Strona 64 z 66

PostNapisane: 19 mar 2012, 23:12
przez MRk
jestem z Ciebie dumny:D jak zawsze hehe

PostNapisane: 19 mar 2012, 23:22
przez ravo
Super Jacol :)

PostNapisane: 19 mar 2012, 23:41
przez Seraf
no tak :D tylko po co? :D

PostNapisane: 19 mar 2012, 23:43
przez Jacol
Seraf napisał(a):tylko po co? :D
żeby wyeliminować rozprężony gaz który znajduje sie miedzy butlą a zaworem... po upuszczeniu tego, do silnika podczas strzału dostaje się od razu ciekły podtlenek, czyli eliminujemy tym sposobem lag w działaniu N2O

PostNapisane: 19 mar 2012, 23:45
przez Seraf
aaaaa to zwracam honor :D
myślałem że to tylko ma być po to żeby trochę lansu narobić w stylu f&f

PostNapisane: 19 mar 2012, 23:52
przez Jacol
Seraf napisał(a):po to żeby trochę lansu narobić w stylu f&f
taaaaa. lachony będą piszczeć, kajdany błyszczeć :P <lol>
Seraf napisał(a):aaaaa to zwracam honor :D

<piwo>

PostNapisane: 20 mar 2012, 02:08
przez Fiveopac
Dobra robota :) tylko nie marnuj tyle gazu, bo na zlocie masz pokazac klase <spoko>

Re: MX-3 EC KL-ZE Nitro

PostNapisane: 20 mar 2012, 09:13
przez Pit
Jacol świetnie! :)

PostNapisane: 20 mar 2012, 11:31
przez s i w y
nie wybuchnie to? :P

PostNapisane: 20 mar 2012, 21:37
przez waldii
a co na to poloski,przeguby i sprzeglo??Od jakiego biegu strzelasz,od jakich obrotow i jakie dysze?

PostNapisane: 20 mar 2012, 22:25
przez Jacol
s i w y napisał(a):nie wybuchnie to? :P

walnie niebieskozielonym ogniem jak w F&F1 Eclipsa :P


waldii napisał(a):a co na to poloski,przeguby i sprzeglo??Od jakiego biegu strzelasz,od jakich obrotow i jakie dysze?
półośki i przeguby jeszcze dają radę.... sprzęgło to już 3 z kolei... wpierw było OEM Mazda, później pseudo półspiek od XTD (badziewie jakich mało, po 1000km powiedziało papa), teraz jest od radzika i na razie daje rade :P Strzelam od 2 biegu, 1 sie za szybko kończy nawet bez N2O

do tej pory dysze były +50...

Re: MX-3 EC KL-ZE Nitro

PostNapisane: 20 mar 2012, 23:00
przez Neonixos666
to suchy zestaw?

PostNapisane: 20 mar 2012, 23:14
przez MIRU
Neonixos666 napisał(a):to suchy zestaw?

Mazda MX-3 (EC) 2496 cm3 24V V6 DOHC J-Spec (KL-ZE) 1991r. z mokrym wtryskiem podtlenku azotu (N2O)

pierwsza strona :)

PostNapisane: 20 mar 2012, 23:38
przez MRk
Przecież Jacek podtlenek założył już dawno temu:) teraz doszła tylko ta samorobka;)

PostNapisane: 26 mar 2012, 21:16
przez waldii
Jacol napisał(a):Strzelam od 2 biegu, 1 sie za szybko kończy nawet bez N2O

do tej pory dysze były +50...

a to dziwne ;) ja strzelam od 4k/obr na jedynce,dysze +75 i jakos daje rade.Sprzeglo trzyma i nawet trakcja jest. ;) radze popracowac nad wysterowaniem i zaloz porzadne oponki to bedzie leeepppeer ;P
zawoorek upustowy moze wiecej namieszac niz dodac ale czekam na jakies filmiki pogladowe ;)

Re: MX-3 EC KL-ZE Nitro

PostNapisane: 26 mar 2012, 21:48
przez xXx
Jacol, to sprzęgło XTD co prawda w wersji Spiek miałem w 200SX-ie, pierwsze jak już kupiłem samochód, drugi jak sprzedawałem, działało jak spiek na zasadzie 0:1 ale działało i to dobrze przy mocy ponad 300KM...


Chinszczyzna nie jest zła, szczególnie SUSHI <jupi>

[Usunięte]

PostNapisane: 26 mar 2012, 22:47
przez Fasola
PostTen post został usunięty przez Rafał_ 17 lut 2013, 17:21.
Powód: OT

[Usunięte]

PostNapisane: 26 mar 2012, 22:52
przez waldii
PostTen post został usunięty przez Rafał_ 17 lut 2013, 17:22.
Powód: OT

PostNapisane: 27 mar 2012, 02:05
przez Jacol
waldii napisał(a):a to dziwne ;) ja strzelam od 4k/obr na jedynce,dysze +75 i jakos daje rade.Sprzeglo trzyma i nawet trakcja jest.
Te moje sprzeglo tez trzyma :) Co do strzału przy 1 biegu po prostu nie mam czasu na pstrykniecie bo zaraz musze zmieniac bieg ;)
waldii napisał(a): radze popracowac nad wysterowaniem i zaloz porzadne oponki to bedzie leeepppeer ;P
Oponki Toyo R888, sterowanie to pstryczek elektryczek :P
waldii napisał(a):zawoorek upustowy moze wiecej namieszac niz dodac ale czekam na jakies filmiki pogladowe ;)
jakies powody, dowody, dokumenty, zdjęcia, teorie? :P czemu tak sądzisz?
xXx napisał(a):Jacol, to sprzęgło XTD co prawda w wersji Spiek miałem w 200SX-ie, pierwsze jak już kupiłem samochód, drugi jak sprzedawałem, działało jak spiek na zasadzie 0:1 ale działało i to dobrze przy mocy ponad 300KM...
Chinszczyzna nie jest zła, szczególnie SUSHI <jupi>
Może trafiłem na jakąś kiczowatą sztuke, lub stage 3 robia porządniejsze, dla mnie kibel.

[Usunięte]

PostNapisane: 27 mar 2012, 09:25
przez xXx
PostTen post został usunięty przez Rafał_ 17 lut 2013, 17:23.
Powód: OT