Cześć,
Posiadam Mazdę 3 z 2016 roku sprowadzoną z USA jakiś rok temu.
Auto nie posiada przełącznika do regulacji lamp, albo nie umiem jego znaleźć.
Stąd moje pytanie: czy oznacza to iż auto ma poziomowanie lamp (jak przy ksenonach), bo przegląd jakoś przeszło, więc coś takiego musi chyba mieć, co o tym sądzicie
Mazda 3 2016 – poziomowanie lamp
Strona 1 z 1
A jestes pewien ze nie jest to auto z LEDami?
Ew. Moglo byc tak ze ktos przy naprawie wsadzil niereguowane automatycznie (reflektory bez mechanizmu poziomowania) chinczyki, albo zamiast rzeczywistych LEDow samopoziomujacych.
popi2009 chyba wkladal cos takiego do auta zony (zamiana zwyklych reflektorow na LED) o ile dobrze pamietam
Ew. Moglo byc tak ze ktos przy naprawie wsadzil niereguowane automatycznie (reflektory bez mechanizmu poziomowania) chinczyki, albo zamiast rzeczywistych LEDow samopoziomujacych.
popi2009 chyba wkladal cos takiego do auta zony (zamiana zwyklych reflektorow na LED) o ile dobrze pamietam
Steel napisał(a):A jestes pewien ze nie jest to auto z LEDami?
Patrząc na inny post autora wątku, auto ma klimę manualną i nie ma podgrzewanych foteli. Także szanse na LED są mniejsze niż zero.
- Od: 14 cze 2006, 01:01
- Posty: 3017 (40/152)
- Skąd: UK - Worcs, PL - Rzeszow
- Auto: 1. Mazda 3 BM Skyactiv-D
2. Mazda 2 DJ Skyactiv-G
w autach z usa nie ma regulowanego elektrycznie poziomowania lamp wiec sie nie przejmuj brakiem takiego regulatora. Mowa tu o zwykłych lampach z żarówkami tradycyjnymi. Ksenony za to już powinny mieć autopoziomowanie ale ksenon posiadały jedynie auta z silnikami 2.5 grand touring lub na zamówinie touring. Silniki 2.0 tylko zwykła lampa. Chyba, że ktoś w PL juz przy naprawie wsadził tu ksenony ale wtedy autopoziomowania już oczywiście nie masz.
Zagadka rozwiązana.
Okazało się, że w ogóle nie mam poziomowania (nic nie jest podłączone do wtyczki do silniczków), ani ręcznego ani poprzez czujniki – mam tylko śruby do regulacji lamp.
Moje pytanie: czy mogę jakoś zamontować takie poziomowanie, najlepiej automatyczne? Kupić wiązkę pod maskę, drugą do kabiny, pomiędzy tym przełącznikiem a jakimś złączem w kabinie??
Okazało się, że w ogóle nie mam poziomowania (nic nie jest podłączone do wtyczki do silniczków), ani ręcznego ani poprzez czujniki – mam tylko śruby do regulacji lamp.
Moje pytanie: czy mogę jakoś zamontować takie poziomowanie, najlepiej automatyczne? Kupić wiązkę pod maskę, drugą do kabiny, pomiędzy tym przełącznikiem a jakimś złączem w kabinie??
Kremius napisał(a):Zagadka rozwiązana
Raczej nie rozwiązana. Albo w USA są takie golasy, gdzie nie można nawet podnieść / obniżyć wiązki światła bez kręcenia śrubokrętem, albo masz jakiegoś ulepa. Gdyby niestety była to ta 2 opcja, to ciekawe gdzie jeszcze "importer" ciął koszty podczas nazwijmy to naprawy.
O automatycznej regulacji zapomnij – potrzeba do tego ksenonów, dodatkowego modułu i jeszcze czujnika na tylnym wahaczu. Co do ręcznych ustawień pokrętłem się nie wypowiem, ale skoro pokrętła brak to też proste nie będzie. A lampy to Twoje auto chociaż europejskie ma?
- Od: 14 cze 2006, 01:01
- Posty: 3017 (40/152)
- Skąd: UK - Worcs, PL - Rzeszow
- Auto: 1. Mazda 3 BM Skyactiv-D
2. Mazda 2 DJ Skyactiv-G
Auto ma oczywiście europejskie lampy. Trochę czytałem o regulacji świateł w USA i nie ma tam obowiązku jak w Europie, aby samochód posiadał takową regulacje stąd u mnie brak przełącznika. Jak zakładam w autach z Eu znajduje się on po lewej stronie kierownicy obok przycisków TMPS, i-STOP, itp. Skąd takie założenie, otóż to jedyne miejsce gdzie mam jakby wolne miejsce (w necie znalazłem taki przełącznik i kształtem i wielkością akurat pasuje właśnie w to miejsce.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości