Mazda MX-6 GE FS '92r – Supercharger

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez julek » 30 lip 2013, 22:39

aaa to dlatego takie odglosy :D no cos kojarzylem a mxa mialem to na kazdego zwracam uwage :)
Forumowicz
 
Od: 6 lip 2012, 20:30
Posty: 592 (0/2)
Skąd: warszawa
Auto: Mazda Mx-6 2.5l v6 KL-DE 1997 była się zmyła
Mazda Xedos 6 v6 poszla w obieg
Mazda 626 GE 2.5l v6 w czesciach
OBECNE :D
Mazda Mx-6 2.5l v6 1995
Mercedes e320 cdi 2003
Mazda 6 2.0 lf 2006 hb

Postprzez Gib » 20 sie 2013, 10:11

15,2 pięknie się odpycha, gratulacje! <serduszka>
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8939 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez onyx » 20 sie 2013, 10:19

Dzięki Żiba :) Szkoda, że sprzęgło przy takim użytkowaniu (ćwiartkowym) już nie klei przy ostrych startach :/ O ile w jeździe na co dzień nie dało się tego zauważyć i dalej poruszając się normalnie jest wszystko ok, to wystarczyły 2 ostre starty na dobrej nawierzchni i sprzęgło zaczęło się ślizgać – zarówno na 1 jak i po przepięciu z 1-2, później już wszystko gra. W testach elastyczności wszystko jest ok. Spokojnie będzie można urwać min. 0,5 sek z tego czasu :) Jak zwykle w kwestii sprzęgła, zaufamy sprawdzonemu w bojach ACT <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez Gib » 20 sie 2013, 10:36

Może opony za dobre?
Generalnie 0,5 sekundy to łatwiej powiedzieć jak pojechać ale nie mówię nie ;)
Jak na 190 KM w MX6 to jedzie bardzo fajnie już, chyba że kółko się zmieniło czy coś to wtedy może się udać ;)
Pamiętajcie że pół sekundy to już czasy Jarkowego ZE które chyba jednak bije wagą MX6.
Ale jak złamie ET 15 to już będzie extra iMO.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8939 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez onyx » 20 sie 2013, 11:01

Gib napisał(a): chyba że kółko się zmieniło czy coś to wtedy może się udać
hahaha

Jakiś chyba oficjalny update trzeba będzie w końcu zrobić ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez Gib » 20 sie 2013, 11:36

Pieprzona przedzlotowa kampania dezinformacyjna. ;)
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8939 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez malutka » 20 sie 2013, 11:53

Gib napisał(a):Pieprzona przedzlotowa kampania dezinformacyjna. ;)

hahaha hahaha hahaha
Nie – totalny brak czasu, bo jak zwykle wszystko na ostatnią chwilę zostało skończone :)

Dzięki Gib za miłe słowa. Względem zeszłego roku udało się urwać 1,2 sek :D

Obrazek
Obrazek
good girls go to heaven bad girls go everywhere...
bad girl ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 maja 2006, 12:20
Posty: 5102 (266/152)
Skąd: Warszawa
Auto: マツダ MX-6 2.0 FS '92

Postprzez PLaster » 20 sie 2013, 15:58

malutka napisał(a):Względem zeszłego roku udało się urwać 1,2 sek

bardzo ładnie Mx jeździ więc nie ma co mówić ;)

grunt, że Magda zadowolona z efektów :D
www.czelej.net
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 4 lut 2008, 02:41
Posty: 2351 (22/37)
Skąd: Mark k. Warszawy/Podlasie
Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW

Postprzez onyx » 21 sie 2013, 00:06

Przed zlotem zaszło kilka zmian...

Tłoki: 8,5:1 Wossner
Korby: K1 (Wiseco)
Panewki: ACL Duraglide
Szpilki głowicy: ARP
Uszczelka pod łeb: Cometic

Dodatkowo kółko kompresora zostało zmienione na jeszcze mniejsze, które w pełni wykorzystuje możliwości kompresora.

Niestety za mało czasu było by ogarnąć auto w pełni i znaleźć wszystkie jego słabe punkty przed zlotem. Mam tu na myśli głównie sprzęgło, które w przejażdżkach po mieście nie dawało oznak zmęczenia. Natomiast na lotnisku wystarczyły 2 strzały ze sprzęgła, by móc przekonać się na własnej skórze, iż na 1 i 2 biegu sprzęgło strasznie się uślizguje <płacze> w planach jest zestaw ACT, który wjedzie już w przyszłym sezonie i wtedy zobaczymy na co stać ten setup <lol>

Przy okazji chciałbym podziękować mojej żonie, za cierpliwość i wyrozumiałość :* , Robertowi (Watson) oraz Damianowi, którzy mocno nam pomogli w realizacji całego przedsięwzięcia, poświęcając mnóstwo czasu i energii oraz służąc wiedzą i zapleczem warsztatowym. Jednocześnie Rafałowi za ogarnięcie bloku i Chesterowi za strojenie. Nie mogę zapomnieć o Kubie (Bikus), za zorganizowanie wybranych przez mnie części – szczerze polecam <spoko> Wielkie podziękowania z naszej strony Panowie <piwo>


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez weede » 21 sie 2013, 00:12

grubo idziesz <spoko> silnik się poddał przy 0,6 bara? Teraz to aż grzech nie dmuchnąć bara z jakiegoś fajnego turbo ;)
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez onyx » 21 sie 2013, 00:21

Z tego co ja pamiętam, to nawet było 0,7 bara <lol> a to, że tego nie napisałem, to no cóż... skleroza ;) Jeden zaworek, z niewiadomej przyczyny, postanowił opuścić swoje miejsce i przy okazji narobił bałaganu. Uprzedzając wszelkie domysły i teorie – nie był upalony ani utrącony, etc. Nie zapominaj, że te auta to stare kapcie i mają prawo do takich awarii :)
Szkoda, że wszyscy co liczyli na to, że korba się zegnie nie doczekali tego momentu ;P Bardzo nad tym ubolewam.

Tym razem wszystkie zawory poszły nowe <faja> A co do turbo to kusi większa moc :P Ale takiego przebiego momentu już nie będzie i natychmiastowej reakcji na pedał gazu ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez Gib » 21 sie 2013, 00:41

Do dupowoza na miasto kompresor lepszy.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8939 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Fasola » 21 sie 2013, 00:48

Na ostatniej fotce widzę odpowiednie pomoce naukowe do składania tej maszyny :D
Fasola
 

Postprzez onyx » 21 sie 2013, 00:49

Fasola napisał(a):Na ostatniej fotce widzę odpowiednie pomoce naukowe do składania tej maszyny :D


Aby mechanizm dobrze chodził, musi być odpowiednie smarowanie <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez Gib » 21 sie 2013, 01:04

No smar raczej z pośledniej półki, nie godzi się przy takim projekcie używać takiej masówy <lol>

Szpeje piękne :D
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8939 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez onyx » 21 sie 2013, 01:07

nie ocenia się książki po okładce :P w skrzynce Warki był Kasztelan niepasteryzowany :)

Dzięki – aż szkoda było je pakować do bloku <lol>
Tym samym chyba mamy pierwszego FS'a w pełni zakutego <glupek2>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez Gib » 21 sie 2013, 01:18

Tak fachowym okiem wyłapałem ten niuans tylko że to niczego nie zmienia. :D

Tłoki nominał?
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8939 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez onyx » 21 sie 2013, 01:20

Gib napisał(a):Tak fachowym okiem wyłapałem ten niuans tylko że to niczego nie zmienia. :D


Zapewne należysz do tych niewielu jednostek, które pijąc 5 piwo w dalszym ciągu delektujesz się jak 1 <lol> Żiba kończymy OT – to nie kącik piwny ;)

Dopisano 21 sie 2013, 09:16:

Gib napisał(a):Tłoki nominał?
no skąd :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez mlody1921 » 21 sie 2013, 10:49

No no to maluskie zmiany pod maską :D to może do kompresora dołożyć turbo :D moment od dołu a na górze miły gratis :D

Albo kompresor z górnej półki vortech lub coś podobnego :)
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2389 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez onyx » 21 sie 2013, 11:04

Pomysły zacne :) Jakbym zmieniał kompresor, to tylko na Rotrexa. Niestety to przewyższa znacznie mój budżet :P Szukam sponsora <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy