Podczas jazdy nagle wentylator nawiewu zaczął pracować na maksymalnych obrotach. Od tej pory nie mogę wyłączyć nawiewu i zmniejszyć siły nadmuchu. Działa natomiast zmiana kieruneku nawiewu, regulacja temperatury, wł/wył AC. Czy może to być rezystor? Czy przez padnięty rezystor nie można wyłączyć nawiewu? Może panel sterujący coś szwankuje?
P. S. Już wiem że "rezystor" dmuchawy to nie zwykły rezystor tylko cały uklad elektroniczny, wiec sprawdzenie odpada. Do silnika dmuchawy dochodzą tylko dwa przewody, więc to ten "rezystor" reguluje elektroniczne prędkością silnika. Dziwne jest tylko to, że nie mogę wyłączyć nawiewu.
Nie można wyłączyć nawiewu oraz brak regulacji siły nadmuchu.
Strona 1 z 1
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości