626 GE FS

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez ravo » 25 wrz 2007, 19:59

Lukas007 napisał(a): w Lublinie.

masz blisko do ryk !!

Pyton162
ty masz daleko ale w koncu sie masz pojawic :)\

no to do zobaczenia <diabełek>
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez Pyton162 » 25 wrz 2007, 20:02

owszem Ravo chcie sie zjawic w rykach , jest ten wyjazd w moich planach , mam nadzieje ze nic mi nie wyskoczy
co do Twojej mazdy , cieszy mnie to ze robisz przy niej jakieś zmiany , oby tak dalej i dozobaczenia mam nadzieje w Rykach na 400m
Pyton162
 

Postprzez Lukas007 » 25 wrz 2007, 20:06

Na wiosnę myślałem o tuningu elektroniki. Dużo o tym czytałem i wiem, że większe przyrosty odnotowuje się w przypadku dokonaniea wcześniejszych modyfikacji ( tak jak u mnie: dolot i wydech). W seryjnym silniku mazdy 626 2,0 o mocy 115 KM, po tuningu wychodzi 127KM ( czyli wzrost o 12KM przy seryjnym silniku). Firma, w której chciałbym to zrobic to Godula MS z Krakowa.
Co myślicie?

Tu daje link odnośnie przyrostu mocy w 626 2,0:


http://www.godula.cc.pl/index.php?mode=mazda
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez pawelMX6 » 25 wrz 2007, 20:23

Lukas007, ja sie na mazdach kompletnie nie znam bo swoja mam ze 4 tygodnie :P chodzi mi tylko, ze z samego dolotu IMO nie da rady takiego przyrostu osiagnac... ale respekcik dla ciebie za mody (zwlaszcza wydech) i za odpychanie auta – moc wyjdzie na rolkach a odczucie wlasciciela i tak najwazniesze.

PEACE <ganja>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sie 2007, 22:10
Posty: 2050 (0/1)
Skąd: Gdynia

Postprzez Lukas007 » 25 wrz 2007, 20:28

respekcik dla ciebie za mody


Fajnie, że nie tylko mi się podobają :D


PEACE <ganja>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez pawelMX6 » 25 wrz 2007, 21:24

Dobra to mam do ciebie pytanie – powiedz mi prosze na jakich elementach jest oparty Twoj wydech – baran.... a dalej? Bo glowkuje nad swoim, wiesz – dzien chlopaka sie zbliza i dostalem troche luzu od zonki <lol> <lol>

EDIT:
juz doczytalem na pierwszej stronie caly sklad <glupek2>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sie 2007, 22:10
Posty: 2050 (0/1)
Skąd: Gdynia

Postprzez Lukas007 » 26 wrz 2007, 14:23

Niestety dzisiaj dzwoniłem do MASTERS'a w Lublinie i okazało się, że nie mogą zrobic pomiaru bo przebudowują hamownię :(
Ostatnio edytowano 25 gru 2007, 18:09 przez Lukas007, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez MadziaForever » 27 wrz 2007, 18:32

Lukas007 napisał(a):... 100KM) silnik, który poddałem kilku modyfikacjom.
...Najwięcej zmian pod maską, sportowy dolot i kompletny układ wydechowy. Te dwie stosunkowo proste modyfikacje dały odczuwalny wzrost mocy.Dolot wkrótce ulegnie modyfikacji, przez zmianę filtra na produkt marki BMC CDA. Wydech został wykonany w całości ze stali kwasoodpornej przez warszawski EL-TEC i obejmuje sportowy kolektor, sportowy katalizator, oraz sportowy tłumik środkowy i końcowy. Nie mierzyłem ile ma mocy na hamowni, ale przed zmianą wydechu miał 115.


Tych rzeczy nierozumiem... silnik jest 100KM, przerobiłeś go i teraz ma pewnie ze 130KM;) ale przed przeróbką byłeś na hamowni i dali Ci 115KM :|
To te 100KM wcześniej poco? moc urosła w sposób naturalny? podpowiedz czym go karmisz to i swojemu podsypie<lol>
A poważnie mam 2,0l jednostke cronosa (swapowany do sedana 1,8) 116KM i ani grama więcej.. a uciebie z 1,8 tyle samo :)
Lukas007 napisał(a):Osiągi są dobre, bo auto jest stosunkowo lekkie ok. 1,3 tony.

mój sedan waży 1080+kierowca =1140 (dlatego mówiłem że buda jest lżejsza)
Lukas007 napisał(a):Do 100 km/h w ok. 9 sek. <killer>

Mój średni wynik 9,7s w 200kg lżejszym samochodzie z większym silnikiem..
:) i to tyle.. Pozdrawiam.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2007, 17:55
Posty: 574
Skąd: Pisz
Auto: 626 GEA 2,0 DOHC

Postprzez MadziaForever » 27 wrz 2007, 18:40

Ale za wydeszek respekcik.. też w pszyszłym roku mnie to czeka..
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2007, 17:55
Posty: 574
Skąd: Pisz
Auto: 626 GEA 2,0 DOHC

Postprzez Lukas007 » 27 wrz 2007, 18:57

Tych rzeczy nierozumiem


Ohh... przecież wyraźnie napisałem:

– seryjnie miał 101KM
– po wykonaniu dolotu wyszło 117KM ( nie wiem jak, ale tak wyszło) :P
– dołożyłem turbinkę Simoty, ale auta nie zhamowałem
– zrobiłem kompletny wydech w EL-TEC'u, ale auta nie zhamowałem
– zamieniłem filtr na BMC CDA, ale auta nie zhamowałem

No i tyle... jutro jadę na hamownie żeby zobaczyc co dał wydech+turbinka+BMC ;)

Mój średni wynik 9,7s w 200kg lżejszym samochodzie z większym silnikiem..


Większym nie zawsze znaczy mocniejszym :P

za wydeszek respekcik


Dzięki :)

Jeżeli chcesz zrobic wydech do swojej to polecam EL-TEC, nie pożałujesz ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez Lukas007 » 27 wrz 2007, 19:12

Tu daje link do dokładnych danych mazdy 626 1,8 GE ( seryjnego egzemplarza oczywiście) ;)

http://www.mazdaspeed.pl/christmas/mazda/mazda.php?c=modele_626_ge_tech

...model pierwszy od góry :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez Lukas007 » 27 wrz 2007, 19:15

mój sedan waży 1080+kierowca =1140


Przepraszam za niedokładnośc (już poprawioną) na pierwszej stronie <glupek2>

Auto ma dokładnie 1140kg (link w poscie wyżej), czyli dokładnie tyle co twoje <czytaj>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez MadziaForever » 27 wrz 2007, 19:16

Nietwierdze że to niemożliwe.. wszystko jest możliwe tylko to trudne do wyobrażenia... ale w sumie to że sedan jest seryjnie lżejszy od hatchbacka.. też. Także pozdrawiam i trzymam kciuki za pomiary. A z wydechem... kasa.. kasa.. i jeszcze raz kasa :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2007, 17:55
Posty: 574
Skąd: Pisz
Auto: 626 GEA 2,0 DOHC

Postprzez Lukas007 » 27 wrz 2007, 19:48

sedan jest seryjnie lżejszy od hatchbacka


Co to ma wspólnego z moim autem? :)

Z tego co wiem obaj jeżdzimy sedanami (na mój gust ładniejszymi od hatchback'ów)
tylko, że ty masz większy i cięższy silnik. Więc jak to możliwe, że oba auta ważą tyle samo :|

A z wydechem... kasa.. kasa.. i jeszcze raz kasa


Wiem, że nie jest to tania modyfikacja, ale stanowczo odradzam Ci robiene wydechu tanim kosztem ( kolektor u kolegi w szopie, strumiennice i temu podobne badziewie).
Nie wiem, czy chodzi Ci o poprawę osiągów, czy wzrost hałasu. Pewne jest to, że w cichym aucie lepiej czuc jego moc ( nic nie warczy za plecami po nawet małym muśnięciu pedału gazu).
Ostatnio edytowano 15 paź 2007, 19:17 przez Lukas007, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez MadziaForever » 27 wrz 2007, 21:14

Więc waga jest ta sama, tyle że ja ściągnołem samochód z wymienionym silnikiem na 2,0, a Ty dłubałeś przy 1,8... Wiesz tak szczeże to te śmieszne 115km, to ani na pojemność 1841, ani 1991 niejest ŻADNA moc w japońcu..
Więc obstawiam że ci sie uda... jeszcze nie teraz ale po przestrojeniu komputera 140km z takiej pojemności niepowinno być obciążeniem. :)
Jeżeli te mody faktycznie dały ci 0,7s przewagi, to wynikało by że ze 125KM faktycznie mogłeś tam wypracować.
No zobaczymy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2007, 17:55
Posty: 574
Skąd: Pisz
Auto: 626 GEA 2,0 DOHC

Postprzez Pyton162 » 27 wrz 2007, 21:30

nie zapomni sie pochwalić jutro wynikiem z hamowni
Pyton162
 

Postprzez Lukas007 » 28 wrz 2007, 13:08

nie zapomni sie pochwalić jutro wynikiem z hamowni


Nie obawiaj się, nie zapomnę :P

tak szczeże to te śmieszne 115km, to ani na pojemność 1841, ani 1991 niejest ŻADNA moc w japońcu..


Pewnie masz racje, ale na tym silniku mogę przyspieszyc do 100 tak jak Calibra ze 116 lub nawet 150 konnym silnikiem ( auto jest po prostu bardzo lekkie). Na zdrowy rozum twoje auto powinno byc cięższe od mojego bo ma większy silnik. Jako swój najlepszy czas przyspieszenia podałeś 9,2 s.
Jeżeli tak przyspiesza bez przeróbek to gratuluje :)

Ja musiałem wywalic kupe kasy żeby tak przyspieszac ( o 0,2 szybciej dokładnie rzecz biorąc) <lol>

Ale po modyfikacji elektroniki, gdy wszystko będzie zestrojone na 100% mam nadzieje, że zejdę poniżej 9s ( teraz to ok. 9,0s : 9,1s). Seryjna mazda z silnikiem klze przyspiesza do 100 w 8,5s, więc nie wiem czy uda mi się to osiągnąc. Czas pokaże ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez Gib » 28 wrz 2007, 13:35

a czym mierzysz przyspieszenie?
jaki jest przebieg auta? jeśli po 15 latach trzymała nawet seryjne 100 koni to szacunek dla inżynierów a moc po modach....dziś się przekonamy.

Co do wcześniejszej wypowiedzi to nie wydaje mi się żeby silniki 1.8 i 2.0 Mazdy jakoś diametralnie różniły się masą. Myśle nawet że 1.8 z klimą może być cięższe od 2.0 bez.

co do ostatniego postu to 8,5 sek do setki mają chyba 626 KL bo z tego co tu wyczytałem KLZE to jakaś japońska wersja bodajże 200 KM i raczej ciut szybciej się zbiera.

Pozdrawiam.

PS. Ile kosztuje kompletny wydech w El-tecu do Mazdy 626.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8939 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez MadziaForever » 28 wrz 2007, 14:31

Lukas007 napisał(a):
nie zapomni sie pochwalić jutro wynikiem z hamowni


Nie obawiaj się, nie zapomnę :P

Jako swój najlepszy czas przyspieszenia podałeś 9,2 s.
Jeżeli tak przyspiesza bez przeróbek to gratuluje :)

Ja musiałem wywalic kupe kasy żeby tak przyspieszac ( o 0,2 szybciej dokładnie rzecz biorąc) <lol>


Celowo oddzieliłem ten wynik od innych ponieważ osiągam go w warunkach nienaturalnych na trasie.. z pustym bakiem, w samochodzie wybebeszonym nawet z koła zapasowego w bagażniku.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2007, 17:55
Posty: 574
Skąd: Pisz
Auto: 626 GEA 2,0 DOHC

Postprzez Pyton162 » 28 wrz 2007, 15:39

jak wypadasz w konfrontacji z innymi mazdami, ja mogę sie pochwalic ze dotrzymuje korku mx3 1.8 v6
a co poleglo z moim fiatem z mazd to miedzy innymi
323f bg 1.8 103km
mx 1.6 107
mx3 1.6 88km
z 626 nigdy niestety nie jechalem , ale mam nadzieje ze to sie zmieni
z tymi co napisalem byly to typowe ustawki na 400m , nikt nie odpuszczal
Pyton162
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy