Rdza wewnątrz końcówek wydechów

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez dydek » 20 gru 2016, 18:34

Hej,
chciałem się podpytać czy też tak macie że wnętrzea koncówek wydechów są pokryte rdzą ? Wygląda to jakby coś tam było źle zabezpieczone ( o ile wogole temten element się czymkolwiek zabezpiecza ).
Trochę mnie to zdziwiło bo nie przejechałem jeszcze nawet 10 tysięcy ...
Forumowicz
 
Od: 13 wrz 2016, 13:26
Posty: 87 (0/2)
Auto: Mazda3 2.0AT `16 skypassion

Postprzez Wojtek » 20 gru 2016, 19:28

Wrzucisz zdjęcia?
Skoda Rapid Obrazek , Mii FR-line 1.0 Obrazek
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17490 (110/470)
Skąd: UK
Auto: Rapid 1.2 SE-L 110KM
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez dydek » 20 gru 2016, 20:49

Wygląda to mniej więcej tak:

IMG_20161220_192843.jpg
IMG_20161220_192852.jpg
IMG_20161220_192858.jpg
Forumowicz
 
Od: 13 wrz 2016, 13:26
Posty: 87 (0/2)
Auto: Mazda3 2.0AT `16 skypassion

Postprzez Kliszek M3 » 6 sty 2017, 10:14

proponuję wymienić końcówki lub cały tłumik końcowy, u mnie nie zdąrzył pokryć się rdzą <spoko> :D
Obrazek
Kamil
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 lip 2015, 22:44
Posty: 587 (36/11)
Skąd: B-stok
Auto: Było:
* Audi A8 D3 3.0 TDI 233 KM 2007r.
* Mazda3 BM Skyactiv-G 165; SkyPassion HB; 2015r. MT Soul Red :)
Jest:
* Volkswagen Sharan Highline 2.0 TDI + DSG/ 220 KM 2015r.

Postprzez dydek » 6 sty 2017, 17:53

W 6 którą jezdziłem też nie było takich śladów, a tu wygląda tragicznie. Mimoe że oczywiście Pan z ASO mówi ze to taki nalot bo chlapie woda z kół ( dokładnie tak powiedział ) i to normalne :/
Forumowicz
 
Od: 13 wrz 2016, 13:26
Posty: 87 (0/2)
Auto: Mazda3 2.0AT `16 skypassion

Postprzez darrecki » 9 sty 2017, 00:25

Kliszek M3 napisał(a):proponuję wymienić końcówki lub cały tłumik końcowy, u mnie nie zdąrzył pokryć się rdzą <spoko> :D


Można tez kupić sedana, tam nie widać ani rdzy ani końcówek :D
Ja bym założył szczotkę na wkrętarkę i to wyczyścił. Później zamalować to jakąś srebrzanką i rdzy już nie będzie.
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 14 cze 2006, 01:01
Posty: 3017 (40/152)
Skąd: UK - Worcs, PL - Rzeszow
Auto: 1. Mazda 3 BM Skyactiv-D
2. Mazda 2 DJ Skyactiv-G

Postprzez dydek » 10 sty 2017, 09:03

<rotfl> <rotfl> jest to jakieś rozwiązanie :P

A tak serio to myslałem o tym, bo pewnie szarpanie się o to z aso będzie trudne. Samo poprawienie tego nie jest problemem, bardziej martwię się trwałością całego elementu – również od spodu gdzie z tego co pamiętam wydech również nie jest niczym zabezpieczony.
Forumowicz
 
Od: 13 wrz 2016, 13:26
Posty: 87 (0/2)
Auto: Mazda3 2.0AT `16 skypassion

Postprzez Megas » 10 sty 2017, 09:53

Widocznie producent wychodzi z założenia, że ten element na tyle się nagrzewa w czasie jazdy, że wszelaka wilgoć odparowuje i nie ma zagrożenia korozją.
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2016, 15:58
Posty: 113 (49/3)
Auto: Mazda 3 BM HB 2015, 2.0 120KM SkyPassion

Postprzez esem » 10 sty 2017, 16:04

darrecki napisał(a):
Kliszek M3 napisał(a):proponuję wymienić końcówki lub cały tłumik końcowy, u mnie nie zdąrzył pokryć się rdzą <spoko> :D


Można tez kupić sedana, tam nie widać ani rdzy ani końcówek :D
Ja bym założył szczotkę na wkrętarkę i to wyczyścił. Później zamalować to jakąś srebrzanką i rdzy już nie będzie.

Bez przesady. Cortanin wystarczy.
A nie jest to efekt rdzy z innego elementu? Tu się wykroplił?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 paź 2016, 10:24
Posty: 380 (2/9)
Skąd: Breslau
Auto: Mazda3 SkyPASSION, 2.0 165KM, HB, 2016

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323