UKŁAD DOLOTOWY: Holset HX40, FMIC, Blow off SSQV style
UKŁAD WYDECHOWY: DP 3'', wydech 2,5'', środkowy RM Motors, końcowy UPgrade Caliber 45s, wastegate Turbonetics Racegate 45mm, MBC ProPerfect
ELEKTRONIKA: MSI v3 MsExtra Code
UKŁAD ZAPŁONOWY: EDIS6 36-1 wheel, kable, świece NGK BKR7E-11
UKŁAD PALIWOWY: Walbro 255, wtryski sr20det 370cc, FPR Turbosmart
UKŁAD NAPĘDOWY:sprzęgło ACT spiek 4 łapki, skrzynia KL LSD
ZAWIESZENIE: H&R -45mm, amorki KONI Special D
UKŁAD HAMULCOWY: ABS, tarcze tył/przód, Mikoda+Ferodo Premier
ŚRODEK: seria, zegary boost, EGT, temp. oleju AG seria SM
CAR-AUDIO: zbędne
MOC: 300+
WAGA: 1125kg
INNE: short shifter, r888 225/50/16, OZ Racing F1
Tutaj znajdziecie całą historię auta http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=15901
Poniżej kilka wybranych zdjęć oraz filmików w chronologicznym porządku.
Niech moc będzie z Wami
Wykres na 1,0bar

nie ma to jak cichociemne autko
Gdzieś kiedyś czytałem, że będziesz coś kombinował z lepszym chłodzeniem silnika (jakieś dodatkowe nawiewy powietrza czy coś w tym stylu) masz już jakiś pomysł, bo zapewne Tobie tak samo jak i mi temperatura jaka panuje pod maską spędza sen z powiek 
.:



