Te dywaniki to jakiś dramat. Auto po 40 kkm Dziura w okolicach pedału gazu. Nie prowadzę w szpilkach .
Podlega gwarancji, skoro tak kupiłem z autem?
Dopisano 25 sty 2017, 13:12:
ASO twierdzi że nie, bo to część eksploatacyjne.
Nosz qoorva.
Kierownica także jest częścia eksploatacyjną!
Poszedłem do sklepu z dywanami i wycięli w 5 min. za 15 zł
Wziąłem 2 szt.
Dywaniki welurowe – jakość wykonania
1, 2
mialem kiedys ten sam problem w Toyota
Dywanik przecierał się pod sprzęgłem w czasie około 2 miesięcy i 3000km od nowości. Wymieniał mi to na gwarancji jeden serwis w Warszawie, nikt inny nie chciał się tego podjąć.
W ten sposób wymieniono mi 4 komplety dywaników – pozniej równiez i ten serwis zaczął odmawiać.
Dywanik przecierał się pod sprzęgłem w czasie około 2 miesięcy i 3000km od nowości. Wymieniał mi to na gwarancji jeden serwis w Warszawie, nikt inny nie chciał się tego podjąć.
W ten sposób wymieniono mi 4 komplety dywaników – pozniej równiez i ten serwis zaczął odmawiać.
-
popi2009
21.000 km, półtora roku, druga zima, żadnych dziur w dywaniku, są lekko wygniecione.
Zwróćcie uwagę na wnoszony piasek, który może przyśpieszać zużycie. Osobiście staram się przynajmniej raz w tygodniu dokładnie wytrzepać dywaniki.
Zwróćcie uwagę na wnoszony piasek, który może przyśpieszać zużycie. Osobiście staram się przynajmniej raz w tygodniu dokładnie wytrzepać dywaniki.
Ostatnio edytowano 1 lut 2017, 21:44 przez lukaszjakubowski, łącznie edytowano 1 raz
-
lukaszjakubowski
Porównałem dywaniki u kolegi z Mazdy 2015 – to zupełnie inny materiał. Tylko, że on za to dopłacał, a moje były za darmochę – to może w standardzie są takie budżetowe..... Zimowe wynegocjowałem i dostałem ładnie zapakowane w oryginalną folijkę i są super!
Czy ktoś testował te dywaniki?
https://www.evadywaniki.pl/eva-mats/maz ... -2018.html
testy:
https://www.youtube.com/watch?v=kBC7aVD-O54
https://www.youtube.com/watch?v=a0ZyX1KjEhE
Ciekawe jak to wygląda w praktyce.
Fabryczne dywaniki mogłyby być dłuższe, mam tu na myśli dywanik kierowcy.
Te wyżej ciekawe, że jest też nakładka na tunel środkowy.
https://www.evadywaniki.pl/eva-mats/maz ... -2018.html
testy:
https://www.youtube.com/watch?v=kBC7aVD-O54
https://www.youtube.com/watch?v=a0ZyX1KjEhE
Ciekawe jak to wygląda w praktyce.
Fabryczne dywaniki mogłyby być dłuższe, mam tu na myśli dywanik kierowcy.
Te wyżej ciekawe, że jest też nakładka na tunel środkowy.
Ja używam dywaników kupiony na allegro. Szyte na wymiar do M3, bez logo ale to dla mnie nie problem .
W 2018 koszt za komplet + dodatkowy kierowcy był 110 zł.
Dywanik kierowcy wytrzymał 5 lat i 100 kkm. Wymieniałem na zapasowy w tym roku.
Poprzednie w i10 poszły razem autem i miały podobny wiek i przebieg a stan raczej nie kwalifikował ich do wymiany.
Generalnie ja nie narzekam. Cena przyzwoita, jakość wykonania więcej niż dobra, materiał gruby i zabezpieczony impregnatem od spodu. Zaletą jest również możliwość wyboru koloru dywanika i obszycia pasującego do auta.
W 2018 koszt za komplet + dodatkowy kierowcy był 110 zł.
Dywanik kierowcy wytrzymał 5 lat i 100 kkm. Wymieniałem na zapasowy w tym roku.
Poprzednie w i10 poszły razem autem i miały podobny wiek i przebieg a stan raczej nie kwalifikował ich do wymiany.
Generalnie ja nie narzekam. Cena przyzwoita, jakość wykonania więcej niż dobra, materiał gruby i zabezpieczony impregnatem od spodu. Zaletą jest również możliwość wyboru koloru dywanika i obszycia pasującego do auta.
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 8 gości