swiecace sie kontrolki co to za awaria
Strona 1 z 1
Witam .Mam taki problem.Otoz wracajac dzisiaj ze sklepu zapalily mi sie po kolei te 3 kontrolki.Pierwsza ta z prawej strony nastepnie AT a pozniej chek engine.Co zauwazylem silnik wtedy zaczal wchodzic na wyzsze obroty podczas zmainy biegow.Moja mazda to 3 sedan skyactiv 2012rok 2.0 benzyna automat z USA.Co oznaczaja te kontrolki? Nie moge zalaczyc fotki wiec wyjasnie ze ta kontrolka z prawej strony to takie autko z jakby zygzakiem spod kol.
Ostatnio edytowano 2 sty 2017, 17:30 przez Ralfik73, łącznie edytowano 1 raz
sprawdzałeś już może kody błędu z kompa?
Polecam zakup interfejsu OBD II z allegro, koszt ok 30zł
Interfejs prawdę Ci powie
Polecam zakup interfejsu OBD II z allegro, koszt ok 30zł
Interfejs prawdę Ci powie
Problem rozwiazany.Okazalo sie ze akumulator juz jest do wymiany.Po naladowaniu go w domu i wlozeniu do auta kontrolki juz sie nie zapalily.Wystarczylo pojechac na kompa i usunac usterke chek engine i po klopocie.Okazuje sie ze przynajmniej moja Madzia jak ma za malo pradu wylacza po kolei rozne systemy.Tak mi powiedzial pan w ASO.Tylko ako do wymiany.Pozdrawiam.
Dziwne wtedy tylko ze nie zapaliła się kontrolka akumulatora. Hmm
D4NI3L napisał(a):Dziwne wtedy tylko ze nie zapaliła się kontrolka akumulatora. Hmm
Moze dlatego ze w pojezdzie nie ma kontrolki akumulatora tylko kontrolka ladowania akumulatora. Ona sie zapala wtedy gdy akumulator nie jest ladowany (bo np. nie dziala alternator) a nie gdy akumulator ma maly prad
OK to tak. Jeśli auto ma silnik Skyactiv to przy problemach z w/w możesz śmiało pisać w dziale silników BM.
Ale kwestie nadwozia powinny być w dziale BL, bo Twoje auto ma (czarno na białym) nadwozie BL. No chyba, że elektronika jest z BM. Ogólnie to jakiś dziwny MIX, może być to później niezła zmora dla mechaników
Najprostszy sposób na kontrolki to tani ELM327 i Forscan. Tym idzie zdiagnozować w zasadzie wszystko, żadne wycieczki do ASO nie są potrzebne.
Ale kwestie nadwozia powinny być w dziale BL, bo Twoje auto ma (czarno na białym) nadwozie BL. No chyba, że elektronika jest z BM. Ogólnie to jakiś dziwny MIX, może być to później niezła zmora dla mechaników
Najprostszy sposób na kontrolki to tani ELM327 i Forscan. Tym idzie zdiagnozować w zasadzie wszystko, żadne wycieczki do ASO nie są potrzebne.
- Od: 14 cze 2006, 01:01
- Posty: 3019 (41/152)
- Skąd: UK - Worcs, PL - Rzeszow
- Auto: 1. Mazda 3 BM Skyactiv-D
2. Mazda 2 DJ Skyactiv-G
Ostatnie BL miały już silnik Sky (test na żywym kliencie), ale szły na Amerykę, podejrzewam że kolega posiada Amerykańca.
"Życie jest jak badziewie na kole – raz na górze, a raz na dole."
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
-
Zoom -Zoom from Belgium
- Od: 26 mar 2010, 14:31
- Posty: 6994 (209/245)
- Skąd: Benelux/Szczecin
- Auto: Było CP,
Była M6 GH
Jest MX-5NBfl
Jest M3 BM Sport 2.2 Diesel Sedan.
Tak.Zgadza sie.Jest to wersja z USA.Silnik skyactiv skrzynia skyactiv drive i jakies tam inne.A co do mixa to sie przekonalem juz o tym przy wymianie oleju.Pojechalem na wymiane oleju mechanicy juz po uprzednim umowieniu sie mieli olej i filtr oleju i okazalo sie ze ten filtr nie pasuje.W auto ze starym filtrem do hurtowni i przywiezli wtedy dobry.Hehe.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości