Eunos 30X EC KL-DE Turbo '93 ----> FET in progress

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez mlody1921 » 29 sty 2016, 14:58

No niestety na oku mamy skrzynie z 3SGTE celica gt4 ale jest mocno duża dupka do napędu na tył do BP siada po cięciu miski do FE3 mamy obawy, tak widziałem plates do VW zastanawiamy sie nad skrzynią 4motion z 1,8T jest mniejsza większa dostępność 5 lub 6 biegowe
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 00:26
Posty: 2389 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez Piotr_ » 29 sty 2016, 17:00

Napisz do Sewo, ziomki od niego zrobili mx-a 4x4. Myślę że uchylą rąbka tajemnicy co i jak ;)
XED
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 28 paź 2010, 19:14
Posty: 5118 (218/231)
Skąd: Poznań
Auto: Było dużo mazd... jest łaciate turbo :D

Postprzez sewo » 31 sty 2016, 12:09

mx3 4x4 to w pozku już latał 4 lata temu ;) na napędach z gtxa z klze ale skrzynia siadała. Nawet po grubych modach to i tak najsłabsze ogniwo napędowe tej konstrukcji. Dlatego zmodyfikował napęd i wrzucił właśnie to co masz na oku. Skrzynie Toyoty są pancerne napędy też ale mają swój gabaryt. Może się uda na tor Poznań tym wyjechać ale wątpię bo kj się powoli turbi turbawka też z celici i jeszcze pewnie będzie chciał bude odmalować bo stoi ze 2 lata pod chmurką ;)
sry za mały off top
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Wielkopolski
 
Od: 11 cze 2007, 18:54
Posty: 2248 (37/52)
Skąd: Poznań / Komorniki / Wiry / Luboń
Auto: Cx7 Er
MX5 Na
Transit Connect
Było:
MX5 Nbfl , RX8 Fe

Postprzez mlody1921 » 1 lut 2016, 10:30

Nie za małe turbo z celicy ? szybko sie skończy, przy 2.3KJ prosi sie kompresor górą :D

Tu sie zgodzie skrzynie z celicy pancerne ale i strasznie wielkie, nie było problemów z powieszeniem tylnych sanek i zmieszczeniem wału i wydechu ?
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 00:26
Posty: 2389 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez sewo » 1 lut 2016, 18:20

Rzeźba rzeźba i jeszcze raz rzeźba :) co do turbo to się nie wypowiadam bo się nie znam za bardzo :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Wielkopolski
 
Od: 11 cze 2007, 18:54
Posty: 2248 (37/52)
Skąd: Poznań / Komorniki / Wiry / Luboń
Auto: Cx7 Er
MX5 Na
Transit Connect
Było:
MX5 Nbfl , RX8 Fe

Postprzez mlody1921 » 3 kwi 2016, 22:07

Niestety niema szans wepchać skrzyni z celicy 4x4 jeszcze będzie proba probienia przekładni kątowej do napędu tylnego, jedyna szansa to skrzynia z EVO ale jest za droga, narazie wleci silnik jako FWD zobaczymy jak to będzie jeździć, a tym czasem zagoszczą nowe koła i mniejsza muszla do hx35 12cm

Fele ROH Australia 17x7,5J ET nie napisali ale około 30 , opony w planie 225x45x17 moze sie trakcja poprawi
Załączniki
fela2.jpg
fele1.jpg
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 00:26
Posty: 2389 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez luki_92_92 » 5 kwi 2016, 20:59

A skrzynia + dyfer z MX5 nie podejdzie?
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 kwi 2009, 18:42
Posty: 2443 (6/12)
Skąd: Sosnowiec
Auto: Mazda 323F BA GLX A-Spec '98 1.8 BP
Mazda RX-8 '05

Postprzez honda2911 » 5 kwi 2016, 21:33

Musiałby silnik wzdłużnie zamontować
Forumowicz
 
Od: 16 lis 2011, 12:35
Posty: 586 (0/4)
Skąd: EBE
Auto: mazda mx3 1,8 bp supercharger
audi a6 c5 2,4
Leon cupra4

Postprzez Neonixos666 » 6 kwi 2016, 15:42

a skrzynia z Nissana X-trail podejdzie?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 wrz 2009, 23:21
Posty: 9463 (52/235)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez k1bic93 » 6 kwi 2016, 17:10

nie będzie wtedy za dużo rzeźby ? i ona jakaś duża nie jest przypadkiem ?

mam rozbitą budę od GTX'a więc jak coś to pisz
Forumowicz
 
Od: 5 lut 2011, 17:24
Posty: 217
Skąd: Radom
Auto: Brak...

Postprzez mlody1921 » 7 kwi 2016, 11:26

Skrzynie z przekładką z celicy siądzie ale FWD, AWD jak jest przekładnia do napędu na tył jest tak duża że uderza o blok fe3, zeby spasować za dużo zabawy szlifowania obracania skrzyni wzgledem silnika i tak nie wiadomo czy bedzie to działać, zostaje skrzynie z EVO ale skrzynia z przekładnią i dyfrem do z 7 tyś :D

Sztuka dla sztuki wkładam FWD jak bedzie fajnie wleci skrzynia z MR2 i ogień jak nie to pośmigam i zmiana auta na RWD+fe3T
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 00:26
Posty: 2389 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez Piotr_ » 7 kwi 2016, 12:02

Próbuję zrozumieć dlaczego zmieniasz v-kę turbo na r4 turbo skoro i tu i tu jest/będzie problem z trakcją <co?>
Nie lepiej byłoby zakuć kl-a i dmuchnąć więcej :> Koszty pewnie podobne, ale roboty i rzeźby zdecydowanie mniej.
XED
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 28 paź 2010, 19:14
Posty: 5118 (218/231)
Skąd: Poznań
Auto: Było dużo mazd... jest łaciate turbo :D

Postprzez szkodnik_byd » 7 kwi 2016, 15:18

Ja w tym wątku wielu pomysłów nie rozumiem
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
-=[cytrynowy]=-
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 2 gru 2006, 23:10
Posty: 6161 (890/431)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: X9 TA 2,5v6 MT 98r.
X9 TA 2,5v6 AT 01r. dawca
X9 TA 2,5v6 AT 99r. green
5 CW 1,6D 11r.
MX-5 NC 2,5 06r
były:
6 GG 2,0 02r.
626 GF2,0HP 98r.
323f BG 1,6 91r.

Postprzez mlody1921 » 7 kwi 2016, 16:16

czy to 300-400 koni RWD czy FWD wszędzie są problemy z trakcją, są Hondy po 500 i więcej i śmigaja
czy to Tekefan ma 400 i jeździ ?

1.Zakucie KLa wyjdzie dużo drożej
2.Zdrowy KL z nie przejechaną panewka to jak 6 w totka
3.Fe3 Seria przyjmuje 400na klate natrysk na denko tłoka
4.Kute tłoki do Fe3 = 500+
5.Fe3 wkładam jak złoto do RWD

6. Bo najważniejszy jest FUN :D
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 00:26
Posty: 2389 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez Szyna » 7 kwi 2016, 18:22

Ty to masz chyba ten fan tylko z kombinowania, wymyślania, grzebania i składania :P Bo za dużo to ten samochód nie jedź ;)
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 20:59
Posty: 3347 (88/158)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Postprzez mlody1921 » 7 kwi 2016, 21:48

Jeździ w weekend :D KL Turbo non stop na chodzie pomyka w niedziele sobote :) jak sie prace zaczyna od 9 a kończy czasem i o 24 to niema czasu śmigac chyba ze czasem do pracy
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 00:26
Posty: 2389 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez Piotr_ » 7 kwi 2016, 23:18

mlody1921 napisał(a):RWD czy FWD wszędzie są problemy z trakcją


Ale w RWD jest przynajmniej fan.
Nie rozumiem po prostu jaki sens robić wszystko na okrętkę ;) coś co już jest prawie gotowe i nie wymaga jakichś wielkich modyfikacji aby dołożyć sporo koni... wywalić i budować kolejny motor, rzeźbić żeby go wsadzić a następnie wyciągać aby wsadzić gdzie indziej i rzeźbić dalej :| To twój projekt, kasa i czas, także się nie wtrącam...po prostu pytam z czystej ciekawości :)
XED
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 28 paź 2010, 19:14
Posty: 5118 (218/231)
Skąd: Poznań
Auto: Było dużo mazd... jest łaciate turbo :D

Postprzez mlody1921 » 8 kwi 2016, 07:20

KL sadze ze jego bezpieczna moc to 350km, nie jezdzilem r4 turbo mocnym zobacze jak to bedzie jezdzic :) jak dobrze to bede koksowal go dalej albo ale to RWD mnie kusi moze by czlowiek zaznal tego fun-u
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 00:26
Posty: 2389 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez Majk500 » 10 kwi 2016, 19:59

FE3N jest mocny, i nie jest wielki. wejdzie prawie wszędzie, czy to w poprzek czy wzdłuż. Dodatkowo w usa robią różne cuda z tego więc niejako szlaki są już przetarte :D
chyba jeb*a Ci uszczelka pod gofrem... pa jak się dymi...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2011, 22:18
Posty: 950 (1/11)
Skąd: Poznań
Auto: LS400 –>1UZ-FE
MX-6 GD-> F2T

Postprzez mlody1921 » 11 kwi 2016, 11:12

Dokładnie jak piszesz, można i stockera zrobić na 2,3L jak chce sie już mocno bawić, zabawki sa tylko muszę troche czasu wyszukać

Niewiem czym sie kierowali włożyć fe3 do BMW :D ale jeździ może dlatego że krótki a mocny i wepchany mocno pod grodź

https://www.youtube.com/watch?v=cXcJDrZr8tM
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 00:26
Posty: 2389 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy