Rysy na progu po odebraniu samochodu z ASO

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez pyqpyk » 30 sty 2015, 11:28

Hej,

ktoś mi w nocy wgniótł na parkingu drzwi od strony kierowcy więc oddałem samochód do ASO do naprawy. Dzisiaj odbierałem samochód i oglądnąłem sobie tak cały dookoła czy wszystko jest ok no i oczywiście zwróciłem szczególna uwagę na nowe drzwy (wymieniali całe) + elementy sąsiednie, próg itd.

Teraz zajechałem do pracy i potrzebowałem coś wrzucić na tylną kanapę i zobaczyłem że próg tylny prawy (tam nie bylo zadnej naprawy) jest porysowany do białego i się zastanawiam czy mogę jeszcze coś wskurać zakładając że podpisałem odbiór samochódu .
Ostatnio edytowano 30 sty 2015, 11:35 przez pyqpyk, łącznie edytowano 1 raz
Forumowicz
 
Od: 1 wrz 2014, 12:46
Posty: 31
Auto: Mazda 3 BM SkyEnergy 165KM + red soul + xenon + navi

Postprzez ulmen » 30 sty 2015, 11:31

Przedzwoń do ASO, może zachowają się kulturalnie i jakoś pomogą.
Możesz wrzucić zdjęcia tego progu ?
ps. mi po oddaniu samochodu do ASO zarysowano plastikowa osłonę pomiędzy drzwiami przednimi i tylnymi. Więc trzeba naprawdę uważać i sprawdzać jaki samochód się odbiera.
Forumowicz
 
Od: 16 gru 2013, 17:55
Posty: 368 (6/4)
Skąd: Wrocław
Auto: BM 2.0 120KM Titanium Flash
Sky Motion

Postprzez czarmi » 30 sty 2015, 12:06

ulmen napisał(a):zastanawiam czy mogę jeszcze coś wskurać zakładając że podpisałem odbiór samochódu .

Nie zastanawiaj się tylko jedź czym prędzej do ASO. Postaraj się przedstawić sprawę na spokojnie, bo inaczej się wyprą. Powodzenia <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2014, 22:04
Posty: 1410 (38/46)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 3 BM, 120KM 6MT, SD SkyEnergy, soul red 14'
była ...

Postprzez pyqpyk » 30 sty 2015, 12:14

Znaczy ja się nie ciśnieniuje o to tylko się zastanawiam jak to załatwić. No bo patrząć z ich perspektywy to niby kazdy moglby sobie wyszukiwac ryski i wracać do nich że to ich wina. Ale z drugiej strony ciężko za każdym razem przy oddawaniu i odbieraniu sprawdzać każdy szczegół samochodu na 100% .

Zrobie fotkę i może przedzwonie do nich z tą sprawą.
Forumowicz
 
Od: 1 wrz 2014, 12:46
Posty: 31
Auto: Mazda 3 BM SkyEnergy 165KM + red soul + xenon + navi

Postprzez czarmi » 30 sty 2015, 12:41

pyqpyk napisał(a):i może przedzwonie do nich z tą sprawą.

Ja bym nie dzwonił, tylko do nich autem podjechał. Chyba, że masz bardzo daleko. Miałem kiedyś podobną sytuację i uznali moją reklamację. Wprawdzie to była inna marka auta, ale sytuacja niemal identyczna. <ok>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2014, 22:04
Posty: 1410 (38/46)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 3 BM, 120KM 6MT, SD SkyEnergy, soul red 14'
była ...

Postprzez marko80 » 12 lut 2015, 13:01

My właśnie walczymy z Aso, oddaliśmy auto ponieważ w zawieszeniu były słyszalne stuki, niestety po wcześniejszych doświadczeniach auto obejrzałem dokładnie z każdej strony. Okazało się że jest porysowane z każdej strony, oba skrzydła drzwi od strony kierowcy i tylne drzwi od pasażera, masakra. Oczywiście Aso nie przyznało się, że to u nich zostało porysowane. Zwróciłem się do Mazda Polska i niestety w odpowiedzi napisali mi, że nie są stroną w sporze i nie będą brać w tym udziału. Teraz jedyne co mi pozostało to zgłoszenie do turbo kamery w tvn turbo. Bo już z nimi nic nie załatwię, cały czas podtrzymują swoją decyzję o odmowie uznania reklamacji.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 12 lut 2015, 12:53
Posty: 5
Skąd: Olsztyn
Auto: Mazda 3 BM, SkyPassion,165KM+ kremowa skóra, 2014'

Postprzez czarmi » 12 lut 2015, 13:17

Na przyszłość w takim przypadku, pozostaje przed oddaniem auta do warsztatu ASO dokładnie je obejrzeć wraz z pracownikiem serwisu. Zawsze przecież otrzymujemy kwit odbioru auta, na którym można poczynić uwagę o braku widocznych uszkodzeń lakieru auta. Z tego wiosek, że trzeba będzie tak robić. :>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2014, 22:04
Posty: 1410 (38/46)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 3 BM, 120KM 6MT, SD SkyEnergy, soul red 14'
była ...

Postprzez marko80 » 12 lut 2015, 13:22

czarmi napisał(a):Na przyszłość w takim przypadku, pozostaje przed oddaniem auta do warsztatu ASO dokładnie je obejrzeć wraz z pracownikiem serwisu. Zawsze przecież otrzymujemy kwit odbioru auta, na którym można poczynić uwagę o braku widocznych uszkodzeń lakieru auta. Z tego wiosek, że trzeba będzie tak robić. :>



My tak zrobiliśmy, jednak w protokole przekazania auta wpisane zostało, że auto jest zaśnieżone i tym też ASO się podpiera.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 12 lut 2015, 12:53
Posty: 5
Skąd: Olsztyn
Auto: Mazda 3 BM, SkyPassion,165KM+ kremowa skóra, 2014'

Postprzez czarmi » 12 lut 2015, 13:26

Cwaniaki, wiedzieli co robili wpisując "takie cóś".
Życzę wytrwałości i powodzenia.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2014, 22:04
Posty: 1410 (38/46)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 3 BM, 120KM 6MT, SD SkyEnergy, soul red 14'
była ...

Postprzez creet » 12 lut 2015, 13:59

marko80 napisał(a):My właśnie walczymy z Aso


Napisz proszę z którym Aso?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sty 2014, 23:31
Posty: 621 (63/38)
Skąd: Warszawa
Auto: 2014 Matsuda Axela SkyPassion 2.0 165HP

Postprzez marko80 » 12 lut 2015, 17:14

creet napisał(a):
marko80 napisał(a):My właśnie walczymy z Aso


Napisz proszę z którym Aso?




Auto idea w Olsztynie.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 12 lut 2015, 12:53
Posty: 5
Skąd: Olsztyn
Auto: Mazda 3 BM, SkyPassion,165KM+ kremowa skóra, 2014'

Postprzez SCADA » 12 lut 2015, 17:46

marko80 napisał(a):...w protokole przekazania auta wpisane zostało, że auto jest zaśnieżone i tym też ASO się podpiera.


Zrobiliście więc duży błąd. <glupek2> ASO, które reprezentuje odpowiedni poziom, powinno posiadać własną myjnię. Jeżeli samochód był brudny bądź zaśnieżony, powinni go najpierw umyć, a dopiero potem sprawdzić, czy na nadwoziu nie ma rys ani uszkodzeń (ja co prawda nie myję samochodu na myjni automatycznej, ale w takim przypadku wybrałbym to jako mniejsze zło)... Jeżeli ASO nie posiada myjni, lub nie chce umyć samochodu, bezwzględnie należy domagać się wpisania do protokołu odbioru informacji o braku uszkodzeń (ASO w momencie przyjmowania samochodu od klienta powinno wypełnić protokół, na którym jest szkic nadwozia, na którym mogą zaznaczyć miejsca ewentualnych uszkodzeń). Niektórzy też mają zwyczaj mycia samochodu przed wydaniem klientowi, jeżeli jest taka potrzeba.

Skoro zgodziliście się oddać samochód bez adnotacji o stanie nadwozia, to przykro mi, ale będzie ciężko cokolwiek wywalczyć. <głaszcze>
Forumowicz
 
Od: 8 kwi 2014, 20:20
Posty: 102 (0/11)
Auto: Audi S5 3.0 TFSI 354KM quattro
BMW340i xDrive
Cupra Formentor VZ

Postprzez marko80 » 12 lut 2015, 21:59

Auto zostało umyte po naprawie i to najprawdopodobniej tam zostało porysowane ponieważ rysy sa podłużne, a my myliśmy auto ręcznie dwa dni wcześniej i żadnych rys nie było a na mycie nie wyraziliśmy zgody gdyż po pierwszym spotkaniu z myjnią w Aso tez wyjechaliśmy z rysami. Mimo tego ze nie chcieliśmy aby auto było umyte serwis ta usługę wykonał dlatego przy odbiorze auta sprawdziłem je całe dokładnie prócz rys była brudna tez skóra a pan kierownik postanowił wyczyścić ją mokrą szmatka. G***o a nie serwis. Nic nam nie zaproponowali prócz naprawy lakieru u nich ( żal ). Nic tez nie pomogło skierowanie do mazdy Polska, szkoda ze tak podchodzą do klienta.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 12 lut 2015, 12:53
Posty: 5
Skąd: Olsztyn
Auto: Mazda 3 BM, SkyPassion,165KM+ kremowa skóra, 2014'

Postprzez georaf » 13 lut 2015, 01:00

A które to ASO?
Forumowicz
 
Od: 29 kwi 2014, 15:01
Posty: 35
Auto: Mazda 3 HB SkyPAssion 120km AT

Postprzez marko80 » 13 lut 2015, 16:52

georaf napisał(a):A które to ASO?



Tak jak pisałem auto idea w Olsztynie
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 12 lut 2015, 12:53
Posty: 5
Skąd: Olsztyn
Auto: Mazda 3 BM, SkyPassion,165KM+ kremowa skóra, 2014'

Postprzez 4moments » 19 maja 2018, 13:24

Miałem nadzieję nie pisać na forum, a już na pewno nie zaczynać od problemów. Ale niestety spotkała mnie podobna sytuacja. Na razie moje kontakty z ASO Mazda to ciągle jakieś usterki z ich strony. W 2 miesięcznym aucie malowałem dach po uszkodzeniach. Przy odbiorze okazało się że został uszkodzony próg między tylnymi drzwiami a tylnym kołem. Na razie ASO sprawdza monitoring, i czekam na ich propozycje naprawy. Dlatego nie napiszę jeszcze co to za ASO. Jedną wpadkę już zaliczyli pakując do nowo kupionego auta zabłocone letnie opony w workach. Mam nadzieję że teraz zachowają się tak samo na poziomie, jak przy tamtym incydencie. Ale kolejne złe wrażenie pozostaje i coraz mniejsze zadowolenie z Mazdy niestety.
Załączniki
IMG_20180518_160954.jpg
Początkujący
 
Od: 7 lut 2018, 21:50
Posty: 2

Postprzez Steel » 19 maja 2018, 17:24

Ktory to serwis mazdy napisz takie numery odstawia?
Forumowicz
 
Od: 14 mar 2017, 21:33
Posty: 190 (1/6)
Auto: 2016 M3 2.0 120KM HB MR'17 SkyEnergy SoulRed + LED

Postprzez 4moments » 19 maja 2018, 19:49

Poczekam do poniedziałku z nadzieją że zachowają się należycie. W żadnym serwisie coś takiego nie powinno mieć miejsca. Ale skoro myli auto przed oddaniem to na 90% widzieli i myśleli ze nie zauważe, a to już nie jest fajne. Do tego auto było tym bokiem zaparkowane bardzo blisko innego, że ciężko było wsiąść a co dopiero obejrzeć. Dobrze ze wyjechałem na środek placu i obejrzałem auto dookoła.
Początkujący
 
Od: 7 lut 2018, 21:50
Posty: 2

Postprzez Cx5 » 16 lis 2018, 19:03

Czy możesz napisać jak skończyła się da sprawa? Mam dokładnie te samą sytuację. Mają obejrzeć monitoring i odezwać za 2 dni. Na protokole odbioru ustaliliśmy aby aso wpisało ze jest rysa na zderzaku. Mogłem nie odbierać mazdy teraz myślę przez te ryse, ale miałem auto zastępcze.
Początkujący
 
Od: 10 lis 2018, 18:14
Posty: 7
Auto: 2.2 diesel mazda cx5 automat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323