Rdza – temat zbiorczy (Nadwozie i Podwozie)
Ten post został usunięty
przez przemek24p584 25 cze 2019, 12:50.
Powód: Nie bd wydawał się w dyskusję z gkupkiem
Powód: Nie bd wydawał się w dyskusję z gkupkiem
Ostatnio dawałem auto do lakierowania (całe) i naprawde nie ma tragedii. Delikatny nalot pod tylną belką zderzaka, a tak to czysto (nie licząc pajączków na dachu). A to że elementy wydechu korodują to raczej jest norma.
Co się stanie, gdy jadąc z prędkością światła, włączysz przednie reflektory?
Passt napisał(a):U mnie nie ma rdzy na karoserii, natomiast pojawiła się na końcowym odcinku układu wydechowego.
Ponadto zauważyłem jakieś purchle na felgach i najpewniej będę je reklamował.
reklamuj! ja 4 sztuki wymieniłem na gwarancji.
sprawdź też czy "chromy" atrapy nie maja purchelków – wymieniłem oba elementy na gwarancji.
Nie znalazłem tematu więc pisze nowy.
Samochód ma już 2,5 roku i zaczynam się zastanawiać nad konserwacją podwozia.
Czy nie jest na to za wcześnie??
Czytałem, że samochody na Europę mają nakładaną na podwozie specjalna powłokę w porcie w Holandii (czy gdzie tam na początku zawijają) i ponoć zabezpiecza ona dość dobrze przed korozją.
Samochód ma już 2,5 roku i zaczynam się zastanawiać nad konserwacją podwozia.
Czy nie jest na to za wcześnie??
Czytałem, że samochody na Europę mają nakładaną na podwozie specjalna powłokę w porcie w Holandii (czy gdzie tam na początku zawijają) i ponoć zabezpiecza ona dość dobrze przed korozją.
W poniższym wątku pokazałem jak wygląda fabryczna konserwacja , trzyma dobrze ale jest nanoszona bez demontażu plastików.Moja 3,5 letnia wyglądała bardzo dobrze fotki też są (przeczytaj cały)
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 4&start=40
Pozdrawiam
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 4&start=40
Pozdrawiam
andrep napisał(a):W poniższym wątku pokazałem jak wygląda fabryczna konserwacja , trzyma dobrze ale jest nanoszona bez demontażu plastików.Moja 3,5 letnia wyglądała bardzo dobrze fotki też są (przeczytaj cały)
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 4&start=40
Pozdrawiam
Dzięki za info.
Będę miał chwilę przeczytam ten wątek.
Gdzie dokładnie robiłeś konserwację??
Warsztat polecił mi Przedstawiciel Małopolski xRafalx , też tam robił i tu opisał:
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... &start=140
Brzezie k/Niepołomic , miałem jeszcze jeden na uwadze , podobno godny zaufania na ul.Dobrego Pasterza w KRK.
Passt Ty z daleka?
Pozdrawiam
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... &start=140
Brzezie k/Niepołomic , miałem jeszcze jeden na uwadze , podobno godny zaufania na ul.Dobrego Pasterza w KRK.
Passt Ty z daleka?
Pozdrawiam
andrep napisał(a):Warsztat polecił mi Przedstawiciel Małopolski xRafalx , też tam robił i tu opisał:
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... &start=140
Brzezie k/Niepołomic , miałem jeszcze jeden na uwadze , podobno godny zaufania na ul.Dobrego Pasterza w KRK.
Passt Ty z daleka?
Pozdrawiam
Który to dokładnie zakład na ul. Dobrego Pasterza w KRK?? W necie znalazłem kilka serwisów samochodowych na tej ulicy.
Ja jestem z Tarnowa city, być może za kilka lat będę już z KRK
Czy chodzi o ten zakład:
https://www.dobregopasterza8.pl/
Rozmawiałem z gościem i mówi, że konserwacja kosztuje ok.1000-1200 złotych, 3-4 dni pracy i Mazd robią od groma
Tak ten pod nr 8 bodajże i jeszcze słyszałem że na Prądnickiej polecają ale nr nie pamiętam.
Zapraszam do KRK , ja natomiast do Tarnowa czasem do przyjaciół zaglądam
PS
Z tego co pamiętam to profili w nadwoziu nie proponowali mi robić...?
Zapraszam do KRK , ja natomiast do Tarnowa czasem do przyjaciół zaglądam
PS
Z tego co pamiętam to profili w nadwoziu nie proponowali mi robić...?
Warto zajrzeć pod uszczelkę bagaznika nie tylko pod szybą w sedanie, ale też na całym obwodzie blachy na którą nachodzi uszczelka. Dzisiaj wziąłem się za oczyszczenie tej uszczelki + smarowanie wazeliną, a pod uszczelką na dole przy zderzaku znalazłem kilkanaście wykwitów (małe bo małe ale trzeba się nimi zająć).
Dokładnie to samo miałem pod uszczelką w M3 BL (zauważyłem przy montowaniu haka) i ostrzegałem na forum aby zajrzeć pod uszczelkę w BN/BM po paru latach.
Passt napisał(a):Zrobiłem konserwację podwozia w KRK za 1200 złotych.
Sądząc po cenie to pewnie na ul.Dobrego Pasterza? , czy profile zamknięte nadwozia też?
Mnie nie chcieli ...
andrep napisał(a):Passt napisał(a):Zrobiłem konserwację podwozia w KRK za 1200 złotych.
Sądząc po cenie to pewnie na ul.Dobrego Pasterza? , czy profile zamknięte nadwozia też?
Mnie nie chcieli ...
Witam,
tak na Dobrego Pasterza 8 KRK. Jestem zadowolony, bo zrobili to dokładnie.
Pytałem o konserwację profili zamkniętych nadwozia ,ale pan w serwisie powiedział, że w tych najnowszych samochodach od tego się odchodzi. Najważniejsze jest podwozie.
Powiem tak,zdemontowałem wszystkie osłony podwozia płyty z tworzywa, wszystkie nadkola przestraszony legendami na temat korozji w mazdach , zdjęć nie robie powiem tylko tyle mazda BL 2016r skayactiv 1,5 wyjechała z salonu w 2017 wszystko OK!!!!czysciutko żadnej rdzy ,mając wszystko rozebrane zabezpieczyłem przy okazji ,ale byłem mile zaskoczony!!nie martwcie sie koledzy jest naprawde dobrze!!pozdrawiam
Dopisano 6 kwi 2020, 09:28:
acha!!! mazda ma w dowodzie BL ale modelowo jest to BM .
Dopisano 6 kwi 2020, 09:28:
acha!!! mazda ma w dowodzie BL ale modelowo jest to BM .
Imbeer napisał(a):Warto zajrzeć pod uszczelkę bagaznika nie tylko pod szybą w sedanie, ale też na całym obwodzie blachy na którą nachodzi uszczelka. Dzisiaj wziąłem się za oczyszczenie tej uszczelki + smarowanie wazeliną, a pod uszczelką na dole przy zderzaku znalazłem kilkanaście wykwitów (małe bo małe ale trzeba się nimi zająć).
U mnie hatchback i ruda też wyszla w tym miejscu. Jeśli ktoś już się tym bawił to czym zabezpieczacie? Mam zamiar zdjąć zderzak i wyczyścić rdzę tylko nie wiem czym póżniej to zabezpieczyć.
Witam wszystkich. To mój pierwszy post na forum. Stałem się posiadaczem Mazdy 3 BM 2013 w wersji Hatchback. Przy zakupie na oględzinach podwozia na SKP okazało się, że mój egzemplarz ma niestety troche nalotów rudej :/ Tak naprawdę to póki co jedyny jej mankament bo udało mi się kupić egzemplarz w stanie jak nowy, cały w oryginale PL salon. Niestety poprzedni właściciel nie zainwestował w zabezpieczenie antykorozyjne. Najbardziej martwi mnie to na progach. Jak to u Was wygląda? Możecie polecić jakiś serwis w Mazowieckim, który to ogarnia? Mam już kilka warsztatów na oku, ale liczę na info/opinie od Was z pierwszej ręki.
Teraz to już trochę jak pudrowanie trupa. Sprzedaj to ścierwo póki jeszcze progi się nie złamały.
Swoją drogą – nadal twierdzicie, fanatycy, że temat korozji w tej marce już nie istnieje?
Swoją drogą – nadal twierdzicie, fanatycy, że temat korozji w tej marce już nie istnieje?
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość