Akcesoria – tłumik końcowy Sebring

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez michal78 » 15 gru 2015, 22:09

Nie jestem ekspertem, przyznam jednak że wolę mieć auto w konfiguracji fabrycznej niż modyfikowane potem na własną ręke.
Początkujący
 
Od: 14 gru 2015, 19:56
Posty: 30

Postprzez jacex » 22 gru 2015, 00:11

Witam, w zeszłym tygodniu założyłem sebring. Od tego czasu zrobiłem już trochę kilometrów i mogę przekazać kilka uwag. Wg mnie, dźwięk na pełnym zakresie obrotów jest przyjemniejszy, może nie ostry sportowy ale bardziej rasowy od serii. Przy obrotach przelotowych, spokojnej jeździe ( 2500 – 3000 ) jest nieco ciszej i przyjemniej niż przed wymianą ale jak podkręcimy obroty, to już robi się troszkę głośniej porównując do serii i czuć, słychać ten pazurek. Dźwięk jest bardziej basowy. Oczywiście kręcąc pod kreskę bas nabiera mocy :D Ten basik również jest słyszalny przy niskich obrotach, przy odpalaniu, gaszeniu auta. Najbardziej i najgłośniej go słychać jak jadąc puścimy pedał gazu, na biegu. Podsumowując, jak oczekujecie mocnych wrażeń, drżenia szyb, budzenia co rano sąsiadów strzałami z rury to szkoda kasy ale jak chcecie subtelnej poprawy dźwięku, delikatnego basu i odczuć odpowiadających mocy auta, to polecam. Założyłem ten tłumik w ciemno, nie miałem gdzie sprawdzić jak oddycha ale dzisiaj założyłbym go ponownie.
Początkujący
 
Od: 28 paź 2015, 23:51
Posty: 23
Auto: Mazda 3 BM 165KM HB 2015
Sky Passion

Postprzez Senex1983 » 17 lis 2017, 23:33

Witam, użytkuję mazdę 3 165 KM od prawie 2 lat i noszę się z zamiarem założenia w salonie sportowego tłumika Sebring ponieważ podoba mi się on wizualnie i z wydaje przyjemny bas. Ponieważ posty powyższe są z 2015 r chciałem zapytać tych użytkowników Sebringa czy nadal są zadowoleni z tłumika? czy po dłuższym okresie użytkowania jazda nie jest męcząca (czy głowa nie boli) ? czy jeszcze raz podjęliby decyzję o zamontowaniu sebringa? :)
Pytam z uwagi na fakt iż dojeżdżam codziennie do pracy 90 km w obie strony i nie chciałbym aby po pewnym czasie jazda stała się męcząca. Moja prędkość w trakcie jazdy do pracy to ok 80-100 km. Czy głośno pracuje przy tych prędkościach w stosunku do fabryki?
z góry dziękuję
Początkujący
 
Od: 17 lis 2017, 23:20
Posty: 18 (0/4)
Auto: Mazda 3, 2015, 165 km, HB, Sky Energy

Postprzez brandon » 20 lut 2018, 11:42

Ponawiam pytanie Kolegi Senex1983
Początkujący
 
Od: 26 sty 2012, 21:31
Posty: 19
Skąd: Śląsk
Auto: Mazda 3 BM Enso 2016; 2.0 120KM@177KM
Mazda CX-5 2018; 2.5

Postprzez andrep » 20 lut 2018, 12:32

Witam
Kolega dareme89 wymieniał tłumik na sebringa , co prawda w cx 3 ale na odgłos w środku nie narzeka. Może coś ten wątek kolegom pomoże ? :)
viewtopic.php?f=519&t=191841&start=120
Pozdrawiam
Mazda CX3 AWD Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2016, 17:58
Posty: 2517 (79/176)
Skąd: Kraków
Auto: Była/jest...
Mazda CX3 2016,Soul Red, AWD 2.0 154 KM AT,Sky Passion+Pakiet Saffety
Jest
BMW i3 "elektrowóz"2018 (XII) 170KM

Postprzez Senex1983 » 21 lut 2018, 09:23

do kolegi Brandon,

W grudniu założyłem Sebringa w salonie. Podpytałem jednego z kolegów z forum, polecił założenie i tak zrobiłem. ASO Rzeszów, tłumik + montaż 2100 zł. Żonie powiedziałem że 1000 zł :)
Jak tylko auto wyjechało z salonu....szok!!! jakie te rury są wielkie!!! naprawdę jest bardzo duża różnica w porównaniu do fabryki. Cała rura mieści się w wycięciu w zderzaku. Przyznam, że jak oglądam zdjęty tłumik fabryczny bądź jak stanę przy innej maździe to widzę, że fabryczne są maleńkie i wydają się takie śmieszne , nie pasujące :)
Pierwsza jazda po odbiorze (parę kilometrów do pracy) i myślę – kurczę nic nie słyszę, może coś źle założyli :) Później, gdy wracałem z pracy na spokojnie przysłuchałem się i uspokoiłem- jednak coś słyszę.
Jest tak jak miało być. Jazda wcale nie jest męcząca. Słyszę przy przyspieszeniu koło 3500 obrotów, redukcji biegów, puszczeniu gazu. W garażu przy odpaleniu coś pięknego. Gdy jest rozgrzany silnik i pracuje na wolnych obrotach nic nie słychać. Auto nabrało sportowego wyglądu. Szwagier w weekend się przejechał i powiedział, że mega wygląda a w środku poezja dla uszu. Polecam usadzić kogoś w aucie i posłuchać na zewnątrz przy ruszaniu tego odgłosu – mógłbym go słuchać cały czas.
Naprawdę gorąco polecam, ten tłumik uzupełnia całe auto. Dzisiaj patrząc na końcówki stwierdzam, że to jest to czego mi z tyłu brakowało wizualnie.
Pozdrawiam
Początkujący
 
Od: 17 lis 2017, 23:20
Posty: 18 (0/4)
Auto: Mazda 3, 2015, 165 km, HB, Sky Energy

Postprzez sevecc » 21 lut 2018, 14:45

Ja zamówiłem Ulter Sport dedykowany, czekam na przesyłkę.
Mam nadzieję, że będę choć w części tak zadowolony jak Ty :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 paź 2016, 10:08
Posty: 397 (64/15)
Auto: Była:
Mazda 3 2.0 HB '17
Skypassion + safety
180KM by DiSi
Jest:
Mazda CX-30 100th Anniversary edition

Postprzez nexus30 » 21 lut 2018, 15:41

@sevecc Opisz proszę swoje wrażenia jak zamontujesz. Też się nad tym tłumikiem zastanawiam.
Forumowicz
 
Od: 12 lip 2014, 17:18
Posty: 226 (3/5)
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda 3 BM 2.0 165 KM Soul Red 2014

Postprzez sevecc » 21 lut 2018, 16:13

nexus30 napisał(a):@sevecc Opisz proszę swoje wrażenia jak zamontujesz. Też się nad tym tłumikiem zastanawiam.



spoko, postaram się też nagrać jakiś filmik :)
rozmawiałem z jednym kolegą naszego z forum, ktory ma tego Ultera i jest zadowolony.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 paź 2016, 10:08
Posty: 397 (64/15)
Auto: Była:
Mazda 3 2.0 HB '17
Skypassion + safety
180KM by DiSi
Jest:
Mazda CX-30 100th Anniversary edition

Postprzez sevecc » 23 lut 2018, 11:02

Ok, więc wczoraj przyszedł Ulter no i od razu pojechałem go zamontować.

Pierwsze wrażenia są mieszane bo:
– wygląd – moim zdaniem końcówki są za bardzo schowane pod zderzakiem, gdyby je cofnąć jakieś 2-3 cm byłoby super, a tak, stojąc w niewielkiej odległości z tyłu auta prawie ich nie widać. Poza tym mam wrażenie, że jedna z końcówek jest obsadzona pod lekko innym kątem niż druga. Nie miałem czasu się dobrze przyjrzeć, porobię później zdjęcia i porównam jeszcze raz.

– brzmienie – według mnie jest bardzo OK, efekt taki, jaki chciałem, czyli – na wolnych obrotach na rozgrzanym jest cicho, prawie jak na fabrycznym (no może baaardzo lekki pomruk), przy spokojnej jeździe słychać lekki bas w okolicach 2k rpm oraz lekki bas przy zdjęciu nogi z gazu. Jeśli ktoś oczekuje, że będzie go słychać z kilometra to się zawiedzie. Akurat dla mnie jest to plus bo nienachalnie mruczy i nie zalatuje tanim wieś-tuningiem.

Postaram się nagrać na weekendzie jakiś filmik.
Na razie jedno zdjęcie takie robione na szybko na parkingu :)
Załączniki
IMG_0716.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 paź 2016, 10:08
Posty: 397 (64/15)
Auto: Była:
Mazda 3 2.0 HB '17
Skypassion + safety
180KM by DiSi
Jest:
Mazda CX-30 100th Anniversary edition

Postprzez Senex1983 » 23 lut 2018, 21:18

Hej,
z tego co piszesz to Ulter brzmi zacnie. Fajnie.
Wstawiam zdjęcia po zamontowaniu sebringa.
Załączniki
IMG_20171201_112304.jpg
IMG_20171201_112314.jpg
Początkujący
 
Od: 17 lis 2017, 23:20
Posty: 18 (0/4)
Auto: Mazda 3, 2015, 165 km, HB, Sky Energy

Postprzez sevecc » 23 lut 2018, 23:22

Bardzo fajnie wygląda ten Sebring <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 paź 2016, 10:08
Posty: 397 (64/15)
Auto: Była:
Mazda 3 2.0 HB '17
Skypassion + safety
180KM by DiSi
Jest:
Mazda CX-30 100th Anniversary edition

Postprzez andrep » 24 lut 2018, 00:20

Witam
Ja myślę że sebring wygląda lepiej , ponieważ go lepiej widać,natomiast Ulter „nachylając”się wygląda bardziej „profesjonalnie”,szkoda że ciut bardziej nie wystaje , bo to też ważne.Jeśli chodzi o dźwięk to ulter był tu viewtopic.php?f=519&t=193440
ale w Mazdzie 6 (mnie się podobał)
Opisy użytkowników sebringa są naprawdę pozytywne...
Nie słysząc teraz ani sebringa (nie słyszałem) ,ani ultera (słyszałem jak link działał) wybrałbym sebringa ."strzelam" (zawsze to dedykowany)
Dodam że to jest tylko moje zdanie, jeśli mogę się wtrącić? :)
Pozdrawiam
Mazda CX3 AWD Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2016, 17:58
Posty: 2517 (79/176)
Skąd: Kraków
Auto: Była/jest...
Mazda CX3 2016,Soul Red, AWD 2.0 154 KM AT,Sky Passion+Pakiet Saffety
Jest
BMW i3 "elektrowóz"2018 (XII) 170KM

Postprzez Steel » 24 lut 2018, 01:25

andrep napisał(a):"strzelam" (zawsze to dedykowany)


Ulter tez robi dedykowane tlumiki do konkretnego nadwozia i wersji silnikowej z tego co pamietam :)
Forumowicz
 
Od: 14 mar 2017, 21:33
Posty: 190 (1/6)
Auto: 2016 M3 2.0 120KM HB MR'17 SkyEnergy SoulRed + LED

Postprzez sevecc » 24 lut 2018, 08:10

Tak jest, ten Ulter jest dedykowany.
Jedną z zalet Ultera jest to, że jest ponad 2 razy tańszy :D
Ostatnio edytowano 24 lut 2018, 09:26 przez sevecc, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 paź 2016, 10:08
Posty: 397 (64/15)
Auto: Była:
Mazda 3 2.0 HB '17
Skypassion + safety
180KM by DiSi
Jest:
Mazda CX-30 100th Anniversary edition

Postprzez Senex1983 » 24 lut 2018, 08:47

Cześć, czy mógłbyś wrzucić nagranie dźwiękowe tłumika? Tak przy okazji, jakie formaty dźwiękowe można załączyć do posta? Postaram się wrzucić swój. Na razie przesyłam link do Sebringa z Mirai Motors.
https://m.youtube.com/watch?v=B_n0BT5uVBw
Początkujący
 
Od: 17 lis 2017, 23:20
Posty: 18 (0/4)
Auto: Mazda 3, 2015, 165 km, HB, Sky Energy

Postprzez Steel » 24 lut 2018, 12:14

na Youtube mozna wygrzebac cos takiego https://www.youtube.com/watch?v=Zacli0UC9P0 z postoju
Forumowicz
 
Od: 14 mar 2017, 21:33
Posty: 190 (1/6)
Auto: 2016 M3 2.0 120KM HB MR'17 SkyEnergy SoulRed + LED

Postprzez andrep » 24 lut 2018, 15:39

sevecc napisał(a):Jedną z zalet Ultera jest to, że jest ponad 2 razy tańszy

A może koledzy zdradzą ile kosztuje jeden i drugi z montażem i bez, oczywiście jeśli to nie tajemnica? a małżonki-dziewczyny nie czytają tego forum :D
Ja o swoich ulepszeniach wszystko piszę łącznie ile podatku przy zakupach z Ali... mi przywalili :) ,oczywiście małżonka nie czyta tego forum :)
Pozdrawiam
Mazda CX3 AWD Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2016, 17:58
Posty: 2517 (79/176)
Skąd: Kraków
Auto: Była/jest...
Mazda CX3 2016,Soul Red, AWD 2.0 154 KM AT,Sky Passion+Pakiet Saffety
Jest
BMW i3 "elektrowóz"2018 (XII) 170KM

Postprzez Megas » 24 lut 2018, 17:20

Ulter kosztuje 1020zł w sklepie internetowym firmy, a na allegro 870zł (swojego czasu była promocja w Ulterze i na stronie firmy też był w takiej cenie) a w całości z nierdzewki 1550zł. Wymiana poniżej 100zł, a jak ktoś nie boi się trochę pobrudzić i ma podstawowe narzędzia to wymieni sam.

Sebring katalogowo 2112zł, ale wydaje mi się, że w ASO da radę zrobić to z montażem za 2100zł.

Czekam na więcej zdjęć ultera, moim zdaniem może i mało wystaje, ale w końcu ma byćwidoczny bardziej z tyłu, niż z góry, więc jest ok. Sam chyba wkrótce się na niego zdecyduję <oczko>
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2016, 15:58
Posty: 113 (49/3)
Auto: Mazda 3 BM HB 2015, 2.0 120KM SkyPassion

Postprzez Senex1983 » 24 lut 2018, 17:36

Dokładnie tak jak pisze kolega wyżej. Sebringa po małych negocjacjach założyli w cenie. Całość 2100 zł.
Początkujący
 
Od: 17 lis 2017, 23:20
Posty: 18 (0/4)
Auto: Mazda 3, 2015, 165 km, HB, Sky Energy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323