Mazda MX-6 GE FS Turbo '93
kiedy montaż?
teraz to chyba nie ma co się spinać. Jak skompletuje jeszcze pare rzeczy które za chwilę będą potrzebne zrobię wszystko za jednym zamachem zreszta przy obecnej pogodzie sprzęgło jakie jest daje rade bo auta nie kręcę powyżej 3k obrotów xD
akurat odwilż idzie ja bym atakował od razu
a dzieje się dzieję
Madzia dostała nowe sprzęgło (seryjne od FS'a bo od KL'a nie pasuje, i nie ma szans aby pasowało)
Firma sprzęgła to Valeo.
W ciągu niedługiego czasu zostaną zamówione 3 tłumiki przelotowe i przed strojeniem zostaną zamontowane
nie chwalę się niczym bo narazie nie ma czym samochód cały czas jeździ bez żadnego problemu i daje frajdę z jeżdżenia
Na zlocie nie pojawi się ponieważ blacharka dostała ostro w pupę w zimę i nie chcę się nigdzie chwalić
Madzia dostała nowe sprzęgło (seryjne od FS'a bo od KL'a nie pasuje, i nie ma szans aby pasowało)
Firma sprzęgła to Valeo.
W ciągu niedługiego czasu zostaną zamówione 3 tłumiki przelotowe i przed strojeniem zostaną zamontowane
nie chwalę się niczym bo narazie nie ma czym samochód cały czas jeździ bez żadnego problemu i daje frajdę z jeżdżenia
Na zlocie nie pojawi się ponieważ blacharka dostała ostro w pupę w zimę i nie chcę się nigdzie chwalić
onyx napisał(a):Nie mam pojęcia co oni sypią na te drogi...
To zapewne daleko posunięty spisek posiadaczy nowszych modeli aut, którzy zazdroszczą nam, że nasze 20-o letnie wyglądają i jeżdżą lepiej od ich "nówek"
People_Hate_Me napisał(a):samochód cały czas jeździ bez żadnego problemu i daje frajdę z jeżdżenia
I tak trzymać. Mam nadzieję, że spotkamy się na mega zlocie
good girls go to heaven bad girls go everywhere...
malutka napisał(a):<spoko> I tak trzymać. Mam nadzieję, że spotkamy się na mega zlocie
spotkamy się teraz o ile będziecie?
onyx napisał(a):A co do zimy, to niestety coraz bardziej się skłaniam ku temu, żeby MX sobie grzecznie odpoczywał. Nie mam pojęcia co oni sypią na te drogi...
no naprawde jest masakra. Nadkola tyle to jeden wielki purchel z rdzy ;/
People_Hate_Me napisał(a):spotkamy się teraz o ile będziecie?
Nie – teraz nie jedziemy. Przez zbyt długą zimę, stwierdziliśmy, że może nie być dobrej pogody, poza tym całkowite koszta wyjazdu na ten jeden dzień są równe z 5-o dniową majówką...więc poczekamy do letniego. Może połączy się go z jakimś wyskokiem nad morze to wyjazd będzie się bardziej kalkulować i pogoda pewniejsza (a ja jestem zmarzluch więc dla mnie to ważne)
good girls go to heaven bad girls go everywhere...
onyx napisał(a):Najważniejsze, że jeździ
A co do zimy, to niestety coraz bardziej się skłaniam ku temu, żeby MX sobie grzecznie odpoczywał. Nie mam pojęcia co oni sypią na te drogi...
Moją MX6 zwykle jeździłem zimą, jednak koniec z tym. Obecna zima była bez ruszania auta i tak już zostanie. Szkoda Mazdeczki na te nasze realia drogowe, dziury, koleiny w śniegu, sól, piasek, kamienie, kierowcy głupiejący na śliskim, jednym słowem masakra.
mily200 napisał(a):tłumiki przelotowe jakieś gotowce czy na zamówienie
JAk możesz daj namiar
prawdopodobnie Zakupu dokonam z firmy RM Motors
onyx napisał(a):A co do zimy, to niestety coraz bardziej się skłaniam ku temu, żeby MX sobie grzecznie odpoczywał. Nie mam pojęcia co oni sypią na te drogi...
Na drogi sypią to samo, ale jak już mówiłem lata robią swoje i auto z roku na rok jest coraz starsze, a nie młodsze
gadula napisał(a):Na drogi sypią to samo, ale jak już mówiłem lata robią swoje i auto z roku na rok jest coraz starsze, a nie młodsze
Moje sie nie starzeje! ostatnio znowu dostalo duzo zawyzony rok produkcji (bo zaslonilem nadkola tylne)
U mnie to norma:) wiekszosc strzela pod 2000
żeby nie było że nic się nie dzieje to dziś przyjechały do mnie 2 tłumiki przelotowe na średnice 2.5''.
jeden zamiast kata w jego obudowie drugi zaś 50cm środkowy. w obecnej chwili aby skończyć wydech potrzeba mi końcowego tłumika. i za cholere nie wiem co wybrać.
Komorowy twin czy przelot ? (ma być względnie cicho przy niskich obrotach samochodem jeżdżę na codzień)
i tutaj czekam na wasze sugestie
jeden zamiast kata w jego obudowie drugi zaś 50cm środkowy. w obecnej chwili aby skończyć wydech potrzeba mi końcowego tłumika. i za cholere nie wiem co wybrać.
Komorowy twin czy przelot ? (ma być względnie cicho przy niskich obrotach samochodem jeżdżę na codzień)
i tutaj czekam na wasze sugestie
People_Hate_Me napisał(a):Komorowy twin czy przelot ? (ma być względnie cicho przy niskich obrotach samochodem jeżdżę na codzień)
i tutaj czekam na wasze sugestie
Dobrze, działaj
Na jednym i drugim, na niskich obrotach będzie względnie cicho. Twin-loop bedzie zdecydowanie cichszy, co nie powinno budzić wątpliwości. Jednak z racji tego, że masz turbo, poszedłbym w przelot.
też dałbym przelotowy, tym bardziej, że będziesz miał 3 tłumiki. U mnie na 2,75" i 2 przelotowych (środkowy malutki) jest cicho. No ale to też zależy co dla kogo jest cicho no i z jakich materiałów zrobione są wygłuszenia w tłumikach.
- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości