323F BG BP Turbo

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez radekkm » 5 lip 2009, 23:17

oponki kozak,w zakretach rzadza
jaka twardosc zakupiles??
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Postprzez piwo » 6 lip 2009, 12:05

gg.w polsce o inne ciezko.wogole cod ze te kupilem.oficjalny dytrybutor nie mial.a dostawa dopiero w lutym kolejna.ale sie iudalo z innego zrodla niz generalny dystrybutor.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4733 (216/128)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez piwo » 15 lip 2009, 15:59

turbina cala.wiec najprawdopodobniej tlok mialem uszkodzony od wyjazdu od Kaliego.stad dymienie caly czas na ktore nie pomogl nawet remont turbiny. bo niby jakby mial wyleciec kawalek tloka nie uszkadzajac wirnika?jest taka mozliwosc?(moze west gatem?). a silnik sie rozkraczyl podejrzewam od za duzego cisnienia i sie sruby glowicy wyciagnely (przypomne nie byly dokrecone, i stad najprawdopodobniej nie bylo kompresji). autko odbieram juz nie dlugo i na razie na czas wakacji i na sochaczew bede jezdzil na seryjnym sterowaniu gtxowym i seryjnym doladowaniu.nie chce by mi sie gdzies w trasie auto rozkraczylo.potem juz bede zwiekszal cisnienie na nowych wtryskach rc550 ktore juz sa.postaram sie przy doladowaniu nie przekraczac afr rzedu 12. poza tym nie moge sie juz doczekac odbioru autka.czekam normalnie jak na jakas randke z tajemnicza piekna dziewczyna. :)
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4733 (216/128)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez radekkm » 15 lip 2009, 18:43

piwo napisał(a):sruby glowicy wyciagnely (przypomne nie byly dokrecone

czy to wina kaliego??
ciesze sie ze powoli ogarniasz <spoko>
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Postprzez piwo » 15 lip 2009, 20:10

raczej nie.to raczej stalo sie w czasie jazdy.i podejrzewam ze od za duzego cis doladowania.po prostu sruby nei wytrzymaly.moze zle sobie to tlumacze ale nei widze inne mozliwosci.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4733 (216/128)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez seba323f » 18 lip 2009, 22:31

Mazda już lata ... Obadałem, się przejechałem na prawym fotelu ;)
Jest coraz lepiej <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 wrz 2006, 18:24
Posty: 1234 (0/2)
Skąd: Piaseczno
Auto: 323F BJ Sportive FS-DE '01
323F BG GT BP '92
MS Protege FS-DET '03

Postprzez BratCukierka » 19 lip 2009, 00:08

Maciek, opowiadaj! :P
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2006, 20:21
Posty: 3953
Skąd: Brodnica
Auto: Toyota Yaris Hybrid '19

Postprzez piwo » 19 lip 2009, 10:14

no coz tu opowiadac dluga historia.wczoraj caly dzien wojowalismy we dwoch z buba zeby skonczyc auto.od 9 do 19.moment odpalania byl najtrudniejszy.auto nawet nie burknelo.zero iskry,zero cykania wtryskow.zalamka w pewnym momencie byla starszna.podmiana kompa przyniosla taki efekt ze zaczely cykac wtryski,a ale nadal byl brak iskry.to bylo dziwne.okazalo sie ze wiazka byla rozcinana i podpinana swinkka. przy przeciaganiu przez grodz dzialowa zerwal sie lutowany kabel od czujnika polozenia wala z aparatu zaplonowego pin 2E.po podlaczeniu wszystko zagralo jak nalazy.apartaz zaplonowy sie okazuje ze w gt i gtx jest identcyzny (kali mnie oszukal krotko mowiac).dalej z ciekawostek powiem ze kali tez odwrtonie podlaczyl fitr paliwa.poza tym turbina przy odpalaniu wydawala na poczatku dziwne dzwieki jakby pasek klinowy sie slizgal.ale po dojechaniu do domu i ponownym probach odpalania juz tego objawu nie ma.moze smarowania nie bylo na poczatku.troche problemow bylo z podlaczeniem wezow cisnieniwoych od sterowania doladowaniem turbina i chyba stad problemy teraz z boost cutem.wywale ebc i zostawiam mbc tylko i efekt dziwnych zachowan silnika powinien zniknac.poza tym silnik nie dymi jak tamten po wyjezdzie od kaliego.nie czuc oleju w kabinie i nie puszcza oleju przez blow off.poza tym bandaz kolektrora jak sie dopalal robil niezla zadyme.jakby pod maska sie palilo.we wnetrzu byla taka mgla ze nei dalo sie jechac.ale dopalilo sie i juz nie smierdzi.poza tym kulka na bagnecie mi sie przesuwa.badziewie mazda odwalila.nie wiem jaki mma poziom oleju.no coz dodac jeszcze.musze wszystko do aldu doprowadzic.na dniach beda wieksze wtryski u mnie w domu ale przed zlotem chyba nie podepne ich. nie chce ryzykwoac.ale ekuamstera i owszem.ale tylko do obserwacji afru.wole zobaczyc czy ecu dobrze zarzadza dawka paliwa.a mbc ustawwie na maks 0,5 bara dla spokojnosci.a poza tym jezdzilem na doladowaniu ponad 1 bar na tamtym silniku pod koniec keidy wyzianal ducha.zwarcie mas z ecu z masami z map sensorem spowodowalo jakies bledne odczyty.pokazywalo niby 0,6 bara a po rozlutowaniu mas wskoczylo na ponad 1.tez dziwne.ale tylko wskazuje co sie stalo tej felernej nocy co silnik padl.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4733 (216/128)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez BratCukierka » 19 lip 2009, 10:32

seria gtx ładuje chyba 0,6 bara :) btw. Maciek życzę Ci żeby TEN silniczek służył Ci jak najdłużej bezawaryjnie... należy Ci się to po przygodach z poprzednim... :)
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2006, 20:21
Posty: 3953
Skąd: Brodnica
Auto: Toyota Yaris Hybrid '19

Postprzez podmuch » 19 lip 2009, 12:28

piwo napisał(a):okazalo sie ze wiazka byla rozcinana i podpinana swinkka

jesli już to alarm ;) napewn nie swinia
to tak dla sprostowania :]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2007, 12:57
Posty: 159
Skąd: B-B
Auto: 323 GTX with GT4

Postprzez xXx » 19 lip 2009, 16:38

podmuch napisał(a):
piwo napisał(a):okazalo sie ze wiazka byla rozcinana i podpinana swinkka

jesli już to alarm ;) napewn nie swinia
to tak dla sprostowania :]



Podłączałeś kiedyś Piggy Back ?? Jeden z sygnałów to właśnie wyjście z CKP --> przejście przez Prosiaka --> Powrót do ECU :|
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez jackkpl » 19 lip 2009, 23:48

xXx napisał(a):
podmuch napisał(a):
piwo napisał(a):okazalo sie ze wiazka byla rozcinana i podpinana swinkka

jesli już to alarm ;) napewn nie swinia
to tak dla sprostowania :]



Podłączałeś kiedyś Piggy Back ?? Jeden z sygnałów to właśnie wyjście z CKP --> przejście przez Prosiaka --> Powrót do ECU :|


No ale co stoi na przeszkodzie, zeby akurat tam podpiac alarm? Prosty przekaznik, ktory odcina sygnal polozenia walu i silnik nie ma szans odpalic.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2007, 21:04
Posty: 748 (2/9)
Skąd: Gdańsk
Auto: RX8

Postprzez podmuch » 19 lip 2009, 23:50

xXx nie i nie mam zamiaru katowac silnika jak nie mam wszystkiego co jest do tego potrzebne
w nawiasie swinka spoko ale nie do mazdy :] do opla moze i tak
do madzi troszke inne części i nie tylko świnia...
miałem zaszczyt [tiiit] to gó...no z tego wspaniałego woza :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2007, 12:57
Posty: 159
Skąd: B-B
Auto: 323 GTX with GT4

Postprzez xXx » 20 lip 2009, 00:14

jackkpl napisał(a):No ale co stoi na przeszkodzie, zeby akurat tam podpiac alarm? Prosty przekaznik, ktory odcina sygnal polozenia walu i silnik nie ma szans odpalic.




podmuch napisał(a):xXx nie i nie mam zamiaru katowac silnika jak nie mam wszystkiego co jest do tego potrzebne
w nawiasie swinka spoko ale nie do mazdy do opla moze i tak
do madzi troszke inne części i nie tylko świnia...
miałem zaszczyt [tiiit]ć to gó...no z tego wspaniałego woza


Co ma piernik do wiatraka ? Juz widzę alarmiarzy, jak wyciągają w mazdach ECU i bez schematów szukają dojścia do CKP, zamiast zwyczajnego odcięcia przekaźnika sterującego wtryskami lub innego badziewia które jest bardzo łatwo dostępne...

Pomyśl sobie, że w przypadku niektórych samochodów odcięcie jednego sygnału nie jest równoznaczne z unieruchomieniem samochodu...


Podmuch, chodzi mi tylko o to, że to bankowo nie był alarm, a co do zastosowania świni to najprostszy i najtańszy sposób wystrojenia auta, a przy odrobinie wiedzy łatwo ominąc niedoskonałości tego urządzenia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez podmuch » 20 lip 2009, 07:54

xXx napisał(a):chodzi mi tylko o to, że to bankowo nie był alarm

no niestety bankowo był to alarm bo swini to nie przypominało a sam rozbierałem do zera...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2007, 12:57
Posty: 159
Skąd: B-B
Auto: 323 GTX with GT4

Postprzez Jacek176 » 20 lip 2009, 11:22

Jeszcze nie słyszałem żeby do podłączenia alarmu ktoś używał sygnału z czujnika położenia wału hahaha
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez podmuch » 20 lip 2009, 13:08

piwo napisał(a):przy przeciaganiu przez grodz dzialowa zerwal sie lutowany kabel od czujnika polozenia wala


Jacek176 napisał(a):Jeszcze nie słyszałem żeby do podłączenia alarmu ktoś używał sygnału z czujnika położenia wału


lubie jak czytasz ze zrozumieniem :|
btw: widocznie mało widziałeś
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2007, 12:57
Posty: 159
Skąd: B-B
Auto: 323 GTX with GT4

Postprzez Jacek176 » 20 lip 2009, 13:19

podmuch napisał(a):lubie jak czytasz ze zrozumieniem

Co masz do mojego rozumowania? Bo nie wiem o co ci chodzi?

podmuch napisał(a):btw: widocznie mało widziałeś

Być może. To teraz pytanie do innych: czy ktoś, oprócz podmucha, widział instalację alarmową, do której podłączało się czujnik położenia wału?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez podmuch » 20 lip 2009, 13:41

jak grochem o ściane
zacytowane masz słowa piwa...
wiec ja tego nie lutowałem
jeden co mogłem urżnąć to kabel od alarmu bo był tam wpiety i to napewno
więc :
– jeżeli wiesz więcej o aucie którego na oczy nie widziałeś i nie rozbierałeś to spoko, zaprosze Cię na następne składanie wiązek
– instalacja w tym wozie całej elektryki oprócz wiązki silnikowej nadawała się do ..... no
– co do instalacji alarmu, swinek i innego typu tego badziejstwa widziałem bardzo dużo, co jeden elektryk lepszy od drugiego
auto było sprawne przed rozebraniem i paliło na rys, jak widać i teraz też pali serducho
tyle w tej kwesti...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2007, 12:57
Posty: 159
Skąd: B-B
Auto: 323 GTX with GT4

Postprzez piwo » 20 lip 2009, 14:46

odnosnie urwanego kabla to sie urwal bo byl lutowany,ale skolnczmy juz rozmowy na ten temat.jest ok.i to najwazniejsze.czy byla tam swinka czy alarm nie ma to zadnego dla mnie znaczenia.moglbyc jak dla mnie podpiety i detonator bomby atomowej niszczacej nowy york.co z tego.autko jezdzi.poki co nienajgorzej.jedyny problem jaki mam poki co to za wysoka temperatura w komorze silnika.100 stopni w cieply dzien to norma.oby do zimy.chyba musze pomyslec albo o wiekszej chlodnicy albo wydajniejszym wentylatorze.bo juz wiekszej dziury w nosku nie zrobie <lol>
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4733 (216/128)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy