MX-3 EC K8 Turbo

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez walker_1 » 29 lip 2009, 12:57

Pit napisał(a):Przy takiej kwocie turbienie K8 chyba ma sens tylko hobbystyczny, bo dokładnie to samo czeka Cię przy turbieniu KL'a bądź KLZE.

Min. uturbiłem K8 dlatego, bo nie ma drugiego uturbionego K8 w Polsce, ale teraz jeśli będę wkładał większy silniki (a zapewne to nastąpi) to wyciągnę tylko ten i wsadzę drugi mając już przygotowaną instalacje turbo :) jakieś przeróbki zapewne będą ale już nie takie jak na początku :)
Pyton162 napisał(a):dzis na kresce w zg 2 razy w plecy od toyoty trolla
k8 turbo sprzęgło do wymiany

No niestety na starcie szpera w Corolli robi swoje i Troll odchodzi mi przy ruszaniu, że sprzęgło do wymiany to jasna sprawa chociaż najsłabszym ogniwem w tym momencie jest docisk, który nie radzi sobie z dużym momentem obrotowym.
Ale z drugiej strony przecież wszystkich aut objeżdżać nie można, wystarczy że mam przewagę nad większością samochodów poruszających się po naszych drogach, szczególnie przy wysokich prędkościach :)

I.T napisał(a):pisales ze masz Ball Bearinga turbo? pytanie czy napewno poniewaz ich sie nie da regenerwowac. A jedyna maszyna do wywazania tych turbo jest w Japoni.

Poprzednia turbinka napewno była na łożyskach kulkowych, bo sam ją rozbierałem i patrzyłem co w niej siedzi :) a to, że była nieregenowalna to teraz wiem, szkoda tylko, że dowiedziałem się o tym dopiero po jej kupieniu <lol> Z resztą to już przeszłość, teraz jest turbinka od Volvo i jestem z niej bardzo zadowolony :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 lip 2007, 18:24
Posty: 163
Skąd: Lubin/Wrocław
Auto: Mx-3 K8-t

Postprzez Pyton162 » 29 lip 2009, 16:42

rob docisk u radzikowskiego i powinno byc lepiej
Pyton162
 

Postprzez Troll Bagienny » 29 lip 2009, 22:01

Prawda, że na 400m auto dostało z moją Corollą, ale z lotnego startu nie mam najmniejszych szans. Jak zapinam 3 bieg, to Walker mnie po prostu zjada momentem obrotowym :) Myślę, że po wymianie sprzęgła będzie remis, albo moja przegrana ;)

Miałem okazję nie raz prowadzić to auto i muszę powiedzieć, że jedzie po prostu pięknie, jedyne co musi jeszcze zostać zrobione to wspomniane nieszczęsne sprzęgło. Mx przyśpiesza od 4tys obrotów, tak jak moja TS od 7 po czym robi pssst BOVem, co powoduje uśmiesch na dobrą godzinę :D

Walker, jeszcze raz gratuluję udanego projektu i prawdopodobnie spełnienia motoryzacyjnego marzenia :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 sty 2007, 17:31
Posty: 1509
Skąd: Zielona Góra/Wrocław

Postprzez yiabol » 16 sie 2009, 20:33

gratulacje!
Podziw za odwagę i dobrnięcie do końca z tematem :)
EC K8T zawsze pozostanie moim niespełnionym marzeniem :)
MX3 1.6 16V B6-ME EC (było)
MX3 1.8 24V6 K8 EC ( było )

Audi A3 1.8T
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lut 2007, 19:36
Posty: 147
Skąd: Warszawa
Auto: A3 1.8T

Postprzez walker_1 » 11 lis 2009, 00:03

Ostatnio za bardzo nie miałem czasu żeby siedzieć przy aucie, ale udało mi się delikatnie przerobić zderzak :)

Obrazek


Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 lip 2007, 18:24
Posty: 163
Skąd: Lubin/Wrocław
Auto: Mx-3 K8-t

Postprzez Artiks » 11 lis 2009, 00:07

To o glebie można zapomnieć <diabełek>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 gru 2006, 12:17
Posty: 1568 (0/1)
Skąd: Wrocław
Auto: 323F BA Z5 –> RENAULT LAGUNA III 2.0 DCI

Postprzez Lukano » 11 lis 2009, 00:15

I o krawężnikach raczej też :]
Obrazek
Audi A8 4.2
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2006, 19:10
Posty: 4137 (0/1)
Skąd: Lublin/Radom
Auto: Hania civic X, A8 D3 a na lato Hania CRX del soll

Postprzez check » 11 lis 2009, 00:46

mam pytanie czemu masz taki duży ic, sądzę że mniejszy by również spełniał dobrze swoją funkcję bez przerabiania zderzaka , który imo bardzo średnio wygląda i ktoś Ci strasznie słabo dobrał kolor. :) Ile na hamowni wykazało mocy ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2006, 14:29
Posty: 753

Postprzez Artiks » 11 lis 2009, 01:32

check napisał(a):czemu masz taki duży ic
Babciu, czemu masz takie duże oczy ?? <lol> Może celowo zachował rezerwę stosując taki IC, poza tym miejsca w MX-3 to jak napłakał, takie same upychają np. do Octavii w niezauważalny sposób.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 gru 2006, 12:17
Posty: 1568 (0/1)
Skąd: Wrocław
Auto: 323F BA Z5 –> RENAULT LAGUNA III 2.0 DCI

Postprzez walker_1 » 11 lis 2009, 09:23

check napisał(a): i ktoś Ci strasznie słabo dobrał kolor.

<lol> hahaha Uwielbiam takie komentarze znawców, oceniających ze zdjęcia kolor, dwóch części, na które w pochmurny dzień pod zupełnie innymi kontami pada światło <lol> Zapewniam Cię, że różnicy w kolorze nie ma żadnej ;) Duży IC to podstawa, zwłaszcza gdy pod maską jest dosyć wysoka temperatura i są problemy z odprowadzeniem ciepła :|
Fakt, zderzak jest nisko ale niestety wyżej się nie dało, poza tym chciałem żeby była wykorzystana seryjna podkładka więc to też o jakieś 1,5cm obniżyło przód :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 lip 2007, 18:24
Posty: 163
Skąd: Lubin/Wrocław
Auto: Mx-3 K8-t

Postprzez ravo » 11 lis 2009, 09:59

nie no nie oszukujmy sie IC moglby byc mniejszy, zderzak tez taki sobie wizualnie ale jak bedziesz szedl dalej w moce to chyba nie wyglad jest tu najwazniejszy tylko calkiem inny parametr :) Musimy sie spotkac ciekaw jestem sparingu z moim dupowozem
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez Vein » 11 lis 2009, 10:25

A mi bardziej podobała się poprzednia wersja zderzaka :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 mar 2007, 12:21
Posty: 655
Skąd: Lubin
Auto: Toyota Corolla E12

Postprzez walker_1 » 11 lis 2009, 12:21

Vein napisał(a):A mi bardziej podobała się poprzednia wersja zderzaka :P

Seryjny zderzak z wyciętym kątówką dołem był dobry na początek i prędzej czy później trzeba było coś z nim zrobić :) Jednym się będzie podobał innym nie, ale tak to już zawsze jest ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 lip 2007, 18:24
Posty: 163
Skąd: Lubin/Wrocław
Auto: Mx-3 K8-t

Postprzez mlody1921 » 11 lis 2009, 12:24

To ze IC jest duży to plus, tak jak kolega pisał tam co kolwiek zmieścić graniczy z cudem a przeciesz kolega ma jeszcze chłodnice klimy, a zeby zderzka zgrał sie ładnie z autkiem to jakieś delikatne nieduże progi były by mile widziane tak mi sie wydajem, zniweluje to różnice pomiedzy niskim przednim zderzakiem a fabrycznymi dość teraz wysoko wygladającymi progami :)

Mam takiego MXa do sprzedania i kolor jak pisze kolega pod różnym kątem inaczej widać.
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2389 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez Pyton162 » 11 lis 2009, 12:53

jest znacznie lepiej niz bylo jak dla mnie z tym ze jeszcze ten wypustek na stozek mi sie nie widzi ale jak spelnia swoja role to ok. Jak tam sprzęgło ogarnięte ?
Jedzie to juz lepiej czy dalej na 400m dostajesz od toyoty trolla
Pyton162
 

Postprzez check » 11 lis 2009, 13:00

walker_1 napisał(a):Zapewniam Cię, że różnicy w kolorze nie ma żadnej

to luz, na fotach wygląda jakby był całkiem inny kolor i akurat tylko ten element się wyróżnia a na inne elementy też pada światło pod różnymi KONTAMI . :)

pzdr ;) P.S Jest już druga K8T w PL ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2006, 14:29
Posty: 753

Postprzez walker_1 » 11 lis 2009, 14:37

check napisał(a):pzdr ;) P.S Jest już druga K8T w PL ;)

O proszę, może właściciel coś napisze na forum to podzielimy się doświadczeniami :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 lip 2007, 18:24
Posty: 163
Skąd: Lubin/Wrocław
Auto: Mx-3 K8-t

Postprzez ravo » 11 lis 2009, 15:22

mlody1921 napisał(a):To ze IC jest duży to plus,

a jaki oprocz duzego laga ?
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez check » 12 lis 2009, 11:46

no może kolega pochwali się kiedyś na forum ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2006, 14:29
Posty: 753

Postprzez podmuch » 12 lis 2009, 16:43

ravo napisał(a):a jaki oprocz duzego laga ?


fakt faktem przy takim doładowaniu ma sens średni ...
ale im wiecej zimnego powietrza doładowanego tym wiekszy ładunek????

przy 1.2 B ma to duży sens.

a z jakim A/R ta turbawka????
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2007, 12:57
Posty: 159
Skąd: B-B
Auto: 323 GTX with GT4

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy