Bedzie dlugo ale zrozumiem jak wiekszosc nie przeczyta
Elipsis...Czytasz ale chyba nie rozumiesz...
Nie ma tu raczej atakow na twoja osobe. Wszyscy ci wspolczuja i podziwiaja twoj Masochizm... od poczatku...
Ty kazdy argument przeciw swoim tezom odbierasz personalnie i argumentujesz, ze nikt nie szanuje twojego zdania, a sam nie szanujesz zdania innych i sugerujesz, ze ktos im placi za poklepywanie mazdy po plecach, uzywasz zwrotow majacych umniejszyc wage slow innych. Czy takie zachowanie jest w porzadku?
Racjonalnych argumetow tez nie przyjmujesz, nawet takich ktore koncerny same produkuja a nie uzytkownicy forum, a sam nie dajesz nic poza odczuciami, ktore ja moge miec inne, a ty ich nie szanujesz. Dyskusja jest po to zeby dyskutowac i uzywac argumentow, subiektywne odczucia badz inne malo mierzalne wyniki sa po prostu ciezkie do weryfikacji, tak jak gust.
Marudzisz bo ci nie pasuje. Nikt nie mowi ci ze ma ci pasowac! Masz swoje teorie poparte odczuciami i pewnymi malo miarodajnymi czy reprodukowalnymi doswiadczeniami a nie badaniami w oparciu o normy (naginajac bardziej lub mniej).
Udowadnialem ci juz ze katalogowe spalanie wszedzie jest podobne w autach o podobnej do twojej mocy czy nawet 120tki. Reszta, czyli rzeczywiste spalanie, zalezy od wielu czynnikow, ktorych ty zapewne nie spelniasz wylaczajac i-stop, robiac krotkie trasy, jezdzac w innych warunkach itd..
Nikt mi nie placi wychwalanie mazdy, bo przeciez tego nie robie. Wprost mowie, ze wszedzie lepiej gdzie nas niema, a prawda okazuje sie najczesciej inna po czasie zgodnie z banerem "serdecznie witamy nareszcie cie mamy". A wyniki z testow wg norm sa podobne u wszystkich.
Za prostowanie teorii, ktore wypisujesz tez mi nie placa... ale czasem mi zal na to patrzec i szkoda mi ludzi ktorzy to przeczytaja i wezma to za pewnik. Wiec by bylo rzeczowo trzeba podac inne tez wartosci do ktorych sie odnosisz i skrzetnie to pomijasz.
Tlumacze ci takze tylko, ze to w jaki sposob jezdzisz i na jakich odcinkach, co i jak masz ustawione ma wplyw na spalanie. Stojac w korku ja widze spora roznice z uzyciem I-stopa i bez... ale ja glupi jestem i sie nie znam a poza tym niedowidze.
Roznica na tej samej trasie potrafi byc nawet wg komputera do okolo 1-2l w sredniej jak Istop sie nie wlacza, bo aku jest rozladowane do okolo 75% nominalnej wartosci.
Jesli przez okolo 30 min silnik pracuje na postoju zamiast nie pracowac to rozumiem, ze na powietrze dziala? Pol godziny to ile litrow bedzie paliwa? Przecietnie wolnossacy 1.6-2.0 to na postoju ciagnie okolo 1.5 litrow/h (sprawdzone na skodach ktore podaja chwilowe spalanie na postoju)
wiec jak sam widzisz stojac w korku 30 min jestes w stanie zuzyc wiecej na wylaczonym i-stopie 0.75 l na tej samej trasie. A jak trasa ma powiedzmy 15 km jak u mnie to wychodziprzy staniu dziennie powiedzmy tych 30 min i 30km dziennie nawet ponad 2litry wiecej na 100km. tylko wlasnie przez stanie
Moja kosiarka spali z 1 l/h tak wynika z mojego doswiadczenia przy koszeniu, a obciazenia sa prawie zadne dla silnika 159ccm
Jesli spalanie w innych uturbionych samochodach jest zgodnie z metryczka to jestem w szoku. Zdarza mi sie jezdzic ecoboostami o podobnej mocy wychodzi zawsze wiecej niz w metryce a podobnie jak w mazdzie. ALe jak juz wspominalem nie znam sie i faktycznie twoja doswiadczenia (bo niestety prawda mniej lub bardziej obiektywna to trudno nazwac) jest "twojsza".
Ty narzekasz na spalanie i ze cie oszukuja,ale chcesz osiagnac te same wyniki robiac zupelnie inaczej!?Skoro kazdy test wg norm jest prowadzony z i-stopem, wylaczonym radiem, klima, swiatlami tylko dziennymi, zamknietymi szybami, w okreslonej temperaturze i wilgotnosci (takze ma wply), przy okreslonej liczbie zatrzyman, przyspieszen, postojow itd. to jak chcesz sie mierzyc z norma?
Kazdy z tych czynnikow ma wplyw na spalanie. wiec kto cie oszukuje? Chyba tylko twoj brak wiedzy na takie tematy!
Trzeba jezdzic jeszcze na polsprzegle i wysokich obrotach, z klima na maksa, grzejacymi fotelami i jadac pod huraganowy wiatr i tylem itd. Wtedy zobaczylbys roznice w spalaniu, droga ta sama a warunki diametralnie inne
Tez bylby powod do narzekan.
Na prawde nie widzisz jakie absurdow wypisujesz? Na prawde nie trafia do ciebie, ze warunki wg normy sa delikatnie mowiac inne niz te w ktorych ty jezdzisz?
W twoim przypadku wszystko wskazuje ze u ciebie bedzie palic tyle... bo takie narzucasz warunki, zimny silnik, krotkie trasy po miescie, wylaczony i-stop – czyli tyle bedzie palic prawie co twoj stary acccord
U innych moze byc mniej po miescie albo nawet jeszcze wiecej
BTW. Za kazdym razem wylaczasz istopa jak wsiadasz do auta czy zalozyles sobie moda?