626 GE FS

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez Lukas007 » 22 wrz 2011, 20:02

To bardzo dobrze. Tłoki od FP w bloku FS podniosły by sprężanie, ale jeżeli nie zmieniasz wąłków to nie wiem czy warto rozbierać sprawny silnik (wiesz jak jest z nowymi pierścieniami w starym cylindrze – albo się ułożą i będzie ok, albo będzie lipa)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez Mako » 22 wrz 2011, 20:07

Oprocz wymian czysto eksploatacyjnych (rozrzad, olej, sprzeglo) nie chcialbym ruszac w bebechach tego silnika. Dobra, dzieki za info w razie co bede sie kontaktowac na PW jezeli w ogole co z tego wyjdzie ;)
Jestem spokojnym, skromnym i dobrym człowiekiem. Po prostu nie każdy zasługuje na to, by mnie takiego oglądać.

Nic tak nie drażni kobiety jak....................................wszystko
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2007, 22:54
Posty: 2316 (3/13)
Skąd: Szamotuły
Auto: Sirion 1.3 s
Fiat Panda 1.1

Postprzez Lukas007 » 23 wrz 2011, 21:38

Zapłon z DET'a ogarnięty. Dzięki wielkie dla pinky'ego za schematy które pomogły nam w podłączeniu wszystkiego jak należy. Udało się poprawić sporo w dolnym zakresie obrotów w stosunku do tego z czym przyjechałem. Górne partie obrotów maja cofnięty zaplon, żeby uniknąć stuku. Na szybko pojechaliśmy także na hamownie w Kreatorze Mocy, ale temperatura zagotowanego w korku silnika, oraz fakt, że w blaszaku z rolkami było +/– 35* od razu uświadomily mi, że wyjdzie gorzej niż w ostatnio w zimie, gdy podczas pomiaru było niewiele powyżej 0* ... tak czy inaczej AFR i zapłon są teraz ustawione tak jak być powinny. Jak będę w Krakowie to podjadę na spokojnie na inną hamownie, żeby zweryfikować moc i moment. Pewnie w między czasie wpadnie jakiś filmik jak to się odpycha.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez Gib » 23 wrz 2011, 23:44

A ile wyszło?
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8939 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez check. » 24 wrz 2011, 02:17

to jakie masz aktualnie CR,że na górze trzeba było jechać zapłonami w dół ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lut 2011, 14:11
Posty: 173
Auto: Civic 1.4

Postprzez pinky » 24 wrz 2011, 06:24

Nie ma sprawy, myślałem że w red race się złapiemy ale nie udało się. Teraz z zapłonem raz że coś idzie ugrać, a dwa setup będzie bezpieczniejszy do upalania.
ex MSP
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2005, 17:11
Posty: 1572 (0/1)
Skąd: Wwa
Auto: FD3S, SE3P, NC1

Postprzez Lukas007 » 24 wrz 2011, 09:21

A ile wyszło?

Obrazek

jakie masz aktualnie CR

Myśle, że w granicach 11:1 może nieco mniej

setup będzie bezpieczniejszy do upalania.

Dokładnie :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez Gib » 24 wrz 2011, 09:24

Znamienne jest to że od około dwóch lat chyba (nie chce sprawdzać ale długo już) to auto ma ecumastera i dopiero od wczoraj jest on prawidłowo podłączony?
Wynik fajny.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8939 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Lukas007 » 24 wrz 2011, 09:25

Zgadza się ... teraz jest podłączone tak jak trzeba.

Fotki

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez oblivion » 25 wrz 2011, 00:59

Na tych kołach miażdży.
Fajny ten czerwony pindol z tyłu :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 gru 2006, 20:47
Posty: 3269 (1/0)
Skąd: Sanok
Auto: Subaru XV Crosstrek 2.0 benz 2015

Postprzez piwo » 25 wrz 2011, 09:02

pieknie sie prezentuje.
Obrazek
a tak z ceiakwosic jeszcze cos bedzie strojone czy to juz ostateczna wersja?
bo jakos wynik mi sie wydaje gorszy niz poprzednio co pokazywales sprzed pol roku?
Obrazek
151km i 190nm po strojeniu u coobcia wyszlo.wydaje mi sie ze albo stuikowe albo przelany mocno silnik od 5500 stad moc stroi w miejscu a nie rosnie.wczesniej moc rosla do 6500 liniowo. a teraz od 5500 plasko.cos nie halo.
odcinka w koncu 7200. i moc lnie spada do odcinki.to ci pomoze zbic conajmniej pol sekundy na cwiartke. mysle ze 16-16,5 s jest do zrobionia na tym setupie. ogolnie od 3 tys juz jest mesko.samochodzik musi teraz fajnie jechac.ja bym jeszcze przesunal odcinke pod 7500 az bedzie wyraznie widac ze moc leci w dol no chyba ze masz nie dwa walki rozrzadu tylko jeden 16zaworow i klawiature.wtedy to juz niebezpieczne obroty.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4735 (222/128)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez Lukas007 » 25 wrz 2011, 10:12

Dzięki ;)

piwo – wyszła taka a nie inna moc bo hamowałem auto w piekarniku ... podjadę na normalną hamownie, w normalnych warunkach (może z owiniętym już kolektorem wydechowym) to i wynik będzie pewnie inny. Poza tym mnie bardziej interesuje jak auto jedzie, bo czy mam 5KM mniej czy więcej na papierze ... co to zmienia i kogo uszczęśliwia ? ... teraz jestem z auta mega zadowolony. Jakoś na dniach postaram się nagrać film 0-100

Taka jest teraz prędkość maksymalna ... (na drodze oczywiście)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez piwo » 25 wrz 2011, 10:15

oho.widze fajnie zestopniowana skrzynie biegow.220 i odciecinka sie zalacza albo niewieledo niej brakuje.fajnie.no i samo to zedobiles do 220 tylko swiadczy ze jest bardzo szybko.slabe autko nie ma szans na takie predkosci.zwlaszcza przy tej masie co ty masz.audio swoje wazy :)
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4735 (222/128)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez Lukas007 » 25 wrz 2011, 10:20

Tu akurat się ganiałem z e39 530d (chyba po programie, albo zajechany bo dymił dość mocno) i do tych 220 szliśmy równo, potem zaczął się oddalać. Był jeszcze test z ML'em 320 CDI, ale tu się o dziwo okazałem szybszy, oraz X5 3.5d, ale tu już jakoś nadążyć nie mogłem.

Chętnie bym się poganiał ze zdrowym KL'em w tej budzie :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez Gib » 28 wrz 2011, 11:15

:)
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8939 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez KoKo » 28 wrz 2011, 12:43

Jak juz będziesz nagrywał media to 0-140 poprosze :P. Wygląda super, choć mnie osobiście brakuje pakietu GT zamiast tych ori chlapaczy.
Była Mazda 323F BA GT, jest Volvo S40...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 mar 2009, 14:10
Posty: 219
Skąd: Łódzkie
Auto: Volvo S40

Postprzez mily200 » 28 wrz 2011, 13:36

zacnie wygląda to autko powodzenia w dalszych modyfikacjach :)
Forumowicz
 
Od: 1 gru 2006, 11:12
Posty: 1886 (0/3)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Seat leon i mx-5

Postprzez Lukas007 » 28 wrz 2011, 19:16

Jak juz będziesz nagrywał media to 0-140 poprosze

Spoko, niech chociaż dociągnę II do końca <lol>

Wygląda super, choć mnie osobiście brakuje pakietu GT zamiast tych ori chlapaczy.

Dziękuje, ale mi pakiet od GT się nie podoba.

Dzięki mily200 ;)

Jutro powinien przyjść bandaż na kolektor. W przysżłym tygodniu będzie wykres z innej hamowni, najprawdopodobniej tam gdzie hamowałem Probe'a czyli z ProjectXS w Kraowie. Mam nadzieje, że temperatura w komorze się trochę obniży po owinięciu barana ...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez DamianMX6 » 28 wrz 2011, 19:54

Lukas007 napisał(a): Mam nadzieje, że temperatura w komorze się trochę obniży po owinięciu barana ...


Tego możesz byc pewien <ok> .
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 mar 2008, 14:43
Posty: 994 (0/1)
Auto: MX6 MAZDASPEED

Postprzez piwo » 28 wrz 2011, 19:57

tylko hamownia czy troche zaplon podstroisz?
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4735 (222/128)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy