Porysowana szyba przednia
Z tego co patrzyłem zaworek zwrotny jest na przewodzie od płynu zaraz tutaj przy tym plastiku na podszybiu. Co ciekawe wygląda to tak że z tyłu zawsze leci płyn od razu, a z przodu musze chwilę czekać, w dodatku tak jak pisze zbiorzec, najpierw prawy potem lewy. Troche to dziwnie działa ( np w poprzedniej hondzie nigdy nie było takiego problemu ). Może fatycznie w pompce jest jeszcze jeden zaworek. Ciekawe czy to jest normalne czy tylko nas spotkał taki prezent
Co ciekawe, wyjałem ten zawór ( pierwotnie chciałem go zamienić na taki uniwersalny, ale wtedy pompka nie za bardzo ma siłę psikać na szybę ), i jak zaczałem się przyglądać to okazło się że był tam jakis kawałek plastiku czy coś takiego co skutecznie blokowało to żeby się zamykał i blokował odpływanie płynu. Więc udało sie problem rozwiązać zostawiając oryginał
Jeszcze w temacie porysowanej szyb i spryskiwacza. Jeżeli chodzi o mały ryski to sam je sobie spolerowałem, one u mnie były bardzo płytkie, i w sumie wystarczyła chwila pracy tlenkiem ceru, i prawie nic nie widać – jak bede miał dłuższą chwilę to jeszcze popracuję.
Chciałem natomias spytac o spryskiwacz bo ciągle mi to nie daje spokoju – wg rysunku w instrukcji przy psikaniu strumienie powinny się spotykać ( a nawet zachodzić na siebie ) na środku szyby, u mnie to tak działa jakby ciągle ciśnienie było za małe i dopsikuje ledwo do połowy szyby i to tak jakby bez wow. Czy u Was też ten spryskiwacz tak działa ? Model pompki jest ten sam co toyota/lexus chyba, i jakoś nie chce mi się wierzyć że tam również jest tak słabo
Chciałem natomias spytac o spryskiwacz bo ciągle mi to nie daje spokoju – wg rysunku w instrukcji przy psikaniu strumienie powinny się spotykać ( a nawet zachodzić na siebie ) na środku szyby, u mnie to tak działa jakby ciągle ciśnienie było za małe i dopsikuje ledwo do połowy szyby i to tak jakby bez wow. Czy u Was też ten spryskiwacz tak działa ? Model pompki jest ten sam co toyota/lexus chyba, i jakoś nie chce mi się wierzyć że tam również jest tak słabo
ok, Więc to do czego udało mi się dojść to to że wg manuala powinnismy mieć zawsze taki sam typ pompki.
Jednak okazuje się że część ma pompke która wygląda jak od mazdy 2 ( w załączniku poniżej ). Robiłem test i jest kolosalna róźnica w ciśnieniu pomiędzy jedną a drugą – dlatego np u mnie w okolicach 100km/h spryskiwanie szyby jest troche symboliczne. Niestety nie mogę nigdzie znaleźć informacji o tym gdzie i kiedy montowano ten słabszy typ ( oraz który miałem wcześniej, gdyż zbiorniczek zmieniano mi w ramach naprawy powypadkowej ). Może komuś się przyda ta informacja a może ktoś ma dostęp i jest w stanie sprawdzić czy informację o tych 2 typach są prawdziwe.
Jednak okazuje się że część ma pompke która wygląda jak od mazdy 2 ( w załączniku poniżej ). Robiłem test i jest kolosalna róźnica w ciśnieniu pomiędzy jedną a drugą – dlatego np u mnie w okolicach 100km/h spryskiwanie szyby jest troche symboliczne. Niestety nie mogę nigdzie znaleźć informacji o tym gdzie i kiedy montowano ten słabszy typ ( oraz który miałem wcześniej, gdyż zbiorniczek zmieniano mi w ramach naprawy powypadkowej ). Może komuś się przyda ta informacja a może ktoś ma dostęp i jest w stanie sprawdzić czy informację o tych 2 typach są prawdziwe.
To zdjęcie właściwego zbiornika pochodzi od wersji z ksenonami (bo jest dodatkowa pompka spryskiwaczy reflektorów), a schemat z manuala wygląda na taki od wersji bez spryskiwaczy reflektorów – to tak gwoli uściślenia. Różnica nie polega tylko na dodatkowej pompce (oraz obecności czujnika niskiego poziomu płynu zamiast "trzymacza na wtyczkę"), ale również na tym, że zbiornik do ksenonów jest jakieś dwa razy pojemniejszy.
Twoja pompka rzeczywiście wygląda nietypowo. A może oni ci po prostu włożyli zły zbiornik, tzn. od M2 – może uchwyty są tak samo rozmieszczone?
Twoja pompka rzeczywiście wygląda nietypowo. A może oni ci po prostu włożyli zły zbiornik, tzn. od M2 – może uchwyty są tak samo rozmieszczone?
@Child dzięki za odp, odnośnie xenon/nie xenon to wiem, ale z tego co pamiętam to tylko ta wersja jest podana w service manual – ale to jest sprawa poboczna. Szukałem czegość od M2 ale w związku z tym że jest ich mało to nie mogę mogdzie znaleźć jak wygląda zbiorniczek w wersji z xenonami – na razie próbuję się upewnić że ten zbiorniczek nie jest od 3 co nie idzie tak łatwo gdyż o zbiorniczek z m2 jest dosyć ciężko
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości