Punkty podparcia podnośnikiem.
Witam wszystkich,
niby prosta rzecz, w instrukcji jest napisane "w miejscu przeznaczonym do podnoszenia" i zamieszczony jest rysunek pokazujący zaznaczenie tych miejsc na listwie pod progiem. Oglądałem cały próg i element plastikowy pod nim i nie mogę znaleźć żadnych znaków. Czy to za karę, że mam wersję bez koła zapasowego?
niby prosta rzecz, w instrukcji jest napisane "w miejscu przeznaczonym do podnoszenia" i zamieszczony jest rysunek pokazujący zaznaczenie tych miejsc na listwie pod progiem. Oglądałem cały próg i element plastikowy pod nim i nie mogę znaleźć żadnych znaków. Czy to za karę, że mam wersję bez koła zapasowego?
To te wybrzuszenia powyżej i poniżej miarki na ostatnim zdjęciu?
Jednak są. Tak jak pisał Waikiki na łączeniu progu z podwoziem. Takie podłużne, pionowe wybrzuszenia. Jak będę miał więcej czasu to zrobię jakieś sensowne zdjęcia.
Pozdrawiam wszystkich
Pozdrawiam wszystkich
Jest i przód W miejscu przeznaczonym do podparcia nie ma od spodu osłon plastikowych. Widać to wyraźnie na zdjęciu tyłu. Jednak wydaje mi się, że po drugiej stronie pionowego łączenia blach są, przez co płaszczyzna podparcia nie jest na jednakowym poziomie? Nie mam niestety oryginalnego podnośnika żeby to zweryfikować
Proszę o pomoc. Mam taki podnośnik trapezowy z innego samochodu (Hyundai)
Czy ja mogę użyć go do podniesienia Mazdy? Bo tak jak napisał kolega @Rorert o ile od zewnętrznej strony samochodu jest specjalne miejsce na podnośnik (brak plastiku) to po drugiej stronie już tego miejsca nie widzę (jest tam plastik) i jak tak przykładam ten podnośnik to wydaje się jakby on się wspierał na tym plastiku. Nie chcę podnosić żeby go sobie nie połamać.
Czy ja mogę użyć go do podniesienia Mazdy? Bo tak jak napisał kolega @Rorert o ile od zewnętrznej strony samochodu jest specjalne miejsce na podnośnik (brak plastiku) to po drugiej stronie już tego miejsca nie widzę (jest tam plastik) i jak tak przykładam ten podnośnik to wydaje się jakby on się wspierał na tym plastiku. Nie chcę podnosić żeby go sobie nie połamać.
Ostatnio edytowano 26 mar 2015, 21:18 przez Wojtek, łącznie edytowano 1 raz
Powód: poprawienie załącznika
Powód: poprawienie załącznika
Myślę, że możesz... ale sprawdź sam czy dobrze się rynienka oprze o punkt podparcia...
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Jeżeli wycięcie w główce podnośnika nie jest za płytkie lub za wąskie to podnoś. Sam już zmieniałem dwa razy koła (na zimowe, na letnie) podobnym nie firmowym podnośnikiem i nic nie pękło
W które miejsce należy przyłożyć łapę podnośnika typu żaba (oczywiście z nakładką gumową)?
Chyba nie pod tą krawędź wskazaną na zdjęciach? Guma raczej się tak nie ugnie żeby ją "objąć"...
Chyba nie pod tą krawędź wskazaną na zdjęciach? Guma raczej się tak nie ugnie żeby ją "objąć"...
-
maryousz
Miejsca są już wskazane na zdjeciach wyżej... Pomiędzy dwoma pionowymi znakami...
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Masz na mysli ze płaska powierzchnię podnosnika mam podłożyć pod ta krawędź? Ty tak powaznie czy nie zrozumiałeś pytania?
-
maryousz
ellipsis napisał(a):Podnieś auto za wahacz – bedzie najbezpieczniej.
Zwłaszcza przy zmianie kół...
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości