Różnice 120KM vs 165KM – oprogramowanie?

Postprzez adam_we » 16 sty 2019, 13:15

popi2009 napisał(a):według mnie jeśli ktoś oferuje modyfikacje bez hamowni na parkingu przy centrum handlowym to tak jakby lekarz oferował leczenie kogoś na cukrzycę nie wiedząc czy ją ma albo jaki jest poziom glukozy we krwi. ale jest wolny kraj każdy może oferować dowolne usługi i każdy ma prawo z nich skorzystać.


Dziwię się, że są chętni na taką modyfikację ale przecież są tacy, którzy biorą leki bo innym pomogły :D

A tak na marginesie to zaglądałem na stronę pewna firma ale nie ma tam nic na temat Mazdy 3. Znalazłem tylko info na facebooku, że robią mod na 160 KM.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2018, 11:23
Posty: 208 (3/5)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 3 HB 2.0 '14

Postprzez popi2009 » 16 sty 2019, 13:18

no bo facebook to potega

160 to odblokowanie przepustnicy
za dodatkowa oplata jest zabawa z zapłonem 170-180
popi2009
 

Postprzez Kritik » 16 sty 2019, 13:58

popi2009 napisał(a):no bo facebook to potega

160 to odblokowanie przepustnicy
za dodatkowa oplata jest zabawa z zapłonem 170-180


również to same robi i DISI
Wgranie softu od standardowej 165 wersji można zrobić i pod marketem i pod knajpa...

a chip pod konkretne auto już jest robione na hamowni, bo każde auto jest inne, i to już kosztuje wiecej.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 wrz 2018, 15:10
Posty: 884 (76/55)
Skąd: Kraków
Auto: Elektryczne
+ VAG TDI

Postprzez popi2009 » 16 sty 2019, 14:04

skoro tak uwaasz to masz takie prawo i masz prawo korzystać z takiej opcji :)

Żaden profesjonalny tuner nie twierdzi ze jakakolwiek modyfikacja silnika bez pomiaru przed po ma sens
popi2009
 

Postprzez Mirecsk38 » 16 sty 2019, 14:23

popi2009 napisał(a):no bo facebook to potega

160 to odblokowanie przepustnicy
za dodatkowa oplata jest zabawa z zapłonem 170-180


ok a wiesz o takych modyfikacja ? cosz na papierze z hamowni ?
Forumowicz
 
Od: 22 mar 2013, 11:22
Posty: 237 (2/6)
Auto: Mazda 6 GJ, 2.0 145HP, WGN

Postprzez popi2009 » 16 sty 2019, 14:35

tu masz w mojej

Obrazek


(samo odblokowanie przepustnicy – bez korekcji zapłonu)
popi2009
 

Postprzez Kritik » 16 sty 2019, 14:56

popi2009 napisał(a):skoro tak uwaasz to masz takie prawo i masz prawo korzystać z takiej opcji :)

Żaden profesjonalny tuner nie twierdzi ze jakakolwiek modyfikacja silnika bez pomiaru przed po ma sens


to nie jest żądny tuning
to jest wgranie fabrycznego softu, który jest przetestowany na tysiącach aut
tez jedziesz nowym autem na hamownie i jak pokaże mniej niż masz w książce to zwracasz auto?

kupić sprzęt i wiedzieć jak wgrać soft do auta żeby nic nie zepsuć — tez kosztuje.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 wrz 2018, 15:10
Posty: 884 (76/55)
Skąd: Kraków
Auto: Elektryczne
+ VAG TDI

Postprzez Mirecsk38 » 16 sty 2019, 14:57

popi2009: jak chodzi tylko o samo odblokowanie przepustnicy, dlaczego masz podniesena moc od juz 2000rpm ?
odlokowanie na ponad 4500rpm niejest idealne, bo jakis wiekzy spadek jest przy 4900, nieidze ladnie do gory jak u moze 90% po odblokowaniu. Cosz jest tam nie tak ?
ty masz AT, tak ?

co jest ciekawe dla mnie, dlaczego masz starty przy 4000rpm +20HP a przy 6000rpm tylko 40HP,

u mnie jest 20HP i 48HP co i rosnie ostro dalej
Forumowicz
 
Od: 22 mar 2013, 11:22
Posty: 237 (2/6)
Auto: Mazda 6 GJ, 2.0 145HP, WGN

Postprzez popi2009 » 16 sty 2019, 15:49

hamownia hamowni nierówna

ta hamownia jest niedawno strojona więc podaje prawdziwe dane. nie wime jak twoja

tak mam automat a pomiar był na oponach zimowych które się tez slizgaly

Dopisano 16 sty 2019, 14:50:

