Mazda 323F BG BP '93

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez check. » 27 wrz 2011, 18:55

na pewno masz więcej Nm także niutony robią swoje :D
a jaki masz teraz czas 0-60mph ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lut 2011, 14:11
Posty: 173
Auto: Civic 1.4

Postprzez Neonixos666 » 27 wrz 2011, 19:08

Jacek176 napisał(a):Ale i tak nie zmienia to faktu, że nasze auta na drodze "idą" tak samo


Ciekawe jaką by miał moc gdyby zastosował takie mody jak Ty
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9472 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Jacek176 » 27 wrz 2011, 19:13

check. napisał(a):na pewno masz więcej Nm także niutony robią swoje :D

A to wyszło jakoś tak niechcący. Wszystko przez to, że Świątek zrobił mi zbyt łagodne wałki. Łatwiej nimi ugrać średnie obroty (na których mi nie zależy wogóle) niż wysokie.

check. napisał(a):a jaki masz teraz czas 0-60mph ?

Powtarzalne 6.7
Czasami wychodzi 6.6

Neonixos666 napisał(a):
Jacek176 napisał(a):Ale i tak nie zmienia to faktu, że nasze auta na drodze "idą" tak samo


Ciekawe jaką by miał moc gdyby zastosował takie mody jak Ty

Honda w serii ma takie mody jak ja :P
On za sam silnik + skrzynia + robocizna + wydech dał 10tys. PLN
Także jeżeli chodzi o ilość wydanej gotówki to już pobił mnie ze dwa razy ;P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez piwo » 27 wrz 2011, 19:58

szkodaze szpera jest nie do dostania do tej skrzyni co masz teraz. a przy ruszaniu honda mocno odjezdza? bo mwoiles ze jada tak samo ale rozumiem ze z rolki.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4735 (222/128)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez Jacek176 » 27 wrz 2011, 20:06

Właśnie co najdziwniejsze: na pierwszych dówch biegach to Mazda idzie nawet lepiej :|
Jak kumpel zmierzył sobie 0-60Mph to wyszło mu 6.9 :| Dopiero później nadgania. W najlepszym przejeździe pokazało mu prędkość końcową na ćwiartkę 99Mph
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez piwo » 27 wrz 2011, 20:11

jednym slowem szpera nic nie daje i ma gorsze opony niz twoje :)
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4735 (222/128)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez Marcin1mazda » 27 wrz 2011, 20:41

Jacek176 napisał(a):Tu na forum była seryjna 122-konna 323F GT, która robiła 15.4 :D


Moja, Moja <jupi> <jupi> <jupi> <jupi> <jupi> :)
Czy ciemno, czy jasno leci GTX przez miasto..
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 paź 2007, 21:14
Posty: 1091
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 323 BF GTX

Postprzez check. » 29 wrz 2011, 14:12

Jacek176 napisał(a):Powtarzalne 6.7
Czasami wychodzi 6.6

to do pełnej stówki trochę ponad 7s będzie, ładnie :)

Marcin1mazda napisał(a):
Jacek176 napisał(a):Tu na forum była seryjna 122-konna 323F GT, która robiła 15.4 :D


Moja, Moja <jupi> <jupi> <jupi> <jupi> <jupi> :)

musiała być dobrze wybebeszona :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lut 2011, 14:11
Posty: 173
Auto: Civic 1.4

Postprzez piwo » 29 wrz 2011, 16:51

zrobilem analize twqojego wykresu i skrzyni i niekoniecznie wychodzi ze sie oplaca krecic do odcinki.na pewno na jedynce sie oplaca krecic do odciny, ale na pozostalych biegach juz niekoniecznie.
na dwojce wychodzi ze najlepiej do okolo 7500 (na dwojce wtedy jest okolo 980Nm a po zmianie na trojke spadek o 2200 czyli do 5300 jest wtedy 975Nm), na trojce do okolo 7300 (na trojce wtedy jest okolo 730Nm a po zmianie na czworke spadek o 1700 czyli do 5600 jest wtedy 735Nm), a na czworce do okolo 6800 (na czworce wtedy jest okolo 640Nm a po zmianie na piatke spadek o 1500 czyli do 5500 jest wtedy 615Nm).
co prawda przyjalem spadki obrotow z 1 na 2, z 2 na 3, z 3 na 4 jak w skrzyni g5mr bo nie chcialo mi sie juz liczyc a mialem gotowce z g5mr ale roznice beda minimalne.
Obrazek
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4735 (222/128)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez Jacek176 » 30 wrz 2011, 09:14

Piwo, piekna symulacja :D
Szkoda tylko, że nie sprawdza się w praktyce :P
W weekend wypróbowałem zmiany biegów przy różnych obrotach. Tak jak pisałem najlepsze czasy miałem zmieniają przed samą odcinką. I to była duża różnica. Zmieniając biegi poniżej 8000obr. miałem czasy o ok. 0.3s gorsze.
Tak wogóle to potrzebuję shift light bo w tej chwili zmieniam biegi na wyczucie bo skala na obrotomierzu mi się kończy.

W ten weekend, jeśli będę miał czas to zrobie jeszcze jeden eksperyment. Kiedyś najlepsze czasy robiłem z uszkodzonym VICSem (był cały czas otwarty. Teraz jest on sprawny. Spróbuję otworzyć go na stałe. Być może obniżenie momentu obrotowego poniżej 5000obr. da lepszą trakcję i starty.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez piwo » 30 wrz 2011, 10:30

widac wykres mocy i momentu z ktorego robilem wyliczenia ma sie nijak do rzeczywistosci.widocznie moment nie spada w rzeczywistosci tak jak na wykresie ktory jest na pierwszej stronie. :) ale z ciekawosic moglbys zrobic dwa pomiary do 200.za pierwszym razem zmieniajac biegi pod 8tys a za drugim tak spadajaco jak napisalem.czyli jedynka do 8,2 dwojka powiedzmy 8000 trojka 7800 czworka do 7600.ciekaw jestem.bo na cwiare to za krotki dystans, zwlaszcza ze i tak na trojce musisz dociagnac do 8200.albo czas na 1 km chyba da sie na gtechu ustawic.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4735 (222/128)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez Jacek176 » 30 wrz 2011, 11:37

DO 8200 to raczej nie będę kręcił. Teraz mam odcinkę ustawioną na 8100 i myslę, że to jest absolutny max dla hydraulicznych popychaczy (teoria mówi, że wyrabiaja one tylko do 7000 ;) ).
Poza tym ciężko tak precyzyjnie określić obroty. Seryjny obrotomierz nie jest dokładny i zawyża. Skala jest tylko do 8000 a tak naprawdę wtedy jest 7500. Kiedy mam faktycznie 8000 wskazówka obrotomierza jest już daleko poza skalą.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez tekkenfan » 7 paź 2011, 01:01

Jacek176 napisał(a):Teraz mam odcinkę ustawioną na 8100 i myslę, że to jest absolutny max dla hydraulicznych popychaczy

Ja jak ustawiłem na odcinke na 7800 to z silnika zaczęły dochodzić nieciekawe odgłosy (do 7600 jest git) tak więc Twoje 8100 chyba by mi silnik rozsadziło <lol>
Szkoda że w trybie FI nie ma już wyjścia parametrycznego bo można by to wykorzystać jako shift light a tak <dupa>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez YaRQ » 7 paź 2011, 01:12

tytanowe sprężyny zaworów itp. itd... <lol>

BP power! :D da sie to na lpg przerobić? <lol>
/ Jaro, pozdr.
Kupię osłone silnika (skrzyni) od lewej strony (l. koła)! i prawy przedni chlapacz do Xed6!
323 BestGeneration[*]

Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 mar 2008, 14:40
Posty: 366
Skąd: PL -> SBI
Auto: JMZ 323 BGT
JMZ X6 V6

Postprzez Jacek176 » 7 paź 2011, 12:33

Same mocniejsze sprężynki tu nie pomogą. Trzebaby wymienić popychacze na mechaniczne.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez mlody1921 » 7 paź 2011, 17:17

No ja cza to cza :) i tak już jest grubo więc cza iść z duchem tuningu :)
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2389 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez Capazo » 15 paź 2011, 20:28

jacek jak masz twarde sprezyny to kup nowe popychacze i wymieniaj olej co 5 tys i mozesz spokojnie krecic silnik do 8500 nawet. a jakie masz cisnienie oleju okolo odcinki?
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez Jacek176 » 15 paź 2011, 23:27

Sprężyny mam seryjne, olej wymieniam co 10tys. km a jakie mam ciśnienie to nie mam pojęcia bo nie mam żadnego miernika <glupek2>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez Capazo » 16 paź 2011, 17:30

Jacek176 napisał(a):jakie mam ciśnienie to nie mam pojęcia bo nie mam żadnego miernika <glupek2>


ja mam wrzucone twarde sprezynki i podloczony temp i oil press, takze silnik do wakow juz mam przygotowany. jedynie tak jak pisalem nowe popychacze i bedzie hulac:D
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez Jacek176 » 17 paź 2011, 09:03

Gdzie kupiłeś twrdsze sprężynki?
Jakie wałki chcesz wkładać i do ilu obr. chciałbyś kręcić silnik?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy