10 km przebiegu – ostrzeżenie o niskim ciśnieniu oleju

Postprzez kapojot » 28 lip 2016, 17:11

Marianek napisał(a):Nie zawsze wszytko idzie znaleźć od razu, dobrze że to tylko to.

Dziwię się, bo zaraz po tym, jak mi powiedzieli, że to nie kwestia komputera, to zapytałem się "a czujnik sprawdzaliście". To było 30 minut po odstawieniu samochodu do serwisu.

Marianek napisał(a):Dla wyjaśnienia wątpliwości,co z opiłkami? Były czy nie? Sprawdzaj co jakiś czas bagnet, dobrze by było jak byś nam pokazał fotkę z bagnetu czy coś tam jest. Osobiście sadzę że raczej nic nie było bo niedługo było by po ptokach.

Wcześniej o tym wspominali, że były. Ponoć zrobili zdjęcia dla centrali, ale mi ich nie dali. W raporcie, który dostałem do ręki są informacje o czyszczeniu misy olejowej podpisane przez serwisanta. Sprawdzę bagnet, a zdjęciami oczywiście się podzielę – może Państwo coś na nich zauważycie.

Ukłony.
Początkujący
 
Od: 18 lip 2016, 18:54
Posty: 8 (0/1)
Auto: Mazda 3
SkyActiv-G 165 KM
2016

Postprzez przemekg » 29 lip 2016, 11:20

spekulowałbym czy opiłki w oleju to normalny objaw docierania się silnika. te z docierania sa tak drobne ze raczej ludzkie oko ich w oleju nie zauważy, te większe które można dostrzec to raczej objaw uszkodzenia któregoś elementu silnika. troche mnie dziwi ze serwis odmawia pokazania zdjęc...
dzięki za ciekawego posta. zwroce szczegołną uwage na stary olej u siebie podczas pierwszej wymiany.
Początkujący
 
Od: 4 maja 2016, 21:33
Posty: 7
Auto: było: BMW E91
jest : Mazda 3 SD 2016 120KM SkyEnergy

Postprzez Chromaticall » 17 sie 2016, 22:38

Jak sprawa się rozwija? Nie miałeś już przez te trzy tygodnie żadnych hec z silnikiem i opiłkami?
Początkujący
 
Od: 11 cze 2016, 23:15
Posty: 16

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323