MX-3 EC K8 Turbo

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez ravo » 12 lis 2009, 17:21

podmuch napisał(a):ale im wiecej zimnego powietrza doładowanego tym wiekszy ładunek??

im zimniej tym wiecej tlenu :) ( myle sie :P ? ) ale jak IC jest zle dobrany czyli za duzy to moze to gorzej zadzialac dla przyspieszen jakie ma osiagac samochod
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 12:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez Suloo » 12 lis 2009, 17:50

ravo napisał(a):ale jak IC jest zle dobrany czyli za duzy to moze to gorzej zadzialac dla przyspieszen jakie ma osiagac samochod

bo zanim turbina nadmucha caly uklad do odpowiedniego cisnienia to nam sie obroty beda konczyc
MX3 – Rest In Pieces 05.03.2012
Podczas deszczu, gdy wiatr wieje
slychac Mazde jak rdzewieje.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 mar 2009, 23:53
Posty: 841 (4/8)
Skąd: Janikowo
Auto: bylo MX3

Postprzez Troll Bagienny » 12 lis 2009, 17:53

Suloo napisał(a):bo zanim turbina nadmucha caly uklad do odpowiedniego cisnienia to nam sie obroty beda konczyc

Prowadziłem to auto nie raz i nigdy nie zauważyłem, żeby turbina zwkekała z nadmuchaniem układu. Przy odpowiednich obrotach jest konkretny strzał w plecy, czyli jest jak być powinno :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 sty 2007, 16:31
Posty: 1509
Skąd: Zielona Góra/Wrocław

Postprzez piwo » 12 lis 2009, 17:55

zimniejszy gaz jest gestrzy czyli jest wiecej czasteczek w jednostce objetosci.dzieje sie tak bo im gaz cieplejszy tym czasteczki maja wieksza energie kinetyczna czytaj predkosc i nawzajem sie uderzaja powodujac wlasnie ze nie moga sie do siebie za blisko zblizyc pod wplywem sil czasteczkowych i pewnie i cisnienia atmosferycznego.im zimniejszy gaz w strone 0 bezwzglednego tym czasteczki spowalniaja i nie uderzaja sie nawzajem i pod wplywem sil miedzyczasteczkowych sa skupione.ja to tak rozumiem.czyli zimne geste cieple rzadkie.geste rowna sie weicej powietrza w dm3 a wiec i wiecej tlenu w dm3.a z drugiej strony intercooler to pusty zbiornik ktory tzreba na pelnic cisnieniem zanim to cisnienie dotrze do silnika.wiec lag musi sie pojawic.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 12:05
Posty: 4732 (214/128)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez Suloo » 12 lis 2009, 18:20

Troll Bagienny ale jak piwo zauwazyl IC tez trzeba napelnic,wiec gdyby byl troszke mniejszy to moze by szybciej sie budzil do zycia.ale w sumie to ja sie nie znam :P
MX3 – Rest In Pieces 05.03.2012
Podczas deszczu, gdy wiatr wieje
slychac Mazde jak rdzewieje.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 mar 2009, 23:53
Posty: 841 (4/8)
Skąd: Janikowo
Auto: bylo MX3

Postprzez podmuch » 12 lis 2009, 19:01

ravo napisał(a):im zimniej tym wiecej tlenu ( myle sie ? )

nie myslisz sie :P
Suloo napisał(a):bo zanim turbina nadmucha caly uklad

dlatego pytam jaki A/R 60 czy 80 albo lepiej
piwo
wykłd niezły ;)
piwo napisał(a):czyli zimne geste

jawol

Suloo napisał(a):to moze by szybciej sie budzil do zycia

jak suszara za 60 albo mniejsza to pewnie sie szybko budzi kole 2700obr/min


pozdrowionka
p.s nie widziałem auta z tych lat co startuje z 1500 tysia i ma max doładowanie
chyba że podtrzymanie ale to ze 3 worki kasy na to i drugie tyle na remont po 15000 <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2007, 11:57
Posty: 159
Skąd: B-B
Auto: 323 GTX with GT4

Postprzez walker_1 » 12 lis 2009, 21:46

Turbinka pompuję od 4200obr. więc są i plusy dodatnie i plusy ujemne <lol> do 4200obr. jest porównywalnie jak w serii – dla mnie jest ok, a kiedy chcę więcej mocy to wkręcam autko powyżej tych obrotów i mam troszeczkę więcej koni :) IC nie dobierałem szczerze mówiąc, bo kupiłem go okazyjnie więc założyłem taki jaki miałem, a jak do tej pory nie zauważyłem żeby był za duży :) Może kiedyś jak będę miał dostęp do jakiegoś mniejszego to wsadzę i sprawdzę czy jest lepiej czy gorzej ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 lip 2007, 17:24
Posty: 163
Skąd: Lubin/Wrocław
Auto: Mx-3 K8-t

Postprzez 8dyb8 » 13 lis 2009, 06:17

albo wiekszy silnik i wieksza turbine, wtedy ICmoze zostac! :D
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lip 2008, 14:26
Posty: 164
Skąd: WWA
Auto: Ford Probe 2.0 // Pralka IV

Postprzez realski » 13 lis 2009, 06:58

a mojim zdaniem w przypadku soft turbo .
wlasnie lepiej jest jak najmocniej obnizyc temperature pow
bo po pierwsze aby miec ten sam efekt mozna mniej ladowac
po 2 ryzyko spalania stukowego spada
co do wypelnienia ukladu przez turbo to raczej bym sie tym nie przejmowal ms jakies raczej
tym co jest najbardziej [cenzura] w instalacjach w vkach to dlugosc dolotu spalin do turbiny
temu wlasnie robie sobie bi :)
Pozdrawiam
Forumowicz
 
Od: 5 lis 2004, 19:47
Posty: 232 (0/1)
Skąd: Białystok

Postprzez Pit » 13 lis 2009, 08:28

realski napisał(a):[cenzura]

Żegnam.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 05:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez piwo » 13 lis 2009, 09:12

ale chyba
Pit napisał(a):realski napisał:
[cenzura]
nie jest przeklenstwem.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 12:05
Posty: 4732 (214/128)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez lukster » 13 lis 2009, 09:19

Mi się ten zderzak nie podoba, ale co to kogo obchodzi ;) Każdy ma swój gust i już. Jeden lubi jajecznicę z grzybami inny z serem.
Co do wielkości IC'ka to wkładając swój o wysokości 14cm obawiałem się że nie podoła. Okazuje się, że pod pełnym ogniem z temperaturą otoczenia 20-25st. w dolocie mam max 40st. Także wielki fmic nie jest koniecznością przy skromnym doładowaniu, zwłaszcza u nas gdzie turbo wisi obok silnika a nie bezpośrednio na kolektorze. No i tak jak już ktoś napisał, mały icek mniejszy lag.
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 06:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez Pit » 13 lis 2009, 11:37

piwo napisał(a):ale chyba: "[cenzura]" nie jest przeklenstwem.

Jest.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 05:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez Gość » 13 lis 2009, 19:54

Witam . Wiec Pit jakim prawem ? masz zly dzien to nie moj problem . i ide na ogolny zglosic ta sprawe
bo to jest poprostu przegiecie co zrobiles .
Pozdrawiam
Gość
 

Postprzez piwo » 13 lis 2009, 20:09

realski wiesz ja nic nie mowie .mnie tez to spotkalo. na szczescie tylko raz.hahahahah.ale jak na kazdym forum spolecznosciowym obowiazuja jakies reguly.i nie ze mi sie one podobaja, ale po prostu sa.i nie ze zlosliwy jestem.po prostu nie stresuj sie.zazwyczaj wywalaja na 24 godziny. :)
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 12:05
Posty: 4732 (214/128)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez Pit » 13 lis 2009, 21:00

realski2 napisał(a):Witam . Wiec Pit jakim prawem ? masz zly dzien to nie moj problem . i ide na ogolny zglosic ta sprawe
bo to jest poprostu przegiecie co zrobiles .
Pozdrawiam

Uspokój się i poczytaj zasady tego forum w kwestii używania słów powszechnie uznawanych za przekleństwa. Na przyszłość postaraj się poznać zasady panujące w miejscu, w którym jesteś/piszesz. Za niecałe 12h cofnę Ci zakaz. Twojego drugiego usera usuwam zgodnie z zasadą – jeden człowiek – jeden nick.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 05:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez walker_1 » 2 mar 2010, 20:11

Gdyby ktoś był zainteresowany to Mazda jest na sprzedaż. Więcej informacji tutaj: viewtopic.php?f=78&t=92740
Na razie zamieściłem ogłoszenie tylko na forum gdyż bardzo bym chciał, żeby samochód został w klubie :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 lip 2007, 17:24
Posty: 163
Skąd: Lubin/Wrocław
Auto: Mx-3 K8-t

Postprzez EmiGrant » 10 mar 2010, 17:47

uhss ;) chce podazyc twoim krokiem jesli bys niemial nic przeciwko zagladnij na moj watek:)
viewtopic.php?f=117&t=93321&p=1651999#p1651999
Brave Do Not LIVE Forever ////\\\\\ But ThE GauGioUs dO nOt livE at AlL
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2010, 00:22
Posty: 30
Skąd: Cork
Auto: Mazda mx3 1.5 –>1.8v6->1.8v6 Turbo

Postprzez loockas » 10 lip 2010, 17:40

Mazda miażdży cyce :D Właściciel bardzo miły, dzięki za rozmowę :)
Andżeju, jak Ci na imię?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 maja 2007, 23:55
Posty: 10350 (314/593)
Skąd: Ymielin
Auto: PaRHaTy
Ajonik
Rex8HaPe
Kupra

Postprzez check » 11 lip 2010, 00:53

a właśnie z kolegą zastanawialiśmy się czy mazda się sprzedała ale widzę,że chyba nie :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2006, 13:29
Posty: 753

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy