Jakość tarcz i klocków hamulcowych – Mazda3 BM

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez RobertPi » 6 maja 2023, 23:42

Zmiana kół na letnie oraz kontrola tarcz i klocków. Przód OK – klocki jeszcze około 2 mm do końca rowka – pewnie przed zimą trzeba będzie zmienić ale tył słabo.
Lewy wewnętrzny klocek około 1 mm, urwała się blaszka kontrolna więc nie piszczał :| .
Prawy wewnętrzny oraz tarcza bardzo nierówne zużycie chociaż klocka jeszcze 3 mm zostały.
Klocki do wymiany a tarczę lekko wyrównałem ale docelowo też wymiana.
A miało być tak pięknie <glupek2> . Chociaż i tak lepiej niż fabryczne 49 vs 63 kkm.
RP


Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 kwi 2008, 21:12
Posty: 1086 (14/38)
Skąd: Kraków
Auto: M3BM1,5b 2013SkyMotion
były
Hi10 1,2b 2009-140kkm
M3BK1,6b 2006-256kkm
323BH1,5b 1998-135kkm
323BF1,3b 1989-189kkm
616 1,6b 1975-280kkm

Postprzez 85rabuk » 25 kwi 2024, 11:18

KrzyzakMitsu napisał(a):
child napisał(a):krótko po założeniu drugiego zestawu w ASO poruszyłem problem bicia kół (więcej o tym poniżej). Serwis sprawdził i powiedział, że na tarczach widać objawy przegrzania

miałem zestaw Zimmermann do Mitsubishi i po 2 miesiącach zaczęło się bicie, najpierw tył potem przód
wymieniłem ze sprzedawcą dziesiątki maili, pokazałem pomiary przyrządem zegarowym zarówno tarcz jak i piast, przesłałem zdjęcia zacisków oraz ich regeneracji i dopiero jak poprosiłem o zwrot tarcz i dodałem, że sprawa wyląduje w sądzie cywilnym (sprawa to 30zł, więc mała strata) to zwrócili pieniądze
uczciwie napisałem, że za same tarcze, klocki zamierzam wykorzystać i jeżdżę na nich do dziś
tarcze założyłem TRW na przód i najtańsze Febi na tył i niedługo będą 3 lata jak nie mam problemów
generalnie Mitsubishi jest też znane z niskiej jakości hamulców (no i rdzy) więc nie spodziewałem się szału, ale 2 miesiące (letnie) to trochę za krótko na produkt podobno renomowanej firmy[/quo

tarcze febi na tył do mazdy 3 polecasz?
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2018, 15:22
Posty: 139 (3/2)
Auto: mazda 3 sedan 2.0 120km 2017 rok

Postprzez sebek-71 » 25 kwi 2024, 11:41

Ja bym polecił z całą odpowiedzialnością tarcze i klocki ATE!!!
Jestem właśnie po wymianie kompletu z przodu i tyłu ;)
Bezpiecznie i zero problemów...poza tym najlepiej jest montować jednej firmy....
Mazda zdaje się na pierwszy montaż zakładała ATE...choć nie we wszystkich modelach.
Miałem zestawy MINTEX i też złego słowa nie mogę powiedzieć....
Obecne Brembo Ferrodo to już nie to co 20 lat temu....niestety....
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 paź 2011, 17:04
Posty: 1113 (1/16)
Skąd: Jelenia Góra
Auto: był Xedos 6 2.0V6 140KM
323 BJ 1,5 sedan
jest Mazda 3 BK 1,6 MZR

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323