Akcesoria – Sprężyny obniżające Eibach

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez Kliszek M3 » 4 paź 2015, 22:54

Miał ktoś do czynienia ze sprężynami oferowanymi w ASO firmy Eibach? Auto obniża się o 30 mm. Jak to jest z komfortem podróżowania po założeniu tych sprężyn? Duża jest różnica? Wiadomo, że lepiej się trzyma w zakrętach, ale czy nie przeszkadza? No i jaki jest mniej więcej koszt razem z montażem? Z góry dziękuję za odpowiedzi <spoko>
Ostatnio edytowano 5 paź 2015, 06:13 przez Wojtek, łącznie edytowano 2 razy
Powód: Wydzielenie tematu...
Kamil
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 lip 2015, 22:44
Posty: 587 (36/11)
Skąd: B-stok
Auto: Było:
* Audi A8 D3 3.0 TDI 233 KM 2007r.
* Mazda3 BM Skyactiv-G 165; SkyPassion HB; 2015r. MT Soul Red :)
Jest:
* Volkswagen Sharan Highline 2.0 TDI + DSG/ 220 KM 2015r.

Postprzez Kliszek M3 » 7 lut 2016, 00:27

Naprawdę nikt nie praktykował? :(
Obrazek
Kamil
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 lip 2015, 22:44
Posty: 587 (36/11)
Skąd: B-stok
Auto: Było:
* Audi A8 D3 3.0 TDI 233 KM 2007r.
* Mazda3 BM Skyactiv-G 165; SkyPassion HB; 2015r. MT Soul Red :)
Jest:
* Volkswagen Sharan Highline 2.0 TDI + DSG/ 220 KM 2015r.

Postprzez darrecki » 7 lut 2016, 00:49

Kliszek M3 napisał(a):Naprawdę nikt nie praktykował? :(


Przeciez juz wszystko wiesz :D
Zalozenie jest proste, powiedzial bym nawet ze bardzo proste. Nie ma co przeplacac w ASO, zawsze znajda pozniej wymowke zeby ewentualnej gwarancji nie uznac.
Jak nie masz sciagaczy do sprezyn, to wymontowany amortyzator ze sprezyna zabierz do kogos niech zmieni – wszelkie dane z jaka sila dokrecic pozniej sa w instrukcji serwisowej, byle mechanik powinien miec klucz dynamometryczny. Do tylu nawet sciagaczy nie trzeba, 3 sruby na stone i zmienione. 1 popoludnie i po robocie :)
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 14 cze 2006, 01:01
Posty: 3017 (40/152)
Skąd: UK - Worcs, PL - Rzeszow
Auto: 1. Mazda 3 BM Skyactiv-D
2. Mazda 2 DJ Skyactiv-G

Postprzez Kliszek M3 » 7 lut 2016, 01:00

darrecki, Twoją opinię już poznałem i dzięki Ci za to, bardzo ją sobie cenię, myślałem tylko że ktoś z sekcji benzynowej się wypowie, ale jak widać będę pierwszy :P
Mimo wygórowanych cen w ASO najprawdopodobniej zrobię ten zabieg u nich, żeby jak najmniej mieli do przy*ebania się :P u mnie i tak mają się do czego czepić :>
Obrazek
Kamil
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 lip 2015, 22:44
Posty: 587 (36/11)
Skąd: B-stok
Auto: Było:
* Audi A8 D3 3.0 TDI 233 KM 2007r.
* Mazda3 BM Skyactiv-G 165; SkyPassion HB; 2015r. MT Soul Red :)
Jest:
* Volkswagen Sharan Highline 2.0 TDI + DSG/ 220 KM 2015r.

Postprzez darrecki » 7 lut 2016, 23:19

Kliszek M3 napisał(a):darrecki, Twoją opinię już poznałem i dzięki Ci za to, bardzo ją sobie cenię


Nie no, dobra sciema po podstawa :D

Możesz pisać do kolegi Zagłoba, ma swój wątek w "Nasze Mazdy", który często aktualizuje. Ostatnio pisał o Eibach'ach.
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 14 cze 2006, 01:01
Posty: 3017 (40/152)
Skąd: UK - Worcs, PL - Rzeszow
Auto: 1. Mazda 3 BM Skyactiv-D
2. Mazda 2 DJ Skyactiv-G

Postprzez dobrzyn22 » 26 mar 2021, 21:17

Regulowaliście wysokość świateł po obniżeniu zawieszenia ? <co?>
moja M3 SPRZEDAM: sprężyny zawieszenia przód Mazda3 BM/BN 2017r, oryginał
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 16:38
Posty: 5151 (19/65)
Skąd: Gdynia PL/ Norwegia
Auto: M3 BN 2.0b. 2017r
było M6 2.0 mzrcd '06

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323