Mazda MX-3 EC KL-ZE Supercharger '94 – SOLD
No więc moja kolej Auto kupiłem wiosną 2009 i od tego czasu ciągle coś było robione. Jestem pierwszym właścicielem w PL, wcześniej auto jeździło w Niemczech. Jak kupowałem wydawało mi się, ze jest igła, a okazało się igłą tylko buda i wnętrze
2016 Spec
Marka i Model
Mazda MX-3 1.8 v6 94'
Pełne wyposażenie na ówczesne czasy, czyli klima, elektryka szyby, lusterka, abs
Modyfikacje Silnika
SWAP na 2.5V6 J-Spec (KL-ZE)
Kompletny remont.
Kute korby z Milleni S.
Wzmocnione talerzyki + sprężynki z KLDE
Relokacja filtra oleju MOCAL/Properfekt
Paski klinowe GATES RACING
Układ Dolotowy
Kompresor Eaton m62 + mniejsze kółko Properfekt
Intercooler re5pect
Zawór bypass BMW Mini + adapter Properfekt
Orurowanie aluminium + silikony fmic
Filtr K&N
Kolektor prosty KLZE
Przepustnica KLZE
Konwersja na MAP sensor
Układ Wydechowy
Kolektory 6-3-2, 2,5" wyjście
Przelotowy z kwasiaka, środkowy przelot M-Tech, kóńcowy Twin-Loop OBX, całość 2,5"
Przespawane gniazda sond lambda.
Taśmy termiczne Re5pect
Modyfikacje Elektroniki i Paliwa
Standalone Megasquirt MSII Stratified
Wtryski 280cc z Milleni S
Adapter na listwę paliwową Properfekt
Regulator ciśnienia paliwa Turbosmart
Dodatkowy czujnik temp. powietrza
Układ Napędowy
Skrzynia biegów KL
Mazda KL LSD (J-Spec)
III bieg na prostych zębach PAR Engieneering
sprzęgło ACT 4łapki + docisk ACT
short-shifter
Układ Hamulcowy
zwrotnice 323v6
zacisk przód mazda 6, tył seria
tarcza przód mazda 6 283mm BREMBO, tył seria BREMBO
Serwo + Pompa hamulcowa Xedos 9
przewody stal oplot Goodridge
klocki FERODO
Modyfikacje Zawieszenia
Amortyzatory Tokico HP
Ground Control Coilovers Kit 350f/230r
Rozpórki przód i tył
Camber Kit Eibach
Poliuretany Olkusz (czerwone)
Modyfikacje Wnętrza i Car Audio
Fotele Sparco Torino II
Szyny Sparco
Kierownica Momo z Mazdy 323 GTR + naba Momo
Przedłużka naby Properfekt
Zegary AutoGauge SM: ciś. doładowania, ciś. oleju, temp. oleju
Zegar AFR Innovate MTX
ALPINE CDE-101R
Body KIT i Oświetlenie
Seryjny pakiet V6,
DR-23 16x7 Rally Bronze
Opona: Yokohama AVS Sport 205/50/16
Czarne nakrętki DRAG.
Fabryczna Moc i Moment:
zmierzone po SWAPie na KLZE
176hp @ 6500obr
222nm @ 5500obr
Moc i Moment Po Modyfikacjach:
220+
Zdjęcia 2016
Zdjęcia 2014
2016 Spec
Marka i Model
Mazda MX-3 1.8 v6 94'
Pełne wyposażenie na ówczesne czasy, czyli klima, elektryka szyby, lusterka, abs
Modyfikacje Silnika
SWAP na 2.5V6 J-Spec (KL-ZE)
Kompletny remont.
Kute korby z Milleni S.
Wzmocnione talerzyki + sprężynki z KLDE
Relokacja filtra oleju MOCAL/Properfekt
Paski klinowe GATES RACING
Układ Dolotowy
Kompresor Eaton m62 + mniejsze kółko Properfekt
Intercooler re5pect
Zawór bypass BMW Mini + adapter Properfekt
Orurowanie aluminium + silikony fmic
Filtr K&N
Kolektor prosty KLZE
Przepustnica KLZE
Konwersja na MAP sensor
Układ Wydechowy
Kolektory 6-3-2, 2,5" wyjście
Przelotowy z kwasiaka, środkowy przelot M-Tech, kóńcowy Twin-Loop OBX, całość 2,5"
Przespawane gniazda sond lambda.
Taśmy termiczne Re5pect
Modyfikacje Elektroniki i Paliwa
Standalone Megasquirt MSII Stratified
Wtryski 280cc z Milleni S
Adapter na listwę paliwową Properfekt
Regulator ciśnienia paliwa Turbosmart
Dodatkowy czujnik temp. powietrza
Układ Napędowy
Skrzynia biegów KL
Mazda KL LSD (J-Spec)
III bieg na prostych zębach PAR Engieneering
sprzęgło ACT 4łapki + docisk ACT
short-shifter
Układ Hamulcowy
zwrotnice 323v6
zacisk przód mazda 6, tył seria
tarcza przód mazda 6 283mm BREMBO, tył seria BREMBO
Serwo + Pompa hamulcowa Xedos 9
przewody stal oplot Goodridge
klocki FERODO
Modyfikacje Zawieszenia
Amortyzatory Tokico HP
Ground Control Coilovers Kit 350f/230r
Rozpórki przód i tył
Camber Kit Eibach
Poliuretany Olkusz (czerwone)
Modyfikacje Wnętrza i Car Audio
Fotele Sparco Torino II
Szyny Sparco
Kierownica Momo z Mazdy 323 GTR + naba Momo
Przedłużka naby Properfekt
Zegary AutoGauge SM: ciś. doładowania, ciś. oleju, temp. oleju
Zegar AFR Innovate MTX
ALPINE CDE-101R
Body KIT i Oświetlenie
Seryjny pakiet V6,
DR-23 16x7 Rally Bronze
Opona: Yokohama AVS Sport 205/50/16
Czarne nakrętki DRAG.
Fabryczna Moc i Moment:
zmierzone po SWAPie na KLZE
176hp @ 6500obr
222nm @ 5500obr
Moc i Moment Po Modyfikacjach:
220+
Zdjęcia 2016
Zdjęcia 2014
Ostatnio edytowano 29 gru 2016, 17:46 przez weede, łącznie edytowano 35 razy
ravo napisał(a):a ktoś wyraził zgodę na wstawienie autka ?
Wyrazili my z Flapem już kiedyś dawno temu, tylko Jarosław ociągał się ze stworzeniem tematu Ty też wyraziłeś Andrzej, no nie?
(...)
Autko mi znane, właściciel również. Profesjonalne podejście Jarka i bardzo dobry kierunek zmian oraz przede wszystkim planów, pozwala snuć wnioski, że będzie to za chwilę jedna z perełek tego działu, czego weed'owi i sobie życzę I do tego BIAŁA!
Biale jest piekne swietny projekt duze checi a to + ja dopiero smigam od czwartku swoim bo odebralem ecu k8 przerobione od lukstera wiec jescze duzo pracy przedemna ale nie o mnie tu mowa tarcze swietnie wygladaja jecze tylko wpoleruj kolektor i pod maska bajka czekam na dalsze modyfikacje pozdrawiam
- Od: 3 lis 2009, 11:06
- Posty: 124
- Skąd: Kalisz
- Auto: Mx3 Powered By KL-ZE
weede jak już skończysz się bawić z hamulcami to uniżenie proszę o relację z tego procesu. Taka tarcza i zacisk w każdej mx-3 by się przydał
realski napisał(a):Pieknie ladnie
zastanawiam sie czy wsadziles te uszczelki pod kolektor ssacy . to nie ten model idzie do tego typu glowic.
racja, te ze zdjęcia są do złego kolektora brawo za spostrzegawczość
Adrenaline Addiction.
Świetne autko w najlepszym na świecie kolorze Przydałaby się tylko mała kosmetyka kolektora dolotowego Co do felg widzę że jednak postawiłeś na Drag, kolor bronze będzie fajnie pasował do całości
Tematy o moich autkach
323 s ba http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=67569
323 s ba http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=67569
bardzo pozytywne auto w świetnym i chyba dość mało spotykanym kolorze, jak na ten model... życzę Ci Jarosławie spełnienia planów
- Od: 8 paź 2009, 11:09
- Posty: 675
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: evo9
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości