Strona 1 z 16

323 BF B6 Turbo

PostNapisane: 3 mar 2009, 02:05
przez Adriano_4G
MODEL: 323 GTX FWD BF1, 1989, hatchback, 3d
SILNIK: 1.6 DOHC TURBO, B6T
MOC: seria @ 0.4 bar – 150 KM @ 6.000 rpm, 195 Nm @ 5.000 rpm, aktualnie 1,2 bar (peak 1,4, pod odcinką 1.0), 215 KM @ 5,900 rpm, 303 Nm @ 4,300 rpm
UKLAD PALIWOWY: wtryski 326 cc z Probe 2.2T, ciśnienie na listwie 4,0 bar podniesione przez FPR Autogauge, Walbro 255 lph
UKLAD DOLOTOWY: turbina IHI VJ-11 z Probe 2.2T, FMIC od Iveco TD 2.5, BOV Greddy RS style, stożek Simota, MBC ProPerfekt
UKLAD WYDECHOWY: custom made DP z osobnym kanałem 40 mm na wastegate + wydech 2,5" pełen przelot z nierdzewki, tłumik środkowy przelotowy VEGA
ELEKTRONIKA: wskaźniki boosta, temp. oleju, ciśnienia oleju i woltomierz, Ecumaster DET II
UKLAD NAPĘDOWY: spiek 4-ro łopatkowy by MWIT, shortshifter
ZAWIESZENIE: obniżone, utwardzone, rozpórka przednia górna D&W
KOŁA: Toyo R888 205/50R15 przód, R888 195/50R15 tył, białe 15" z Escorta RS (?)
UKLAD HAMULCOWY: przewody Goodridge, ATE Blue Racing 280'C + przod: tarcze Mikoda GT 266 mm do Galanta, klocki Ferodo Premier, tyl: tarcze ATE + klocki Bosch
BODY-KIT: dokładki i spoiler GTX, maska w czarnym macie, zapinki, wycięty przedni zderzak pod IC
ŚRODEK: Momo Corse 32 cm, naba Momo, 2 x Bimarco C, 4-pkt. pasy LUKE, noname gała skórzana, pełna wydmuszka
CAR-AUDIO: nie istotne
WAGA: zważone 1015 kg bez tylnej kanapy i z 1/3 baku, 950 kg przy pełnym pruciu
INNE:
PLANY: na ten sezon koniec modow, zalozenia osiagniete w 110%, na przyszły jest kilka kolejnych pomysłów
Jeździ to teraz mniej więcej tak:




Czas na 1/4 – 14.004

ZDJECIA:
adri.jpg
ad.jpg
1.jpg
adr.jpg
a11.jpg
a12.jpg
2.jpg
3.jpg
4.jpg
5.jpg

PostNapisane: 3 mar 2009, 02:09
przez Cukierek
Kolejna BF'ka B6T <diabełek> , ładny białasek w moim ulubionym kolorze! :D

Re: Adriano

PostNapisane: 3 mar 2009, 02:21
przez Adriano_4G
Cukierek napisał(a):Kolejna BF'ka B6T <diabełek> , ładny białasek w moim ulubionym kolorze! :D

miałeś już spać ! <lol>

PostNapisane: 3 mar 2009, 02:23
przez Cukierek
Adriano_4G :P ja śpię, nie róbmy OT bo dostaniemy bany

PostNapisane: 3 mar 2009, 02:37
przez BS3S
szkoda ze ja takiego widoku niemialem po podniesieniu pokrywy silnika... :(

PostNapisane: 3 mar 2009, 02:38
przez radekkm
fajna furka,jeszcze bardziej cichociemna niz moja :D ,powodzenia w modach

PostNapisane: 3 mar 2009, 03:53
przez przemasi
Fajnie burczy i jeździ :D Mam nadzieję ją niebawem zobaczyć na żywo ;)

PostNapisane: 3 mar 2009, 06:42
przez przemek323h
Kocham te auta – dobrze że są ludzie co mają chęć dbać o nie. Gratulacje i do spotkania na zlotach.

PostNapisane: 3 mar 2009, 09:14
przez lukster
A gdzie podpis "I love my Hon... Mazda ?! :D " ?? Albo zapomnisz o pierdzących śmietnikach hondziarzu albo w Koninie z dziewczynami zrobimy ci komisyjne kręcenie wora :D

Działaj, działaj. Ten sezon będzie sponsorowany przez literkę "M"

PostNapisane: 3 mar 2009, 10:21
przez Lukano
OOO pamiętam te zdjęcia. Miałem jechać ją oglądać, ale za długo myślałem widać ;)
Fajna fura :]

PostNapisane: 3 mar 2009, 11:53
przez Marco7
Zdecydowanie malowanie a'la AE86 zrobi autku na plus :D . Ale ja bym maskę pomalował na połysk <zeby>
Obrazek

PostNapisane: 3 mar 2009, 12:40
przez BratCukierka
1050kg? tak masz nawet w dowodzie?

ja mam w dowodzie od mojej bg b3 965kg masa własna :P

PostNapisane: 3 mar 2009, 13:12
przez strOOs
Jedyny youngtimer bardziej pdoobajacy mi sie od tego to BF Cabrio :)

Swietne autko, ale pewnie sterowanych amorkow nie zalozysz? :P

PostNapisane: 3 mar 2009, 13:15
przez Adriano_4G
jeszcze bardziej cichociemna niz moja

uwielbiam sleepery, moje marzenie motoryzacyjne to łada 2107 z napędami i silnikiem z subaru, kiedyś to zbuduję! :D
przemasi napisał(a):Fajnie burczy i jeździ

burczy strasznie, moim zdaniem dźwięk na żywo jest póki co do kitu :P , ale to wina układu wydechowego, który kończy się kolankiem nad wahaczem – jak poprawię wydech i dospawam końcowy to liczę nie tylko na efekty dźwiękowe, ale i wizualne, bo trochę madzię przelewa i myślę, że mogę się marchew spodziewać dopóki nie wystroję. <jupi>
przemek323h napisał(a):Kocham te auta – dobrze że są ludzie co mają chęć dbać o nie. Gratulacje i do spotkania na zlotach.

widać tą pasję w Twoim GTX'ie, robi wrażenie. :)
w Koninie oczywiście będę. :)
Luki1010 napisał(a):A gdzie podpis "I love my Hon... Mazda ?! " Albo zapomnisz o pierdzących śmietnikach hondziarzu albo w Koninie z dziewczynami zrobimy ci komisyjne kręcenie wora
Działaj, działaj. Ten sezon będzie sponsorowany przez literkę "M"

Na konin przyjadę z lepą "I love my Honda", która już czeka na ten moment z utęsknieniem. <lol>
OOO pamiętam te zdjęcia. Miałem jechać ją oglądać, ale za długo myślałem widać
Fajna fura

Podobno po tym jak zaklepałem Mazdę i powiedziałem że kupuję (przy okazji jeszcze raz dzięki Spoon za obejrzenie białasa) zaczęły się telefony urywać, na szczęście poprzedni właściciel był słowny i czekał 5 dni aż będę miał czas po nią przyjechać. :)
Swoją drogą podróż wisiała na włosku – samochód był w Rzeszowie, ja jestem z Gdyni, a dzień przed wyjazdem prognoza mówiła o jednej, wielkiej gołoledzi połączonej z opadami śniegu na drogach, na szczęście ekipa mnie przekonała i pojechaliśmy, 24h w 2 strony przy temp. 0'C, miejscami w sniegu, bez snu, a na koniec jeszcze na spot wpadliśmy narobić hałasu. :]
Zdecydowanie malowanie a'la AE86 zrobi autku na plus . Ale ja bym maskę pomalował na połysk

Mat jest o tyle fajny, że sam mogę ogarnąć lakierowanie, a na połysk musiałbym już oddać do kogoś, zobaczę jeszcze, ale fakt że źle to nie wygląda. :)
BratCukierka napisał(a):1050kg? tak masz nawet w dowodzie?

w dowodzie to ja mam 63 kW <lol>
nie wierzę w dowód, jadę na skład budowlany zważyć auto wkrótce to się dowiem, ale wg. tego co sprawdziłem w necie to gtx fwd waży koło 1000-1050 kg, ile w tym prawdy to nie wiem. :)
Swietne autko, ale pewnie sterowanych amorkow nie zalozysz?

raczej nie, i tak bym jeździł na najtwardszym ustawieniu non-stop. :P

PostNapisane: 3 mar 2009, 14:53
przez przemasi
Adriano_4G napisał(a):burczy strasznie, moim zdaniem dźwięk na żywo jest póki co do kitu

Na tym filmiku w środku, brzmi ładnie :D

PostNapisane: 3 mar 2009, 15:16
przez wronx
Adriano_4G napisał(a):rdzy poza progami za które zamierzam się przed sezonem zabrać prawie nie ma

Nie to co żelazko. :P

A poza tym to czekam z niecierpliwością na ciąg dalszy modów.

PostNapisane: 3 mar 2009, 17:25
przez Adriano_4G
wronx napisał(a):Nie to co żelazko.

Civiki z tych lat rdzewieją tak samo jak 323, i tu i tu można dobrze trafić, chociaż fakt że Mazda blachy ma nieco grubsze i trochę bezpieczniejsza się wydaje z racji większej masy. :)
wronx napisał(a):A poza tym to czekam z niecierpliwością na ciąg dalszy modów.

Ja też. :D

PostNapisane: 3 mar 2009, 17:35
przez ravo
cichociemny potwor :)
powodzenia w modach

PostNapisane: 3 mar 2009, 19:28
przez Adriano_4G
ravo napisał(a):powodzenia w modach

dzięki, mam nadzieję, że jak wszystko pójdzie zgodnie z planem to powalczymy w Koninie. :)

PostNapisane: 3 mar 2009, 19:39
przez BS3S
wronx napisał(a):
Adriano_4G napisał(a):rdzy poza progami za które zamierzam się przed sezonem zabrać prawie nie ma

Nie to co żelazko. :P

A poza tym to czekam z niecierpliwością na ciąg dalszy modów.



Skoro o korozji mowa... mam doskonały przykład ;)

Mazda 323 BF 1986

Honda Civic EF 1990

Opel Kadett 1986

kadet juz na wylot przeżarty jest ;) , w hondzie lewy próg i lekko nadkola ale bez katastrofy

Natomiast mazda stała 2 lata nieruszana z miejsca pod gołym niebiem
i wcala bardzo przezarta niebyła napewno nie jak kadett ;)