Kritik napisał(a):
popi2009 napisał(a):skoro tak uwaasz to masz takie prawo i masz prawo korzystać z takiej opcji :)

Żaden profesjonalny tuner nie twierdzi ze jakakolwiek modyfikacja silnika bez pomiaru przed po ma sens


to nie jest żądny tuning
to jest wgranie fabrycznego softu, który jest przetestowany na tysiącach aut
tez jedziesz nowym autem na hamownie i jak pokaże mniej niż masz w książce to zwracasz auto?

kupić sprzęt i wiedzieć jak wgrać soft do auta żeby nic nie zepsuć — tez kosztuje.


zgranie softu – klikasz przycisk READ
wgranie softu – klikasz przycisk WRITE

skoro twierdzisz ze wgrywany jest fabryczny soft ze 165 to serio placic 900zł za wgranie gotowca (a nie programu napisanego pod auto) – rozboj w bialy dzien
popi2009
 

Postprzez Kritik » 16 sty 2019, 16:47

popi2009 napisał(a):hamownia hamowni nierówna

ta hamownia jest niedawno strojona więc podaje prawdziwe dane. nie wime jak twoja

tak mam automat a pomiar był na oponach zimowych które się tez slizgaly

Dopisano 16 sty 2019, 14:50:

Kritik napisał(a):
popi2009 napisał(a):skoro tak uwaasz to masz takie prawo i masz prawo korzystać z takiej opcji :)

Żaden profesjonalny tuner nie twierdzi ze jakakolwiek modyfikacja silnika bez pomiaru przed po ma sens


to nie jest żądny tuning
to jest wgranie fabrycznego softu, który jest przetestowany na tysiącach aut
tez jedziesz nowym autem na hamownie i jak pokaże mniej niż masz w książce to zwracasz auto?

kupić sprzęt i wiedzieć jak wgrać soft do auta żeby nic nie zepsuć — tez kosztuje.


zgranie softu – klikasz przycisk READ
wgranie softu – klikasz przycisk WRITE

skoro twierdzisz ze wgrywany jest fabryczny soft ze 165 to serio placic 900zł za wgranie gotowca (a nie programu napisanego pod auto) – rozboj w bialy dzien


a płacić w salonie 7000zl za ten sam silnik z tym samym wyposażeniem tylko z innym softem?jak to nazwiesz?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 wrz 2018, 15:10
Posty: 884 (76/55)
Skąd: Kraków
Auto: Elektryczne
+ VAG TDI

Postprzez Mirecsk38 » 16 sty 2019, 17:29

popi2009 napisał(a):hamownia hamowni nierówna

ta hamownia jest niedawno strojona więc podaje prawdziwe dane. nie wime jak twoja

tak mam automat a pomiar był na oponach zimowych które się tez slizgaly

tak kazda hamownia zrobi inny winik max, min, tylko nie przebieg mocy, dokladnie idze o ten schodek mocy u cebie zamiast isc do do nieba jak i innych :)
Forumowicz
 
Od: 22 mar 2013, 11:22
Posty: 237 (2/6)
Auto: Mazda 6 GJ, 2.0 145HP, WGN

Postprzez child » 16 sty 2019, 17:33

Kritik napisał(a):
a płacić w salonie 7000zl za ten sam silnik z tym samym wyposażeniem tylko z innym softem?jak to nazwiesz?


Sprytną strategią marketingową <lol>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2013, 19:27
Posty: 1820 (56/126)
Skąd: Brzezina
Auto: ND '18
b: NB '00
b: BM '13
b: EC '97
b: BK '07

Postprzez kubala147 » 16 sty 2019, 18:08

a płacić w salonie 7000zl za ten sam silnik z tym samym wyposażeniem tylko z innym softem?jak to nazwiesz?


Ja bym to nazwał dopłatą do i-Eloop i krótszej skrzyni ;)
Forumowicz
 
Od: 27 sty 2017, 18:11
Posty: 139 (6/1)
Auto: Mazda 3, benzyna 1998cm3, 2016

Postprzez sevecc » 17 sty 2019, 13:08

popi2009 – ja rozumiem, że kolega z konkurencyjnej firmy oferuje podobną usługę ale bardzo słabe i żenujące jest Twoje dyskredytowanie DiSi w każdym możliwym wątku.

aż dziwne, że ktoś z adminów Cię jeszcze nie upomniał...

Byłeś u niego? Robiłeś moda?

Z tego co ja wiem i mogę powiedzieć to mod u DiSi nie polega na wgraniu szablonowej mapy do Ecu pod hipermarketem jak to określiłeś, a konkretnym strojeniu.
Auto jest hamowane i strojone wielokrotnie podczas modyfikacji w celu uzyskania jak najlepszego wyniku. Cała operacja trwa 2-3 godziny a kończy się dopiero wtedy jak nie udaje się z M3 już nic więcej wyciągnąć.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 paź 2016, 10:08
Posty: 397 (64/15)
Auto: Była:
Mazda 3 2.0 HB '17
Skypassion + safety
180KM by DiSi
Jest:
Mazda CX-30 100th Anniversary edition

Postprzez popi2009 » 17 sty 2019, 15:07

W wolnej chwili wyślę Ci screen wiadomości os użytkownika forum któremu proponowany był mod na parkingu
popi2009
 

Postprzez Mirecsk38 » 17 sty 2019, 17:41

popi209: niebylem w DISI, tylko troche popisalem z panem przes PW.
DISI ma tyle realyzacii roznych mazd benziny bez i z turbem, diesle, no ja mysle, ze to jest firma,ktora sie troche zna.
to niejest firma, ktora by mi obiecala zlote jajka, jak to robia niektorze firmy parkingowe, garazowe .... .
Forumowicz
 
Od: 22 mar 2013, 11:22
Posty: 237 (2/6)
Auto: Mazda 6 GJ, 2.0 145HP, WGN

Postprzez popi2009 » 17 sty 2019, 18:19

Obrazek


Nie oceniam. Mam zdanie jednak ze profesjonalny tuner nie proponuje takich usług
popi2009
 

Postprzez darrecki » 17 sty 2019, 19:14

Ujawniłeś fragment wiadomości prywatnej, która jak sama nazwa wskazuje powinna pozostać prywatną. Nie mam pojęcia na który odcisk nadepnął Ci DISI, ani jak dobry jest ten znajomy z promowanego przez Ciebie serwisu.
Apropos modu na parkingu – jeśli to miała być jedynie usługa wgrania oryginalnej 165 konnej mapy to po co Ci hamownia? Zbędny wydatek wg mnie, jakoś ASO jak aktualizuje soft nie każe jechać na hamownie.
Osobiście korzystałem z usług DISI bodajże gdzieś na przełomie 2015-2016 i jestem do tej pory zadowolony. Zero problemów, odpowiada na nawet najgłupsze pytania, a po wgraniu aktualizacji ECU w ASO wgrywa poprzednią mapę nieodpłatnie. Jakbym miał komuś moją kolejną Mazdę oddać do strojenia w PL, to na 99% byłby to właśnie on.
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 14 cze 2006, 01:01
Posty: 3017 (40/152)
Skąd: UK - Worcs, PL - Rzeszow
Auto: 1. Mazda 3 BM Skyactiv-D
2. Mazda 2 DJ Skyactiv-G

Postprzez Grzesiek MOD » 19 sty 2019, 02:44

Na swoim przykładzie...
Moją 3 odblokowywał DiSi w maju 2017 na hamowni w Piasecznie. Auto wypluło 174 konie i 225Nm na 98 oktanach. Cały zabieg trwał około godziny, w trakcie której auto było wielokrotnie hamowane. W momencie odblokowywania miałem 6000 km na blacie, teraz około 42000. W ciągu tego czasu byłem na 2 przeglądach w ASO (Niemcy) i pierdyliard razy jeżdżąc z majstrem szukając przyczyn pukania, strzelania na przedniej osi.Auto nadal na gwarancji...Co do modyfikacji to bie ma porównania przed-po. Poprostu czuć te parę koni więcej.
Spalanie nie wzrosło, nie urwało korby, nie zatarło panewek itp, itd...A tak abstrachując...na prawdę wydaje się wam, że kogokolwiek w Aso interesuje jaki macie soft wgrany?
Malkontenci niech sobie miałczą jak chcą...takim nigdy nie dogodzisz. Ale każdy robi jak chce
Początkujący
 
Od: 30 cze 2018, 20:59
Posty: 10 (0/1)
Auto: Mazda 3 BM Nakama
Skyactive 2.0 120 +Virus

Postprzez Kritik » 19 sty 2019, 22:31

no w końcu, ktoś się odezwał, i dal odpowiedz i odnośnie gwarancji, i odnośnie usług DISItune

dzięki wielkie
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 wrz 2018, 15:10
Posty: 884 (76/55)
Skąd: Kraków
Auto: Elektryczne
+ VAG TDI

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323