Strona 57 z 59

Re: Mazda MX-3 EC KL-ZE Supercharger '94

PostNapisane: 14 cze 2015, 01:14
przez szkodnik_byd
Całkiem fajnie powinno być po strojeniu, i zobaczymy co kreska pokaże

Re: Mazda MX-3 EC KL-ZE Supercharger '94

PostNapisane: 16 cze 2015, 19:29
przez Rafał_
Dobrze to wygląda :D Ciekawe ile wypluje...

PostNapisane: 19 cze 2015, 06:47
przez Bosaczek55
piekności , fajnie ze projekt caly czas idzie do przodu ;)

PostNapisane: 19 cze 2015, 22:48
przez michaelB
Świetnie się wkręca. Ogarniaj strojenie i wbijaj na rolki.

PostNapisane: 5 lip 2015, 17:31
przez tekkenfan
fajnie że białas już jeździ, chociaż szkoda że kompresor zagłusza trochę dźwięk V-ki, no chyba że to tylko na filmiku.
Czekam na kreski :D

Re: Mazda MX-3 EC KL-ZE Supercharger '94

PostNapisane: 5 lip 2015, 21:56
przez weede
czy ma ktoś pojęcie jaki jest różnica współotwarcia wałków ssącego i wydechowego w KLZE a w KLDE?

PostNapisane: 5 lip 2015, 22:03
przez tekkenfan
nie wiem ile w tym prawdy ale kiedyś znalazłem takie coś:
http://davidandjemma.com/mazda/KL.htm

Re: Mazda MX-3 EC KL-ZE Supercharger '94

PostNapisane: 4 sie 2015, 11:32
przez weede
Żeby wątek nie zaszedł kurzem:

tak jak wyjechałem zmierzyłem żeby mieć porównanie przed strojeniem (afr był ok, więc poupalałem :D ) po czym kompresor zdechł <spoko>

Obrazek
Obrazek

Kompresor już wrócił z regeneracji na nowych łożyskach i oleju i będzie minimalnie mniejsze kółeczko, żeby nie kusić losu.

Na jesień jak będe miał czas to przełożę przepustnicę przed kompresor, o taką:
Obrazek

PostNapisane: 4 sie 2015, 15:13
przez tekkenfan
ej no nie bądź mientczak, daj ze 100km na ułożenie się łożysk i kręć ile się da :D

A z tą przepustnicą to nie taniej będzie dobrać coś o podobnych rozmiarach z innego auta?

PostNapisane: 4 sie 2015, 15:36
przez weede
tekkenfan napisał(a):A z tą przepustnicą to nie taniej będzie dobrać coś o podobnych rozmiarach z innego auta?

głownie chodzi o wielkość, bo te są bardzo kompaktowe a u mnie miejsca jak na lekarstwo.

PostNapisane: 4 sie 2015, 17:05
przez tekkenfan
aż taka różnica w wielkości? Moja przepustnica z BPeka bez krokowego wydawała mi się mała, podobnie obecna z VRy.
Jaką Ty średnice potrzebujesz?

Re: Mazda MX-3 EC KL-ZE Supercharger '94

PostNapisane: 4 sie 2015, 17:34
przez weede
średnica może być nawet 60mm, chodzi o to. żeby była mała obudowa. Ta z KLa szczególnie z tym rozbudowanym motylkiem jest ogromna :)

PostNapisane: 5 sie 2015, 14:16
przez onyx
http://allegro.pl/nissan-primera-p11-pr ... 06237.html

60mm :) a wodny pasaż można odciąć jeżeli Ci nie potrzebne podgrzewanie przepustnicy i uchylanie listka na wax stacie – po temperaturze

Re: Mazda MX-3 EC KL-ZE Supercharger '94

PostNapisane: 11 sie 2015, 18:23
przez sony551
Weede dobry pomysł z przepustnicą jest z mercedesa W124 2.0D

Re: Mazda MX-3 EC KL-ZE Supercharger '94

PostNapisane: 11 sie 2015, 22:37
przez weede
fajna, dziękuje za podpowiedz <spoko>

Re: Mazda MX-3 EC KL-ZE Supercharger '94

PostNapisane: 10 wrz 2015, 12:42
przez weede
Mam luźny pomysł na kolejny projekt, więc jeśli ktoś jest zainteresowany moja MX-3 zapraszam na PW <spoko>

PostNapisane: 10 wrz 2015, 21:27
przez Neonixos666
sony551 napisał(a):Weede dobry pomysł z przepustnicą jest z mercedesa W124 2.0D


a czy to czasem klapa gasząca a nie przepustnica?

Re: Mazda MX-3 EC KL-ZE Supercharger '94

PostNapisane: 11 wrz 2015, 19:48
przez smile
W 124 był zawór gaszenia, odcinajacy paliwo.

TapTalk na Sony M2

PostNapisane: 5 paź 2015, 14:47
przez mx-3lover
Ile już zrobiłeś km na poliuretanie? Jak się sprawuje?

Re: Mazda MX-3 EC KL-ZE Supercharger '94

PostNapisane: 5 paź 2015, 22:55
przez weede
Nie wiem ile. Sprawuje sie ok :–)

Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka