MX-3 EC KL-ZE/DE Turbo

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez lukster » 3 cze 2010, 09:51

Wczoraj zatrząsł się garaż :D Skończyłem składać koło północy. Teraz szybka docierka i strojenie, ale chwilowo mam bana na mazdę, nałożonego przez żonę :D

EDIT:
Wykorzystałem moment kiedy ucięła sobie popołudniową drzemkę i wyprowadziłem Mazdę na krótki spacerek ;)

Odświeżone obuwie <spoko>

Obrazek



Obrazek
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez radekkm » 3 cze 2010, 22:37

zmiana koloru na plus,
wsadziles nowe piersciony??
jaka metoda na docieranie??
czyli zostawiles wieksze tuleje o rozmiarze 20mm??
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Postprzez lukster » 3 cze 2010, 23:36

taaaa, wrzuciłem pierściony. Skoro miałem pacjenta otwartego a Car Stuff dostarcza bez marży trzeba było ;) Docierka będzie na szybko. z 200-300km spora dawka różnych obciążeń z małym boostem, wymiana oleju na docelowy i heja ;) Nie ma co fisiować, długo ten motor pewnie nie pożyje, a jak doleję kilka setek od czasu do czasu to krzywdy nie będzie :D
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez jackkpl » 4 cze 2010, 12:29

Dobrze gadasz. Jak sie dolewa troche oleju, to zawsze jest swiezy i silnikowi to wyjdzie na dobre :). Ja u siebie tak jedze z 30 tys z dolewkami i jest idealnie ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2007, 21:04
Posty: 748 (2/9)
Skąd: Gdańsk
Auto: RX8

Postprzez lukster » 5 cze 2010, 01:40

Dziś miało miejsce docieranie klozeta. 150km pod różnymi obciążeniami na oleju mineralnym, dbając o to aby się nie zagrzał dużo powyżej 90st. Na koniec sesji kilka przelotów po odcince :D :D

Jest to docierka na ostro skrócona do minimum :P Nie polecam :D
Jakie daje efekty nie wiem, ja mam wywalone jeśli doleję kilka setek oliwy od czasu do czasu, ale ze wstępnych obserwacji nie zapowiada się :D
Co najważniejsze, auto na prostych korbach odzyskało moc. Choć boost poleciał lekko w dół, peak na 0,5 stabilnie 0,4 z kawałkiem to czuć, że chce jechać.
Po 150km miała miejsce wymianka na motul 300v 15w50 i pojechałem testować (zacierać) klozeta w jego naturalnym środowisku :D Było wesoło, spotkane 2x S3 i mkII vr6 <diabełek>
Także klozet żyje, dotarty, nie zatarty, niedługo stroimy ;)
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez jackkpl » 5 cze 2010, 11:00

Widzialem cie wczoraj, jak jechales w strone gdanska trasa 7. Troche glosno buczy ci ten woz , prawie jak te crxy co maja po 140 koni :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2007, 21:04
Posty: 748 (2/9)
Skąd: Gdańsk
Auto: RX8

Postprzez DrGhost » 5 cze 2010, 14:33

Fajna masz Odcinke taką Twardą ^^
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=97730
opis i fotki mojej Mx-3
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2009, 01:27
Posty: 139
Skąd: Brzeg
Auto: Mx-3 1.8 V6 1997r Tuning

Postprzez podmuch » 5 cze 2010, 17:46

hahahaha lukster jak tam miałeś 70 to ja jestem michał anioł <lol> <lol> <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2007, 12:57
Posty: 159
Skąd: B-B
Auto: 323 GTX with GT4

Postprzez weede » 5 cze 2010, 18:21

ma bardzo krotkie przelozenia i jak dokreca 3 to ma 70 :D

Fajnie, ze juz bangla – a z brzmieniem do crx to zupelne nieporozumienie bo brzmi przekozak
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez jackkpl » 5 cze 2010, 20:47

weede napisał(a):ma bardzo krotkie przelozenia i jak dokreca 3 to ma 70 :D

Fajnie, ze juz bangla – a z brzmieniem do crx to zupelne nieporozumienie bo brzmi przekozak


Ja mowilem o brzmieniu przy normalnej jezdzie (mijalem lukstera w ruchu ulicznym) :).
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2007, 21:04
Posty: 748 (2/9)
Skąd: Gdańsk
Auto: RX8

Postprzez radekkm » 5 cze 2010, 22:30

zona ma dobre serce i cierpliwosc :D
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Postprzez lukster » 6 cze 2010, 14:12

DrGhost napisał(a):Fajna masz Odcinke taką Twardą ^^

Zapłon jest na -5 przy odcięciu i ogniem wali ze sreamer pipe'a i z wydechu ;)
podmuch napisał(a):hahahaha lukster jak tam miałeś 70 to ja jestem michał anioł <lol> <lol> <lol>

lekko ponad 100 ;) na filmiku jest 2,3 i kawalek 4 <diabełek>
radekkm napisał(a):zona ma dobre serce i cierpliwosc :D

Już dawno jej nie ma ;)
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez Gib » 6 cze 2010, 18:40

Pozbycie się małżonki przy grubym projekcie to podstawa :)
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8938 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez jackkpl » 6 cze 2010, 20:09

Gibsong napisał(a):Pozbycie się małżonki przy grubym projekcie to podstawa :)



Chyba luksterowi chodzilo o to,ze malzonka nie ma juz cierpliwosci i ciagle bije go walkiem po glowie ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2007, 21:04
Posty: 748 (2/9)
Skąd: Gdańsk
Auto: RX8

Postprzez radekkm » 6 cze 2010, 21:45

chyba walem i korbami :P
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Postprzez Pyton162 » 6 cze 2010, 22:02

to dlatego te korby sie tak pogiely :D
Pyton162
 

Postprzez lukster » 7 cze 2010, 01:00

A propos gięcia korb :D Media z dedykacją dla Radka, niestety z jakością licho

O,6 bara odkręciłem, brak trakcji przez praktycznie cały 2 bieg <diabełek> Nie wiem co będzie na planowanym 0,8 <czarodziej>
Z rolki z golfem MKII 340KM 1050kg równiutko, z kreski mazda górą ;) Jest dobrze
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez Pyton162 » 7 cze 2010, 07:23

o kuzwa miażdży cyce :]
Pyton162
 

Postprzez jackkpl » 7 cze 2010, 10:37

lukster napisał(a):A propos gięcia korb :D Media z dedykacją dla Radka, niestety z jakością licho
http://www.youtube.com/watch?v=kfVpMDq5X98

O,6 bara odkręciłem, brak trakcji przez praktycznie cały 2 bieg <diabełek> Nie wiem co będzie na planowanym 0,8 <czarodziej>
Z rolki z golfem MKII 340KM 1050kg równiutko, z kreski mazda górą ;) Jest dobrze


A bedzie ten wtrysk metanolu, czy na pb98 powinno wyrobic? na 0.8 to chyba pod 400 koni wyjdzie co ? To pewnie bedzie limit fwd, trzeba bedzie robic 4 lapy ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2007, 21:04
Posty: 748 (2/9)
Skąd: Gdańsk
Auto: RX8

Postprzez radekkm » 7 cze 2010, 12:30

sweet :)
ale dosc cukru i miodu
dolaczam do zony,przechodze do opozycji i czekam az sie to wszystko wysra :D
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy