Zmiana kół na letnie oraz kontrola tarcz i klocków. Przód OK – klocki jeszcze około 2 mm do końca rowka – pewnie przed zimą trzeba będzie zmienić ale tył słabo.
Lewy wewnętrzny klocek około 1 mm, urwała się blaszka kontrolna więc nie piszczał .
Prawy wewnętrzny oraz tarcza bardzo nierówne zużycie chociaż klocka jeszcze 3 mm zostały.
Klocki do wymiany a tarczę lekko wyrównałem ale docelowo też wymiana.
A miało być tak pięknie . Chociaż i tak lepiej niż fabryczne 49 vs 63 kkm.
Jakość tarcz i klocków hamulcowych – Mazda3 BM
KrzyzakMitsu napisał(a):child napisał(a):krótko po założeniu drugiego zestawu w ASO poruszyłem problem bicia kół (więcej o tym poniżej). Serwis sprawdził i powiedział, że na tarczach widać objawy przegrzania
miałem zestaw Zimmermann do Mitsubishi i po 2 miesiącach zaczęło się bicie, najpierw tył potem przód
wymieniłem ze sprzedawcą dziesiątki maili, pokazałem pomiary przyrządem zegarowym zarówno tarcz jak i piast, przesłałem zdjęcia zacisków oraz ich regeneracji i dopiero jak poprosiłem o zwrot tarcz i dodałem, że sprawa wyląduje w sądzie cywilnym (sprawa to 30zł, więc mała strata) to zwrócili pieniądze
uczciwie napisałem, że za same tarcze, klocki zamierzam wykorzystać i jeżdżę na nich do dziś
tarcze założyłem TRW na przód i najtańsze Febi na tył i niedługo będą 3 lata jak nie mam problemów
generalnie Mitsubishi jest też znane z niskiej jakości hamulców (no i rdzy) więc nie spodziewałem się szału, ale 2 miesiące (letnie) to trochę za krótko na produkt podobno renomowanej firmy[/quo
tarcze febi na tył do mazdy 3 polecasz?
Ja bym polecił z całą odpowiedzialnością tarcze i klocki ATE!!!
Jestem właśnie po wymianie kompletu z przodu i tyłu
Bezpiecznie i zero problemów...poza tym najlepiej jest montować jednej firmy....
Mazda zdaje się na pierwszy montaż zakładała ATE...choć nie we wszystkich modelach.
Miałem zestawy MINTEX i też złego słowa nie mogę powiedzieć....
Obecne Brembo Ferrodo to już nie to co 20 lat temu....niestety....
Jestem właśnie po wymianie kompletu z przodu i tyłu
Bezpiecznie i zero problemów...poza tym najlepiej jest montować jednej firmy....
Mazda zdaje się na pierwszy montaż zakładała ATE...choć nie we wszystkich modelach.
Miałem zestawy MINTEX i też złego słowa nie mogę powiedzieć....
Obecne Brembo Ferrodo to już nie to co 20 lat temu....niestety....
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości