Mazda MX-6 GE FS '92r – Supercharger
Do kompletu (jeśli jeszcze nie macie) proponuję przeźroczyste klosze śwateł z tapicerki drzwi, zamiast czerwonych. Zostały mi takie z Anglika.
DamianMX6 napisał(a):Do kompletu (jeśli jeszcze nie macie) proponuję przeźroczyste klosze śwateł z tapicerki drzwi, zamiast czerwonych. Zostały mi takie z Anglika.
Dzięki Damian Ale zostaniemy przy czerwonych – zwłaszcza że interior ma mieć takie elementy i czerwone klosze ładniej się będą komponować
Przyszła wiosna, więc zgodnie z obietnicą czas uchylić rąbka tajemnicy
Na zlot wiosenny nie udało się niestety dotrzeć i zrobić niespodzianki.
Po długiej zimie, która nie chciała odpuścić, wzmógł się mocno głód... mały głód na moc
Spec zostanie wzbogacony o:
– kompresor Eaton M62 – nowy
– stożek Fujita w Airboxie
– intercooler (CHRL)
– wtryski 440cc
– pompa paliwa Walbro 255
Monitoring wskazań (czyli tak lubiane "gajgery"):
– Boost (STACK)
– AFR (Innovate MTX-L)
Nad wszystkim będzie czuwać EcuMaster DET3 (w trybie fuel implant). Plan na moc nie jest ściśle określony – z seryjnego kółka powinno wyjść ok 0,5 bara doładowania. Jak będzie mało, wykona się większe na wał Dodatkowo będzie sterownie sprzęgłem kompresora i 2 mapy w "świni" – mapa full i eco (rozpięte sprzęgło kompresora) – choć mam wrażenie, że rzadko będzie się z tej opcji korzystać
Oficjalnie chyba będzie to pierwszy FS-DE SC w Polsce
Na zlot wiosenny nie udało się niestety dotrzeć i zrobić niespodzianki.
Po długiej zimie, która nie chciała odpuścić, wzmógł się mocno głód... mały głód na moc
Spec zostanie wzbogacony o:
– kompresor Eaton M62 – nowy
– stożek Fujita w Airboxie
– intercooler (CHRL)
– wtryski 440cc
– pompa paliwa Walbro 255
Monitoring wskazań (czyli tak lubiane "gajgery"):
– Boost (STACK)
– AFR (Innovate MTX-L)
Nad wszystkim będzie czuwać EcuMaster DET3 (w trybie fuel implant). Plan na moc nie jest ściśle określony – z seryjnego kółka powinno wyjść ok 0,5 bara doładowania. Jak będzie mało, wykona się większe na wał Dodatkowo będzie sterownie sprzęgłem kompresora i 2 mapy w "świni" – mapa full i eco (rozpięte sprzęgło kompresora) – choć mam wrażenie, że rzadko będzie się z tej opcji korzystać
Oficjalnie chyba będzie to pierwszy FS-DE SC w Polsce
good girls go to heaven bad girls go everywhere...
e no bajka. bedzie swist dwa szybkie autka w rodzinie . bedzie czym sie scigac jedno auto w klasie mazd i do zbierania nagrod a drugie w klasie niemazd
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
piwo napisał(a):e no bajka. bedzie swist dwa szybkie autka w rodzinie . bedzie czym sie scigac jedno auto w klasie mazd i do zbierania nagrod a drugie w klasie niemazd
Świstu dużo nie będzie, bo chcę wykorzystać swój zawór recyrkulacyjny z Nissana – zamiast BOV'a. Za to "wycie" jest zagwarantowane Apropos kółka na wał to pewnie w swoim czasie się odezwę do Ciebie w tej sprawie
Jak tylko skończę Stage 2 mojej trumny to pewnie też będzie można zobaczyć w autach zastępczych
Dziękujemy wszystkim za ciepłe przyjęcie w dziale
Gib napisał(a):Wytryski z RX8?
Ups, właśnie przypomniałeś, że żeśmy się za nie nie rozliczyli z Don Kojoto... Tak to jest jak ktoś w dzisiejszych czasach nie ma konta
good girls go to heaven bad girls go everywhere...
Gib napisał(a):Niech opatrzność ma w opiece korby tego fsa
Wytryski z RX8?
Opatrzność niech się trzyma tych co będą zakładać turbosprężarkę
Kompresor rozwija doładowanie liniowo, więc moment i moc również będzie tak narastać. Dzięki temu korby nie powinny mocno dostawać – będzie bezpiecznie.
BTW, porównując np. korby z d16z6, które już masowo są wyposażane w SC, z korbami od FS'a – to te ostatnie wyglądają dość solidnie
Tak, strzykawki z RX-8.
Gib napisał(a):Nieźle, Tomek takie zakładał do +300 KM
Będą na zapas Nic odpowiedniejszego nie było pod ręką. Poza tym pasują P&P w seryjną listwę.
Nie jest tak prosto z odpowiednią wydajnością jeżeli szukasz używek w dobrym stanie i w miarę świeżych rocznikowo.
Projekt zacny. Powodzonka
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości