Strona 40 z 42

PostNapisane: 9 lis 2017, 22:00
przez dam92
Świetna MX-5, bardzo mi się podoba <serduszka>
Nie widziałem żadnych mediów jak się odpycha :D pominąłem któryś post czy jeszcze nie było :D?

PostNapisane: 10 lis 2017, 13:13
przez Fiveopac
onyx napisał(a):U mnie najlepiej sprawdza się 3,4 5 w zależności od biegu. Ale dalej uważam, że masz po prostu za mały port WG w korelacji z dość małą stroną gorącą. Sprawdzałeś jaki masz backpressure?
Ja w przyszłym sezonie przechodzę raczej na zewnętrzny 38 mm ;) Hehe też AVCR'a już mam opanowanego na wskroś :D Ale z tymi X to kojarzy mi się tylko ustawienie jeżeli masz auto learning. Dla mnie ta opcja uczenia słabo robi – i tak to trzeba później optymalizować.
F/b speed nie da się raczej wyłączyć, a określa to nic innego jak prędkość wprowadzania korekt przez AVCR do zadanego boostu. Przyjrzyj się dokładnie temu Start Duty na każdym z biegów również.

P.S. Mechanicznie dźwignia od aktuatora się nie przycina nigdzie?


Mechanicznie nic nie blokuje ani cięgna ani klapki. Strona gorąca nie jest jakaś wielka, w końcu to tylko gt30 na flanszy t25. Duży backpressure oznacza restrykcję a to właśnie ogarniam <spoko>
FB da się bez problemu wyłaczyć :) wtedy avcr działa jak zwykłe ebc na samym duty cycle. Start duty z kolei odejmuje od duty cycle w całym zakresie wpisaną wartość , i defacto ogarnia się tym zmianę doładowania na poszczególnych biegach. Mam to ustawione na zero w każdej pozycji :)
Jak wydech nie ogarnie mi tego problemu to chyba to auto sprzedam i niech ktoś inny cierpi z tą marną mocą <dupa>
Masz jakieś problemy z boostem że idziesz w zewnętrzny wg?

dam92 napisał(a):Świetna MX-5, bardzo mi się podoba <serduszka>
Nie widziałem żadnych mediów jak się odpycha :D pominąłem któryś post czy jeszcze nie było :D?

Dzięki, historia filmików sięga już 10 lat więc coś się tam do oglądania znajdzie z różnych setupów ;) https://www.youtube.com/user/fiv3opac

Zamontowałem ponadro blaszki obniżające fotele do MX-5 NC seat lowering adapters Properfekt
https://blow-off.pl/blaszki-obnizajace- ... ering-seat

Re: Mazda MX-5 '06 NC 2,5 Turbo

PostNapisane: 10 lis 2017, 14:26
przez onyx
Mi się już po prostu nudzi, dlatego ide w zewn. WG :D Korci mnie screamer pipe <serduszka>

Gt30 może być z roznym AR ;) A to bedzie glownie mialo skutek na wstawanie i ewentualne "zapychanie".

A tak poważnie, to na wew. przy miękkiej sprężynie górą traciłem boost, a na twardej podobne zjawisko jak u Ciebie :) Poradziłem bawiąc się F/B speed i start duty. Część gorącą też przeportowałem i kanały do WG.

Jak średnica WG będzie za mala, to mimo że klapka będzie otwarta a spalin będzie za dużo to będzie peak. Po prostu nie będzie ogarniętego poprawnego sterowania.
Druga sprawa czy na bank masz w 100% szczelną membranę od aktuatora? Nigdzie wężyk się nie załamuje? Próbowałeś włożyć restrykcje w przewód od aktuatora?
Wydech Ci wiele tu nie pomoże moim zdaniem, ale jak chcesz to spróbować zawsze można :)

PostNapisane: 10 lis 2017, 20:21
przez ravo
Właśnie zapomniałem powiedzieć o restryktorze w Subaru nigdy nie mogłem żadnego EBC ustawić bez zmniejszenie średnicy podciśnienia do WG

PostNapisane: 16 lis 2017, 17:52
przez dam92
Ale to fajnie jeździ <rotfl> <serduszka>
Jeździłbym <serduszka>

Re: Mazda MX-5 '06 NC 2,5 Turbo

PostNapisane: 17 lis 2017, 13:13
przez mlody1921
Też tak miałem jak pisze ONYX Holset hx35 WG małe 38mm i doładowanie małe 0,6
WG sie otwierało przy np. 0,3 i na 2,3 był ok a przy 4 i 5 biegu WG nie obrabialo i był peak po zmianie na wieksze WG było lux

PostNapisane: 28 gru 2017, 16:48
przez side40
Piękne auto, gratuluję i zazdroszczę :)

[Usunięte]

PostNapisane: 15 sty 2018, 11:09
przez 33mec
PostTen post został usunięty przez Mr_Bartek 15 sty 2018, 12:33.
Powód: Spam

PostNapisane: 29 sty 2018, 07:52
przez Fiveopac
Sezon powoli się zbliża , zlot w Poznaniu także a już wiem, że się nie wyrobie. Ale po kolei ;)
Najgrubszy mod, +15 kuca jak nic i +32 do szacunu na dzielni:

20171216_140212.jpg


Jakos w grudniu po trzech miesiącach przyszły nowe tłoki "nadwymiarowe" i uszczelka zalana magią:

20171208_124920.jpg


20171208_125457.jpg


Silnik został rozłupany i poprzednia kucizna ekstraktowana. Nosa miałem dobrego, bo okazało się, że pierścienie olejowe na 2 i 3 garze były pęknięte w połowie. Słodko.

20180112_162828.jpg

20180112_162626.jpg

20180112_162619.jpg


Pęknięcie tylko lekko zarysowało gładź ale to przecież nie problem,bo mam nowe tłoki w nadwymiarze i zrobię szlif, czyż nie? Otóż nie. Hamburgery zamiast zamówionych nadwymiarów przysłali nominały... Tłoki robili i wysyłali 3 miesiące, do tego złożyć to do kupy, wystroić... już widzę jak zaczynam sezon gdzieś koło czerwca. Amerika fak jea!

Na otarcie łez zmieniam heble na komplet z RX-8. Tarcze pojechały na lanserkę tj. na nacinanie na dowolny wzór (nie dałem się skusić na hello kitty):

20171223_092645.jpg


Do zestawu doszły oemowe klocki i osłony tarcz z rx-8 oraz RX-8 R3:

20180127_163824.jpg


Gdzieś muszę osuszać łzy w oczekiwaniu na odpalenie mx'a <ok>

Re: Mazda MX-5 '06 NC 2,5 Turbo

PostNapisane: 29 sty 2018, 08:08
przez yasko
Najlepszy ostatni, czarny mod.

Pojedziesz R3 na Poznań?

Zostawiasz Wankla w ori, porting czy swap?

Re: Mazda MX-5 '06 NC 2,5 Turbo

PostNapisane: 29 sty 2018, 08:37
przez Gronek
No kochany jak ty mnie teraz zaimponowałeś <serduszka> <serduszka> <serduszka> <serduszka> <serduszka>

PostNapisane: 29 sty 2018, 08:44
przez Fiveopac
Gronek napisał(a):No kochany jak ty mnie teraz zaimponowałeś <serduszka> <serduszka> <serduszka> <serduszka> <serduszka>


<rotfl> jeah! Teraz będziesz miał mnie na głowie <lol>

yasko napisał(a):Najlepszy ostatni, czarny mod.


Pojedziesz R3 na Poznań?

Zostawiasz Wankla w ori, porting czy swap?


Jak się nie wyrobię (a pewnie nie) to pojadę eriksem.
Auto ma być przykładną serią, jako że jest zachowana w świetnym stanie. Żadnych swapów, jedynie planuje zrobić rewizję silnika u Gronka by był spokój na wieki wieków, może jakiś lekki street port, strojenie i tyle.
Wydech jest na przelocie więc muszę najpierw to opanować by auto nie buczało jak civic. Wjedzie środkowych tłumik i katalizator.

Re: Mazda MX-5 '06 NC 2,5 Turbo

PostNapisane: 29 sty 2018, 08:52
przez yasko
Tak trzymać!
Wreszcie będziesz mieć porządne auto ;P

Re: Mazda MX-5 '06 NC 2,5 Turbo

PostNapisane: 29 sty 2018, 09:02
przez Dave
Furka "szyszunia" ;) fajnie się prowadzi.

PostNapisane: 1 lut 2018, 19:52
przez Fasola
Jezu jakie nowości :D

Re: Mazda MX-5 '06 NC 2,5 Turbo

PostNapisane: 10 mar 2018, 15:30
przez Tito01
Dobra, dobra... a tak na poważnie kiedy turbo?? <rotfl>

Świetny mod, świetny kolor, fajnie ryczy, szkoda że nie robili RX-8 bez dachu bo bym nie miał oporów :)

PostNapisane: 11 mar 2018, 18:07
przez Fiveopac
Tito01 napisał(a):Dobra, dobra... a tak na poważnie kiedy turbo?? <rotfl>

Świetny mod, świetny kolor, fajnie ryczy, szkoda że nie robili RX-8 bez dachu bo bym nie miał oporów :)


W tym wypadku nigdy, czerpie przyjemność z użytkownia serii ;) dosyć mam dłubania przy eNCeku. RX przechodzi kurację detalingową i ma być przykładem idealnej serii :D szczególnie, że silnik jest w stanie znakomitym.
Wydech już jest spokojniejszy, wjechał katalizator, tłumik środkowy. Wrzuciłem nową obszytą, pogrubioną i spłaszczoną kierownicę plus ogarnąłem mnóstwo pierdołek. Po polerce chyba nawet założę nowy temat ;)
20180309_160257.jpg

20180301_085616.jpg

PostNapisane: 11 mar 2018, 19:37
przez Bo_Lo
<serduszka> Jest piękna <spoko>

Re: Mazda MX-5 '06 NC 2,5 Turbo

PostNapisane: 12 mar 2018, 21:10
przez sewo
No to poleciałeś na grubo z tą r3 :D czaję się na tą kierownicę ale ciężki temat żeby ja zdobyć. Co dalej z Ncekiem? W jakie moce celujesz? Turbo zostawiasz czy wiadro?

PostNapisane: 14 mar 2018, 09:46
przez Fiveopac
sewo napisał(a):No to poleciałeś na grubo z tą r3 :D czaję się na tą kierownicę ale ciężki temat żeby ja zdobyć. Co dalej z Ncekiem? W jakie moce celujesz? Turbo zostawiasz czy wiadro?

Obywatel "Guardian" z forum mx-5 je produkuje, polecam :)
NC zostaje oczywiście z turbo, czekam na przeklete tłoki , które musiałem odesłać do stanów . Nowe już są w PL na cle więc teraz czeka mnie tłumaczenie, że nei ma faktury bo to reklamacja była. Niemniej może w końcu ruszą pracę nad poskładaniem wszystkiego do kupy. Do zlotu w Poznaniu nie ma najmniejszych szans się wyrobić, więc przyjadę tyłkowozem ;)