Ja na seryjnym zawieszeniu haczę o wyższe krawęzniki
Nawet już nie patrze jak ten zderzak wygląda od spodu, bo szkoda się denerwować
Sprężyny zawieszenia
1, 2
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć dieslem
_____________________________________________________________
Dawne auta:
Citroen Xsara II 1,6 16V 2003|Mazda 6 GG/GY 2005 2,0 MZR-CD 136 KM MT|Mazda 3 BM 2016 2,0 SkyActiv-G 120KM MT "Śnieżynka"|Mazda 3 Hikari, 2,0 150KM AT
_____________________________________________________________
Dawne auta:
Citroen Xsara II 1,6 16V 2003|Mazda 6 GG/GY 2005 2,0 MZR-CD 136 KM MT|Mazda 3 BM 2016 2,0 SkyActiv-G 120KM MT "Śnieżynka"|Mazda 3 Hikari, 2,0 150KM AT
A ja mam w okolicy takie progi spowalniające, że przy większym obciążeniu samochodu muszę bardzo uważać, żeby nie przywalić czymś między przednimi i tylnymi kołami Więc nikt nie odpowie, czy będzie ci się dobrze jeździło po obniżeniu, bo to zależy przede wszystkim od tego, gdzie i jak jeździsz.
cyk i -30
zamówiłem Eibach -30 Pro-Kit
i wczoraj zamontowałem
i teraz tak to wygląda
Jestem zadowolony, bo balem się ze bedzie za nisko, ale jest w sam raz, kilka cm niżej, ale został kilka cm zapasu do nadkola
Sterowanie teraz jak w gokarcie
Jazda trochę twardsza, ale da się jezdzic
Trzyma się drogi jak nie wiem co, przez co spadło spalanie, bo teraz nie hamuje przed zakrętami
zamówiłem Eibach -30 Pro-Kit
i wczoraj zamontowałem
i teraz tak to wygląda
Jestem zadowolony, bo balem się ze bedzie za nisko, ale jest w sam raz, kilka cm niżej, ale został kilka cm zapasu do nadkola
Sterowanie teraz jak w gokarcie
Jazda trochę twardsza, ale da się jezdzic
Trzyma się drogi jak nie wiem co, przez co spadło spalanie, bo teraz nie hamuje przed zakrętami
Orientuje się ktoś z czego wynika zapis by nie stosować sprężyn eibacha w aucie wyposażonym w hak? Chodzi tylko i wyłącznie o obniżenie wysokości kuli (co może mieć wpływ na możliwość ciągnięcia przyczepy), czy jeszcze coś innego?
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość