki powierzchnia przylegania felgi do tarczy i piasty powinna być wyczyszczona i sucha przy każdym odkreceniu koła. Idąc dalej, kiedy kupujesz nową piaste to nie kupujesz jej pomalowanej A jedynie zabezpieczone oliwą lub innym smarowidlem żeby nie zardzewialy w pudełku A przy montażu jest wymóg ich odtluszczenia. To że ludzie smaruja śruby, szpilki i piasty mazidłami to jest jakiś paradoksalnie sposób na zbieranie się zanieczyszczeń w postaci pyłu piachu itd. Różne szkoły... Mnie uczono że ma być wyczyszczone suche i rdza to element wynikający z normalnej eksploatacji tych elementów
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości