Mazda MX-5 '06 NC 2,5 Turbo
Świetna MX-5, bardzo mi się podoba
Nie widziałem żadnych mediów jak się odpycha pominąłem któryś post czy jeszcze nie było ?
Nie widziałem żadnych mediów jak się odpycha pominąłem któryś post czy jeszcze nie było ?
- Od: 22 maja 2011, 22:57
- Posty: 194 (0/3)
- Skąd: Tychy
- Auto: Mazda MX-3 EC KL-DE 92'
onyx napisał(a):U mnie najlepiej sprawdza się 3,4 5 w zależności od biegu. Ale dalej uważam, że masz po prostu za mały port WG w korelacji z dość małą stroną gorącą. Sprawdzałeś jaki masz backpressure?
Ja w przyszłym sezonie przechodzę raczej na zewnętrzny 38 mm Hehe też AVCR'a już mam opanowanego na wskroś Ale z tymi X to kojarzy mi się tylko ustawienie jeżeli masz auto learning. Dla mnie ta opcja uczenia słabo robi – i tak to trzeba później optymalizować.
F/b speed nie da się raczej wyłączyć, a określa to nic innego jak prędkość wprowadzania korekt przez AVCR do zadanego boostu. Przyjrzyj się dokładnie temu Start Duty na każdym z biegów również.
P.S. Mechanicznie dźwignia od aktuatora się nie przycina nigdzie?
Mechanicznie nic nie blokuje ani cięgna ani klapki. Strona gorąca nie jest jakaś wielka, w końcu to tylko gt30 na flanszy t25. Duży backpressure oznacza restrykcję a to właśnie ogarniam
FB da się bez problemu wyłaczyć wtedy avcr działa jak zwykłe ebc na samym duty cycle. Start duty z kolei odejmuje od duty cycle w całym zakresie wpisaną wartość , i defacto ogarnia się tym zmianę doładowania na poszczególnych biegach. Mam to ustawione na zero w każdej pozycji
Jak wydech nie ogarnie mi tego problemu to chyba to auto sprzedam i niech ktoś inny cierpi z tą marną mocą
Masz jakieś problemy z boostem że idziesz w zewnętrzny wg?
dam92 napisał(a):Świetna MX-5, bardzo mi się podoba
Nie widziałem żadnych mediów jak się odpycha pominąłem któryś post czy jeszcze nie było ?
Dzięki, historia filmików sięga już 10 lat więc coś się tam do oglądania znajdzie z różnych setupów https://www.youtube.com/user/fiv3opac
Zamontowałem ponadro blaszki obniżające fotele do MX-5 NC seat lowering adapters Properfekt
https://blow-off.pl/blaszki-obnizajace- ... ering-seat
Ostatnio edytowano 26 lut 2024, 12:58 przez Fiveopac, łącznie edytowano 1 raz
Less roof, more fun
Mi się już po prostu nudzi, dlatego ide w zewn. WG Korci mnie screamer pipe
Gt30 może być z roznym AR A to bedzie glownie mialo skutek na wstawanie i ewentualne "zapychanie".
A tak poważnie, to na wew. przy miękkiej sprężynie górą traciłem boost, a na twardej podobne zjawisko jak u Ciebie Poradziłem bawiąc się F/B speed i start duty. Część gorącą też przeportowałem i kanały do WG.
Jak średnica WG będzie za mala, to mimo że klapka będzie otwarta a spalin będzie za dużo to będzie peak. Po prostu nie będzie ogarniętego poprawnego sterowania.
Druga sprawa czy na bank masz w 100% szczelną membranę od aktuatora? Nigdzie wężyk się nie załamuje? Próbowałeś włożyć restrykcje w przewód od aktuatora?
Wydech Ci wiele tu nie pomoże moim zdaniem, ale jak chcesz to spróbować zawsze można
Gt30 może być z roznym AR A to bedzie glownie mialo skutek na wstawanie i ewentualne "zapychanie".
A tak poważnie, to na wew. przy miękkiej sprężynie górą traciłem boost, a na twardej podobne zjawisko jak u Ciebie Poradziłem bawiąc się F/B speed i start duty. Część gorącą też przeportowałem i kanały do WG.
Jak średnica WG będzie za mala, to mimo że klapka będzie otwarta a spalin będzie za dużo to będzie peak. Po prostu nie będzie ogarniętego poprawnego sterowania.
Druga sprawa czy na bank masz w 100% szczelną membranę od aktuatora? Nigdzie wężyk się nie załamuje? Próbowałeś włożyć restrykcje w przewód od aktuatora?
Wydech Ci wiele tu nie pomoże moim zdaniem, ale jak chcesz to spróbować zawsze można
Ale to fajnie jeździ
Jeździłbym
Jeździłbym
- Od: 22 maja 2011, 22:57
- Posty: 194 (0/3)
- Skąd: Tychy
- Auto: Mazda MX-3 EC KL-DE 92'
Też tak miałem jak pisze ONYX Holset hx35 WG małe 38mm i doładowanie małe 0,6
WG sie otwierało przy np. 0,3 i na 2,3 był ok a przy 4 i 5 biegu WG nie obrabialo i był peak po zmianie na wieksze WG było lux
WG sie otwierało przy np. 0,3 i na 2,3 był ok a przy 4 i 5 biegu WG nie obrabialo i był peak po zmianie na wieksze WG było lux
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Sezon powoli się zbliża , zlot w Poznaniu także a już wiem, że się nie wyrobie. Ale po kolei
Najgrubszy mod, +15 kuca jak nic i +32 do szacunu na dzielni:
Jakos w grudniu po trzech miesiącach przyszły nowe tłoki "nadwymiarowe" i uszczelka zalana magią:
Silnik został rozłupany i poprzednia kucizna ekstraktowana. Nosa miałem dobrego, bo okazało się, że pierścienie olejowe na 2 i 3 garze były pęknięte w połowie. Słodko.
Pęknięcie tylko lekko zarysowało gładź ale to przecież nie problem,bo mam nowe tłoki w nadwymiarze i zrobię szlif, czyż nie? Otóż nie. Hamburgery zamiast zamówionych nadwymiarów przysłali nominały... Tłoki robili i wysyłali 3 miesiące, do tego złożyć to do kupy, wystroić... już widzę jak zaczynam sezon gdzieś koło czerwca. Amerika fak jea!
Na otarcie łez zmieniam heble na komplet z RX-8. Tarcze pojechały na lanserkę tj. na nacinanie na dowolny wzór (nie dałem się skusić na hello kitty):
Do zestawu doszły oemowe klocki i osłony tarcz z rx-8 oraz RX-8 R3:
Gdzieś muszę osuszać łzy w oczekiwaniu na odpalenie mx'a
Najgrubszy mod, +15 kuca jak nic i +32 do szacunu na dzielni:
Jakos w grudniu po trzech miesiącach przyszły nowe tłoki "nadwymiarowe" i uszczelka zalana magią:
Silnik został rozłupany i poprzednia kucizna ekstraktowana. Nosa miałem dobrego, bo okazało się, że pierścienie olejowe na 2 i 3 garze były pęknięte w połowie. Słodko.
Pęknięcie tylko lekko zarysowało gładź ale to przecież nie problem,bo mam nowe tłoki w nadwymiarze i zrobię szlif, czyż nie? Otóż nie. Hamburgery zamiast zamówionych nadwymiarów przysłali nominały... Tłoki robili i wysyłali 3 miesiące, do tego złożyć to do kupy, wystroić... już widzę jak zaczynam sezon gdzieś koło czerwca. Amerika fak jea!
Na otarcie łez zmieniam heble na komplet z RX-8. Tarcze pojechały na lanserkę tj. na nacinanie na dowolny wzór (nie dałem się skusić na hello kitty):
Do zestawu doszły oemowe klocki i osłony tarcz z rx-8 oraz RX-8 R3:
Gdzieś muszę osuszać łzy w oczekiwaniu na odpalenie mx'a
Less roof, more fun
Gronek napisał(a):No kochany jak ty mnie teraz zaimponowałeś
jeah! Teraz będziesz miał mnie na głowie
yasko napisał(a):Najlepszy ostatni, czarny mod.
Pojedziesz R3 na Poznań?
Zostawiasz Wankla w ori, porting czy swap?
Jak się nie wyrobię (a pewnie nie) to pojadę eriksem.
Auto ma być przykładną serią, jako że jest zachowana w świetnym stanie. Żadnych swapów, jedynie planuje zrobić rewizję silnika u Gronka by był spokój na wieki wieków, może jakiś lekki street port, strojenie i tyle.
Wydech jest na przelocie więc muszę najpierw to opanować by auto nie buczało jak civic. Wjedzie środkowych tłumik i katalizator.
Less roof, more fun
Furka "szyszunia" fajnie się prowadzi.
Była MAŹDZINKA 323C BA 1,3 B3, 323F BA 1,8 BP, MPV LW 2.0 FS-DE
Jest: M5 CR 2.0 z podtlenkiem gazu
Mitsubishi Colt 05 1.3 ;)
Jest: M5 CR 2.0 z podtlenkiem gazu
Mitsubishi Colt 05 1.3 ;)
Dobra, dobra... a tak na poważnie kiedy turbo??
Świetny mod, świetny kolor, fajnie ryczy, szkoda że nie robili RX-8 bez dachu bo bym nie miał oporów
Świetny mod, świetny kolor, fajnie ryczy, szkoda że nie robili RX-8 bez dachu bo bym nie miał oporów
- Od: 6 mar 2008, 23:15
- Posty: 931 (35/76)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: 6 (GH)2.0 '09
MX-5(NBFL)1.8 '01
poprzednio:
6 (GY) Sport Wagon 3.0 V6 (AJ) 2004
626(GF,FS),MX-6(GE,KL-DE),323F(BJ,RF)
Tito01 napisał(a):Dobra, dobra... a tak na poważnie kiedy turbo??
Świetny mod, świetny kolor, fajnie ryczy, szkoda że nie robili RX-8 bez dachu bo bym nie miał oporów
W tym wypadku nigdy, czerpie przyjemność z użytkownia serii dosyć mam dłubania przy eNCeku. RX przechodzi kurację detalingową i ma być przykładem idealnej serii szczególnie, że silnik jest w stanie znakomitym.
Wydech już jest spokojniejszy, wjechał katalizator, tłumik środkowy. Wrzuciłem nową obszytą, pogrubioną i spłaszczoną kierownicę plus ogarnąłem mnóstwo pierdołek. Po polerce chyba nawet założę nowy temat
Less roof, more fun
No to poleciałeś na grubo z tą r3 czaję się na tą kierownicę ale ciężki temat żeby ja zdobyć. Co dalej z Ncekiem? W jakie moce celujesz? Turbo zostawiasz czy wiadro?
sewo napisał(a):No to poleciałeś na grubo z tą r3 czaję się na tą kierownicę ale ciężki temat żeby ja zdobyć. Co dalej z Ncekiem? W jakie moce celujesz? Turbo zostawiasz czy wiadro?
Obywatel "Guardian" z forum mx-5 je produkuje, polecam
NC zostaje oczywiście z turbo, czekam na przeklete tłoki , które musiałem odesłać do stanów . Nowe już są w PL na cle więc teraz czeka mnie tłumaczenie, że nei ma faktury bo to reklamacja była. Niemniej może w końcu ruszą pracę nad poskładaniem wszystkiego do kupy. Do zlotu w Poznaniu nie ma najmniejszych szans się wyrobić, więc przyjadę tyłkowozem
Less roof, more fun
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości