Mazda MX-3 EC KL-ZE Nitro '91
Napisane: 19 paź 2006, 15:04
Mazda MX-3 (EC) 2496 cm3 24V V6 DOHC J-Spec (KL-ZE) 1991r. z mokrym wtryskiem podtlenku azotu (N2O)
Aktualizacja 04.09.2020: Auto od 3 lat stoi "pod kocem", ale wróci
Ciekawe linki:
Fotorelacja swapa z K8 na KLZE
Fotorelacja z montażu mokrego systemu podtlenku azotu NX
Dane techniczne:
Pojemność 2496 cm3
Motor V6, 24 zawory, DOHC (KL-ZE)
Moc: 200KM/6500RPM (149kW)
Moment obrotowy: 223 Nm/5500RPM
Nadwozie: EC
Kolor: Morski metalik (kolor Z1 – Caribbean blue)
Rok produkcji: 26.07.1991
Wyposażenie:
– Klimatryzacja
– Bixenon
– Elektryczne szyby
– Elektryczne lusterka
– Elektryczny szyberdach
– Regulowana kolumna kierownicy
– ABS
– Wspomaganie kierownicy
– Immobilizer
– Centralny zamek
– Seryjne alufelgi Mazdy (Enkei) 15''
– Seryjne osopojlerowanie wersji V6
Moje modyfikacje:
– swap z 1.8 V6 na 2.5 V6
– mokry system wtrysku podtlenku azotu firmy NX z nitro purge
– pompa paliwa Walbro 255
– zawieszenie Koni SpecialD -45mm
– przednie światła bixenony
– tylne clear black look
– dołożona klimatyzacja
– zmiana żarówek na diodowe
– tłumik końcowy ULTER (dopasowany pod oryginalne złączki)
– brak pomarańczowego filtra w przednich kierunkach
– pomalowanie zacisków na zielono 2 składnikową farbą FOLIATEC
– pomalowane pokrywy zaworów na czerwono farbą VHT
– wypolerowany kolektor dolotowy
– sprzęgło organiczne by Radzikowski (do 350KM)
– hamulce przód+tył EBC TurboGroove+GreenStuff
– przewody hamulcowe w oplocie Goodridge
– short-shifter
– 3-cie światło stop
– alarm 2way Exus
– ciemne szyby tył+boczne 50% (folia 3M z atestem)
– alufelgi 18 cali BSA (szerokość 7,5cala, ET 40) + opony 225/40 R18 Continental
– białe boczne kierunki od Punto I
– tarcze zegarów INDIGLO + aluramki + podświetlone światłem UV wskazówki
– nakładki na pedały aluminiowe
– podświetlana customowa gałka zmiany biegów (polerowane aluminium + skóra)
– rozpórka kielichów tylna górna
– na nowo pomalowane proszkowo elementy silnika
– nawiewy elektryczne po FL
– podgrzewane fotele
– wnętrze w alcantarze
– CB
– siłowniki maski
Audio+CarPC:
– EeePC zamontowany na stałe
– Dotykowy 7 calowy ekran (automatycznie wysuwany)
– Kamera cofania
– Odtwarzacz CD/MP3 Pioneer DEH P7000UB
– Wzmacniacz u-dimetions
– Skrzynka basowa Hertz
– Kable prądowe Dietz 25mm
– Kable sygnałowe Dietz
– Kable głośnikowe z miedzi beztlenowej
– Głośniki przód PowerBass Extreme (PBX) odseparowane zasilane z wzmacniacza
W planach:
– SMT7 <– czeka na zalożenie (do progresywnego strzału n2o)
– maty wygłuszające Dynamat Extreme <– czekają na założenie
– (bi)turbo lub kompresor
– lakierowanie
– zderzak przedni MS
Media:
Aktualizacja 04.09.2020: Auto od 3 lat stoi "pod kocem", ale wróci
Ciekawe linki:
Fotorelacja swapa z K8 na KLZE
Fotorelacja z montażu mokrego systemu podtlenku azotu NX
Dane techniczne:
Pojemność 2496 cm3
Motor V6, 24 zawory, DOHC (KL-ZE)
Moc: 200KM/6500RPM (149kW)
Moment obrotowy: 223 Nm/5500RPM
Nadwozie: EC
Kolor: Morski metalik (kolor Z1 – Caribbean blue)
Rok produkcji: 26.07.1991
Wyposażenie:
– Klimatryzacja
– Bixenon
– Elektryczne szyby
– Elektryczne lusterka
– Elektryczny szyberdach
– Regulowana kolumna kierownicy
– ABS
– Wspomaganie kierownicy
– Immobilizer
– Centralny zamek
– Seryjne alufelgi Mazdy (Enkei) 15''
– Seryjne osopojlerowanie wersji V6
Moje modyfikacje:
– swap z 1.8 V6 na 2.5 V6
– mokry system wtrysku podtlenku azotu firmy NX z nitro purge
– pompa paliwa Walbro 255
– zawieszenie Koni SpecialD -45mm
– przednie światła bixenony
– tylne clear black look
– dołożona klimatyzacja
– zmiana żarówek na diodowe
– tłumik końcowy ULTER (dopasowany pod oryginalne złączki)
– brak pomarańczowego filtra w przednich kierunkach
– pomalowanie zacisków na zielono 2 składnikową farbą FOLIATEC
– pomalowane pokrywy zaworów na czerwono farbą VHT
– wypolerowany kolektor dolotowy
– sprzęgło organiczne by Radzikowski (do 350KM)
– hamulce przód+tył EBC TurboGroove+GreenStuff
– przewody hamulcowe w oplocie Goodridge
– short-shifter
– 3-cie światło stop
– alarm 2way Exus
– ciemne szyby tył+boczne 50% (folia 3M z atestem)
– alufelgi 18 cali BSA (szerokość 7,5cala, ET 40) + opony 225/40 R18 Continental
– białe boczne kierunki od Punto I
– tarcze zegarów INDIGLO + aluramki + podświetlone światłem UV wskazówki
– nakładki na pedały aluminiowe
– podświetlana customowa gałka zmiany biegów (polerowane aluminium + skóra)
– rozpórka kielichów tylna górna
– na nowo pomalowane proszkowo elementy silnika
– nawiewy elektryczne po FL
– podgrzewane fotele
– wnętrze w alcantarze
– CB
– siłowniki maski
Audio+CarPC:
– EeePC zamontowany na stałe
– Dotykowy 7 calowy ekran (automatycznie wysuwany)
– Kamera cofania
– Odtwarzacz CD/MP3 Pioneer DEH P7000UB
– Wzmacniacz u-dimetions
– Skrzynka basowa Hertz
– Kable prądowe Dietz 25mm
– Kable sygnałowe Dietz
– Kable głośnikowe z miedzi beztlenowej
– Głośniki przód PowerBass Extreme (PBX) odseparowane zasilane z wzmacniacza
W planach:
– SMT7 <– czeka na zalożenie (do progresywnego strzału n2o)
– maty wygłuszające Dynamat Extreme <– czekają na założenie
– (bi)turbo lub kompresor
– lakierowanie
– zderzak przedni MS
Media: