626 GE FS
Silnik juz zlozony – oprocz szlifu na + 0.5mm dostal nowe panewki i pierscienie NPR (podziekowania dla Riki'ego za czesci). Takze poki co spokojne docieranie przez ~ 5000km i bedzie mozna przystapic do ogarniecia zaplonu z ECU Master'a tak, zeby juz nie bylo z nim problemow. Dodatkowo pomyslimy takze nad konwersja przeplywki na map sensor, ale to jeszcze nie jest na 100% pewne. Skrzynia zalozona od FS'a – kolo zamachowe odchudzone o 1kg (czyli jakies 15%) – kosmetycznie, ale nie chcialem przesadzac. Roznica i tak powinna byc widoczna. Zamowilem takze rezonator Aero Turbine ktory wyladuje w miejscu przepalonego kata (a raczej rury wspawanej w jego miejsce) w celu zarowno wyciszenia jak i zmiany barwy dzwieku wydechu.
Nowy akumulator
Nowy subwoofer
Rezonator
Nowy akumulator
Nowy subwoofer
Rezonator
Przeglądając lekturę , nadal nie mogę się nadziwić jak Ty to wszystko ogarniasz..
Też bym tak chciał.. , swoją drogą gdzie się tego wszystkiego nauczyłeś..? Ja czasami boje się odkręcić śrubki przy silniku, żebym czegoś nie zepsuł..
Ale tak na początek zapytam , jak dokładnie pomalować pokrywę zaworów (z tego co widzę masz czarny mat..), najchętniej to bym do Ciebie przyjechał – To mógłbyś mi pomóc w modyfikacjach, ale jak narazie jest to nierealne..
Też bym tak chciał.. , swoją drogą gdzie się tego wszystkiego nauczyłeś..? Ja czasami boje się odkręcić śrubki przy silniku, żebym czegoś nie zepsuł..
Ale tak na początek zapytam , jak dokładnie pomalować pokrywę zaworów (z tego co widzę masz czarny mat..), najchętniej to bym do Ciebie przyjechał – To mógłbyś mi pomóc w modyfikacjach, ale jak narazie jest to nierealne..
Mój Exclusive: viewtopic.php?f=314&t=121653&start=0
- Od: 3 maja 2010, 14:01
- Posty: 559
- Skąd: Piotrków Trybunalski
- Auto: Mazda 626GF '00 1.8 16V 101KM
Uczylem sie na wlasnych bledach jak to zwykle bywa ... troche pomaga internet, troche podpatrywanie madrzejszych of siebie, ale najwazniejsza jest praktyka i probowanie robienia czegos przy aucie samodzielnie. Jak chcesz to wpadaj do mnie to obgadamy temat przy herbacie...
Pokrywa malowana zwyklym czarnym lakierem kladzionym na podklad ... efekt jest niezly, ale gdzie niegdzie widac ze farba zaczyna sie luszczyc i pekac ... jak bedzie czas to pomaluje ja strukturalnym vht, albo pojdzie proszkowo w kolor felg.
Pokrywa malowana zwyklym czarnym lakierem kladzionym na podklad ... efekt jest niezly, ale gdzie niegdzie widac ze farba zaczyna sie luszczyc i pekac ... jak bedzie czas to pomaluje ja strukturalnym vht, albo pojdzie proszkowo w kolor felg.
Nie zdziw się jeśli mod zamachu badziewie da. Ja zmniejszyłem wagę z 12,8 na 9,1 (1/3) i kompletnie niewyczuwalne było.
Teraz będzie (o ile będzie) grubiej z 15.0 na 5.5 kg i to już ponoć czuć.
Teraz będzie (o ile będzie) grubiej z 15.0 na 5.5 kg i to już ponoć czuć.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Lukas007 napisał(a):może z racji lżejszego zamachu, ale mam wrażenie, że szybciej się wkręca.
Na pewno będzie się lepiej wkręcał na obroty
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
GD – Generacja Doskonała
- Od: 20 lut 2008, 21:59
- Posty: 3348 (89/158)
- Skąd: Krotoszyn
- Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG
Teoretycznie tak, ale jak pisze Gib – różnie może być. Mam tylko nadzieje, że do końca września uda się zrobic te 5000-6000km i pojechać na hamownie zrobić to co zaplanowane. Ciekawi mnie bardzo jak wyjdzie z mocą po przesunięciu odcinki ...
Zamowilem też pare naklejek i detali w stylu JDM "wannabe" coby jeszcze bardziej auto zwieśniaczyć z wyglądu
Zamowilem też pare naklejek i detali w stylu JDM "wannabe" coby jeszcze bardziej auto zwieśniaczyć z wyglądu
U Capaza w KL-ZE dało
U mnie czuć wyraźną różnicę na biegu jałowym – do 7.5k rpm wkeca się pięknie
Jestes juz w PL?
Jestem ... mam teraz sporo roboty przy autach i będę w Krakowie dopiero pod koniec miesiąca. Montaż nowego zawieszenia i hamulców do Probe, doprowadzanie do stanu używalności nowego nabytku ... wszystko pochłania cały wolny czas. Na przyszły tydzień umówiłem się z Coobciem na strojenie mazdy także w tym miesiącu można będzie się spodziewać wykresu. Jak narazie przejechane 5000km i nie ubyło ani grama oleju ...
Nagrałem film po wstawieniu rezonatora w miejsce katalizatora. Na filmie da się usłyszeć różnicę, ale najbardziej słychać ją na żywo – jest głośniej, ale dźwięk ma zupełnie inną barwę.
Tak było
Tak jest
W piątek strojenie u Coobcia
Tak było
Tak jest
W piątek strojenie u Coobcia
Najpierw jadę do Coobcia (wiesz chyba gdzie ma swój "garaż") żeby ogarnąć podłącznie zapłonu z DET'a ... potem albo Kreator albo RedRace. Daj mi swój numer na PW to się zgadamy jak będę już wiedział na 100% gdzie.
Pięknie śpiewa
Bardzo ladnie sobie gada Lukas007 a jak ten wydech sprawuje sie w codziennym uzytkowaniu? Czy przy zaparkowanych samochodach nie wlaczaja sie alarmy a w dluzszej trasie nie rozsadza lba od srodka przez niego. Pytam dlatego ze przymierzam sie do swapu mojego FP na FS a jak przekladac silnik to od razu zrobic cos wiecej. Moze nie koniecznie zabawy z walkami, szlifowaniem kanalow i obrobka glowica a wlasnie wydechem i dolotem.
Jestem spokojnym, skromnym i dobrym człowiekiem. Po prostu nie każdy zasługuje na to, by mnie takiego oglądać.
Nic tak nie drażni kobiety jak....................................wszystko
Nic tak nie drażni kobiety jak....................................wszystko
- Od: 31 paź 2007, 22:54
- Posty: 2316 (3/13)
- Skąd: Szamotuły
- Auto: Sirion 1.3 s
Fiat Panda 1.1
Jest głośny ... kolega z warsztatu obok którego często rano przejeżdżam powiedział, że reszta obsługi z początku (póki nie poznali auta) myśleli, że to motor. Mi to nie przeszkadza, ale dla przykładu mój ojciec woli na dłuższe trasu Probe z 2.5" luźnym wydechem, niż 626 ... po prostu przelot w aucie wolnossącym jest głośny, nawet na 3 tłumikach. Poza tym ja mam w pełni wygłuszone auto Dynamat'em, także po zamknięciu szyb jest zapewne ciszej niż było by bez wygłuszenia.
Szkoda, bede myslec co z tym zrobic jak juz silnik bedzie na swoim miejscu. W razie czego bede dopytywac co i jak
Jestem spokojnym, skromnym i dobrym człowiekiem. Po prostu nie każdy zasługuje na to, by mnie takiego oglądać.
Nic tak nie drażni kobiety jak....................................wszystko
Nic tak nie drażni kobiety jak....................................wszystko
- Od: 31 paź 2007, 22:54
- Posty: 2316 (3/13)
- Skąd: Szamotuły
- Auto: Sirion 1.3 s
Fiat Panda 1.1
Wkładaj tłoki od FP i wałek ssący od GF 136KM – wystroi się i będzie latać ... mam tłoki od -ZE, ale nie jestem pewny czy się nadadzą, bo troche za dużo stuku i ubogiej mieszanki wzięły na siebie. Jak będziesz coś potrzebował czy miał pytania to pisz śmiało, chętnie pomogę.
Bede wkladac caly motor 136 z GF lacznie z komputerem. Chce przytargac z DE caly samochod z tym silnikiem, mam nadzieje ze w ciagu nastepnych 6 m-c dam rade cos wykombinowac.
Ostatnio edytowano 22 wrz 2011, 20:04 przez Mako, łącznie edytowano 1 raz
Jestem spokojnym, skromnym i dobrym człowiekiem. Po prostu nie każdy zasługuje na to, by mnie takiego oglądać.
Nic tak nie drażni kobiety jak....................................wszystko
Nic tak nie drażni kobiety jak....................................wszystko
- Od: 31 paź 2007, 22:54
- Posty: 2316 (3/13)
- Skąd: Szamotuły
- Auto: Sirion 1.3 s
Fiat Panda 1.1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości