Różnice 120KM vs 165KM – oprogramowanie?
Ostatnie dwa pytania zadali jak rozumiem właściciele M3 z odpowiednimi wersjami silnika. Skoro was to interesuje, to dlaczego nie sprawdzicie i nie podzielicie się wynikami? Bo wychodzi na to, że wszyscy się jarają potencjalnymi wykresami, a nikomu się nie chce podjechać i wyskoczyć ze stówki...
Ja będę hamował na zlocie 120KM.... fajnie, że jest to ta sama hamownia na której hamował się child i będzie można porównać kreski
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
Koledzy jestem nowy więc troszkę wątków próbuję czytać i przeglądać. Zainteresował mnie ten wątek odnośnie mocy i różnic pomiędzy 120 a 165.
Ostatni wpis był z sierpnia. Czy od tego czasu cos się zmieniło, były te porównania mocy na hamowni na zlocie itd.
Czy ta teoria że 120 konna madzia ma około 140 KM to jest już potwierdzona na większej ilości egzemplarzy i można to traktować jako fakt.
Czy próbował ktoś chipować madzie 120 konną?
Ostatni wpis był z sierpnia. Czy od tego czasu cos się zmieniło, były te porównania mocy na hamowni na zlocie itd.
Czy ta teoria że 120 konna madzia ma około 140 KM to jest już potwierdzona na większej ilości egzemplarzy i można to traktować jako fakt.
Czy próbował ktoś chipować madzie 120 konną?
andrewp napisał(a):Czy od tego czasu cos się zmieniło, były te porównania mocy na hamowni na zlocie itd.
Między wersjami z różną mocą nie, ponieważ mimo odgrażania się nikt z wersją 165KM się nie hamował (o ile wiem).
Czy ta teoria że 120 konna madzia ma około 140 KM to jest już potwierdzona na większej ilości egzemplarzy i można to traktować jako fakt.
O ile ilość 2 sztuk klubowych egzemplarzy możesz nazwać większą, to tak Ale istnieje również teoria głosząca, że na hamowni można osiągnąć wynik, jaki się chce i w związku z tym pomiary są nic nie warte.
Czy próbował ktoś chipować madzie 120 konną?
Żeby "chipować" trzeba by najpierw znaleźć firmę, która ten temat rozgryzła, a o takowej nie słyszałem. Dodatkowo wątpię, żeby ktoś to robił w okresie gwarancji.
OK.
A powiedzcie mi ile kosztuje na profesjonalnej hamowni sprawdzenie mocy samochodu?
Teraz druga sprawa.
Jeżeli podważamy wyniki z hamowni owych dwóch pomiarów i twierdzimy że na hamowni można osiągnąć to co się chce to na jaka hamownię jechać aby wynik był miarodajny?
Moją madzie mam zadatkowaną i odbieram ją dopiero w lutym ale jak już ja będę miał to chętnie podjadę i sprawdzę na hamowni. Jestem z okolic Krakowa więc proszę o wytyczne gdzie mam pojechać.
A powiedzcie mi ile kosztuje na profesjonalnej hamowni sprawdzenie mocy samochodu?
Teraz druga sprawa.
Jeżeli podważamy wyniki z hamowni owych dwóch pomiarów i twierdzimy że na hamowni można osiągnąć to co się chce to na jaka hamownię jechać aby wynik był miarodajny?
Moją madzie mam zadatkowaną i odbieram ją dopiero w lutym ale jak już ja będę miał to chętnie podjadę i sprawdzę na hamowni. Jestem z okolic Krakowa więc proszę o wytyczne gdzie mam pojechać.
am86 napisał(a):Jak tylko to zrobię, to podzielę się wynikami
oczywiście w odpowiednim temacie... W tuningu mechanicznym...
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Andrew, ja na Twoim miejscu nowego silnika bym nie hamował. Nie wiem czy wiesz ale podczas takiego pomiaru auto jest krecone do odcinki co nie jest wskazane przy silniku, ktory dopiero wyjechal z salonu.
Btw. Jesli hamowana 120 ma ok 140km i 238nm to bedą niezle jaja jak 165 okaze sie na hamowni gorsza pod wzgledem momentu od wersji 120 i bedzie miala okolice katalogowych 210nm
Btw. Jesli hamowana 120 ma ok 140km i 238nm to bedą niezle jaja jak 165 okaze sie na hamowni gorsza pod wzgledem momentu od wersji 120 i bedzie miala okolice katalogowych 210nm
Jeżeli znajdzie się dwóch chętnych z Warszawy, którzy udostępnią swoje auta do odczytania zawartości ECU to zagadka zostanie raz na zawsze wyjaśniona Operacja odczytu jest bezinwazyjna i bezpieczna.
Także jeden właściciel wersji 120 i jeden 165 poszukiwani
Zapraszam do kontaktu na pw
Także jeden właściciel wersji 120 i jeden 165 poszukiwani
Zapraszam do kontaktu na pw
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość