Mazda MX-5 '06 NC 2,5 Turbo
Napisane: 16 sty 2010, 13:51
Lejdis end żentelmen
Po oddaniu mojej poprzedniej mydelniczki w dobre i powołane ręce podjąłem kroki w strone kolejnego mazdowego bezdasznika. Moze tym razem krótko i na temat, z czasem jak bedą odpadac kolejne śrubki to moze nawet cos wiecej sie napisze
Mazda MX-5 '06 NC 2,5 Turbo – 352 KM, 484 NM
Modyfikacje
– Swap na 2,5 L z M6
– Body Kit Mazdaspeed (zderzak przód,tył,spoiler,progi)
– Turbo gtx2867r @ 1,0 bar
– Remap ecu –> Moto-east , interface Ecutek – RaceRom
– 352 KM, 484 NM
– Zawieszenie gwintowane Tein Supersport z regulacja twardości
– EBC Apexi AVCR
– Blow off Properfekt typ II z http://www.blow-off.pl
– Wydech 3 cali
– Alufelgi Enkei RPF1 17x9 , opony Toyo R1R 245/35/17
– Schowek ILmotorsport
– Detailing
Fabrycznie
– Silnik 2.0 MZR 160 koników, przebieg 63 tys km
– kolor True Red (nie bylo mowy o innym kolorze, jest ideałem)
– Szpera (priorytet )
– Felgi 17 cali lato, zimówki 16
– Automatyczna klimatyzacja
– Skóra czarna siedzen i boczków
– Audio Bose (7 glosnikow, wzmacniacz jakies patenty na ustawienie dzwieku w zaleznosci od pozycji dachu)
– Sterowanie audio z kierownicy
– Xenony
– Sportowe zawieszenie (cokolwiek mazda rozumie przez ten termin)
– Bezkluczykowy system odpalania, otwierania i tankowania auta (to ostanie wymyslilem)
– Podgrzewane siedzenia
– 4 poduchy by wygodnie spac na trasie
– Komputer pokładowy (ale Crysis nie chce ruszyc)
– Kontrola trakcji DSC, ABS i jeszcze jakies 5 roznych dziwnych skrótów
– Cos tam pewnie jeszcze
Przy sprowadzeniu auta skorzystałem z oferty firmy Carpasja http://www.carpasja.pl , naprawde gorąco polecam współprace z Panem Bartkiem i Andrzejem z w/w firmy. Ogarneli oni caly temat związany z zakupem, transportem i dokumentacją pojazdu. Czysta przyjemność, zaufanie i pełen profesjonalizm (rzadkość w naszym kraju) Polecam!
ARCHIWUM
09.07.2011 :
Spoiler mazdaspeed:
Sztywne mocowanie silnika:
Tempomat:
07.09.2010 :
Zderzak + progi Mazdaspeed :
28.03.2010 :
I dwie fotki z siostrą
------------------------------------------------------------------------
01.31.2010:
------------------------------------------------------------------------
15.01.2010 :
Dwie fotki sprzed salony Mazdy w de :
I kilka fotek juz u mnie w garazu
Coś się chyba na dobre zalęgło w garażu :O
Brak kluczyka, jest karta. Tylko OCB z przyciskami? Dwa pierwszeto zamykanie stodoły na kłódke i otwierenie jej, trzeci to pewnie katapulta marudzacego pasażera a czwarty to moździerz z tyłu auta do gromienia przeciwnika.
No prosze... ile wolnego miejsca obok kolektora wydechowego kuszące
Letność :
Wnętrzność (na 2.planie oficjalny PartyGrill na seryjnym wyposazeniu kazdej NC) :
Skórość:
N'joy
Po oddaniu mojej poprzedniej mydelniczki w dobre i powołane ręce podjąłem kroki w strone kolejnego mazdowego bezdasznika. Moze tym razem krótko i na temat, z czasem jak bedą odpadac kolejne śrubki to moze nawet cos wiecej sie napisze
Mazda MX-5 '06 NC 2,5 Turbo – 352 KM, 484 NM
Modyfikacje
– Swap na 2,5 L z M6
– Body Kit Mazdaspeed (zderzak przód,tył,spoiler,progi)
– Turbo gtx2867r @ 1,0 bar
– Remap ecu –> Moto-east , interface Ecutek – RaceRom
– 352 KM, 484 NM
– Zawieszenie gwintowane Tein Supersport z regulacja twardości
– EBC Apexi AVCR
– Blow off Properfekt typ II z http://www.blow-off.pl
– Wydech 3 cali
– Alufelgi Enkei RPF1 17x9 , opony Toyo R1R 245/35/17
– Schowek ILmotorsport
– Detailing
Fabrycznie
– Silnik 2.0 MZR 160 koników, przebieg 63 tys km
– kolor True Red (nie bylo mowy o innym kolorze, jest ideałem)
– Szpera (priorytet )
– Felgi 17 cali lato, zimówki 16
– Automatyczna klimatyzacja
– Skóra czarna siedzen i boczków
– Audio Bose (7 glosnikow, wzmacniacz jakies patenty na ustawienie dzwieku w zaleznosci od pozycji dachu)
– Sterowanie audio z kierownicy
– Xenony
– Sportowe zawieszenie (cokolwiek mazda rozumie przez ten termin)
– Bezkluczykowy system odpalania, otwierania i tankowania auta (to ostanie wymyslilem)
– Podgrzewane siedzenia
– 4 poduchy by wygodnie spac na trasie
– Komputer pokładowy (ale Crysis nie chce ruszyc)
– Kontrola trakcji DSC, ABS i jeszcze jakies 5 roznych dziwnych skrótów
– Cos tam pewnie jeszcze
Przy sprowadzeniu auta skorzystałem z oferty firmy Carpasja http://www.carpasja.pl , naprawde gorąco polecam współprace z Panem Bartkiem i Andrzejem z w/w firmy. Ogarneli oni caly temat związany z zakupem, transportem i dokumentacją pojazdu. Czysta przyjemność, zaufanie i pełen profesjonalizm (rzadkość w naszym kraju) Polecam!
ARCHIWUM
09.07.2011 :
Spoiler mazdaspeed:
Sztywne mocowanie silnika:
Tempomat:
07.09.2010 :
Zderzak + progi Mazdaspeed :
28.03.2010 :
I dwie fotki z siostrą
------------------------------------------------------------------------
01.31.2010:
------------------------------------------------------------------------
15.01.2010 :
Dwie fotki sprzed salony Mazdy w de :
I kilka fotek juz u mnie w garazu
Coś się chyba na dobre zalęgło w garażu :O
Brak kluczyka, jest karta. Tylko OCB z przyciskami? Dwa pierwszeto zamykanie stodoły na kłódke i otwierenie jej, trzeci to pewnie katapulta marudzacego pasażera a czwarty to moździerz z tyłu auta do gromienia przeciwnika.
No prosze... ile wolnego miejsca obok kolektora wydechowego kuszące
Letność :
Wnętrzność (na 2.planie oficjalny PartyGrill na seryjnym wyposazeniu kazdej NC) :
Skórość:
N'joy