MX-3 EC KL-ZE
Niżej pokazaną Madzię nabyłem po 2 miesiącach przebywania na forum Mazdaspeed
Jak widać na zdjęciach dbam o samochód i zależy mi na nim bardzo Z zewnątrz samochód wygląda ok (lubię serię) i jeździł jak dla mnie wystarczająco do póki nie kupiłem Hondy CBR
Jeśli w MXie wymieniam jakieś części to na oryginały (elementy gumowe, uszczelki) albo bardzo dobrej jakości renomowane zamienniki (często lepsze od oryginałów).
Spis treści:
– Swap z K8 na KL-ZE
– Komputery KL-*
– Poprawienie trakcji – szpera
– Zmniejszenie zużycia paliwa i większa prędkość maksymalna – dłuższy piąty bieg
– Nitro (15KM na cylinder) – nie będzie – zmiana planów
– Hamulce – lepsze zaciski
– Spięcie zawieszenia "na górze i dole"
– Wyścigowe zawieszenie (nie obniżone, ale prawdziwe wyścigowe)
– Zmniejszenie masy samochodu
Edit (30 czerwca 2009r.) w międzyczasie kilka rzeczy się pozmieniało i silnik przeszedł (przechodzi rebuild z delikatnymi modami):
– Obróbka kanałów dolotowych i wydechowych z delikatnym portingiem
– Obróbka gniazd zaworów i zaworów
– Zmiana korbowodów na mocniejsze
Kilka zdjęć z różnych etapów prac:
– Rozbiórka KL-ZE cz.1
– Rozbiórka KL-ZE cz.2
– Seryjne głowice, wady i zgrubna obróbka głowic KL-ZE
– Głowice po obróbce
– Dobór gratów – dokładne zdjęcia tłoków i korbowodów
– Gotowe głowice
Filmiki:
– Próby elastyczności
Obecnie MX daje mi jeszcze więcej radości niż w dniu w którym go kupiłem
Jak widać na zdjęciach dbam o samochód i zależy mi na nim bardzo Z zewnątrz samochód wygląda ok (lubię serię) i jeździł jak dla mnie wystarczająco do póki nie kupiłem Hondy CBR
Jeśli w MXie wymieniam jakieś części to na oryginały (elementy gumowe, uszczelki) albo bardzo dobrej jakości renomowane zamienniki (często lepsze od oryginałów).
Spis treści:
– Swap z K8 na KL-ZE
– Komputery KL-*
– Poprawienie trakcji – szpera
– Zmniejszenie zużycia paliwa i większa prędkość maksymalna – dłuższy piąty bieg
– Nitro (15KM na cylinder) – nie będzie – zmiana planów
– Hamulce – lepsze zaciski
– Spięcie zawieszenia "na górze i dole"
– Wyścigowe zawieszenie (nie obniżone, ale prawdziwe wyścigowe)
– Zmniejszenie masy samochodu
Edit (30 czerwca 2009r.) w międzyczasie kilka rzeczy się pozmieniało i silnik przeszedł (przechodzi rebuild z delikatnymi modami):
– Obróbka kanałów dolotowych i wydechowych z delikatnym portingiem
– Obróbka gniazd zaworów i zaworów
– Zmiana korbowodów na mocniejsze
Kilka zdjęć z różnych etapów prac:
– Rozbiórka KL-ZE cz.1
– Rozbiórka KL-ZE cz.2
– Seryjne głowice, wady i zgrubna obróbka głowic KL-ZE
– Głowice po obróbce
– Dobór gratów – dokładne zdjęcia tłoków i korbowodów
– Gotowe głowice
Filmiki:
– Próby elastyczności
Obecnie MX daje mi jeszcze więcej radości niż w dniu w którym go kupiłem
Ostatnio edytowano 2 cze 2010, 15:30 przez brii, łącznie edytowano 10 razy
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
no no... ładnie sie prezentuje!! soczysta czerwień
Ale ładna Madzia!!
Zupełnie jakbym widział swoją
Pozdrawiam
Zupełnie jakbym widział swoją
Pozdrawiam
Winkle Kotliny http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewt ... 93#p490493
mówią że czerwone są szybsze mnie się też tak wydaje a tak na poważnie bardzo ładne i widać zadbane auto przydałby się tylko nowszy wzór felg a tak bym nic nie ruszał pozdrawiam
Była Mazda 323F BA GT 2.0 V6 teraz jest BMW 320 e36 niestety markę zdradziłem ale w klubie zostaje i dalej kocham Mazdę
- Od: 4 sty 2006, 19:18
- Posty: 125
- Skąd: Wolsztyn
- Auto: BMW 320, Honda CBR 11000 XX
OOo znalazłem kogoś z Częstochowy
Widze, że fotki robione w Olsztynie na starym zalewie, jak bys jeszcze kiedyś tam był to daj znać, mieszkam zaraz za Olsztynem.
Co do MX'a to bardzo ładny lakier i ciekawy silniczek, generalnie
sonly, brii, może walniemy jakiegoś mini spota Orina można by jeszcze w to wciągnąć ...
Widze, że fotki robione w Olsztynie na starym zalewie, jak bys jeszcze kiedyś tam był to daj znać, mieszkam zaraz za Olsztynem.
Co do MX'a to bardzo ładny lakier i ciekawy silniczek, generalnie
sonly, brii, może walniemy jakiegoś mini spota Orina można by jeszcze w to wciągnąć ...
-----------------------------------------------------------
Mazda 323f GLX B6E ---> Honda Prelude V gen F20A4
- Od: 11 sie 2006, 18:48
- Posty: 105
- Skąd: Częstochowa
- Auto: BB6 SiR
Hmmm ja czegos nie rozumiem zarejstrowales sie w 2005 to czemu ukrywales tak dluga swoja madzie w tajemnicy?? Jest bardzo ladna:) I zeby nie powtarzac opini innych i byc oryginalny powiem ze do wymiany powinny pojsc fele no i kierunki
p.s uzadzales sobie nia jazde po terenie bo widze ze pod nadwoziem jakas trawa wystaje
p.s uzadzales sobie nia jazde po terenie bo widze ze pod nadwoziem jakas trawa wystaje
Ostatnio edytowano 24 mar 2007, 14:11 przez konef, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 19 gru 2006, 14:40
- Posty: 20
- Skąd: Boguchwala\Rzeszow
- Auto: Vectra-w planach mazda 323f
ach..... ładniutka, zadbana fajowe dokładki przy progach ,
fele tak chociaż skoro są juz to niech pozostana, aczkolwiek w takim wypadku ja bym pozbierał kaski i kupił naprawde zajefane, wg mnie kierunki obowiązkowo , oczywiście to Twoją decyzja przecież każdy ma inny gust , gratuluje Madzi
konef napisał(a):powiem ze do wymiany powinny pojsc fele no i kierunki
fele tak chociaż skoro są juz to niech pozostana, aczkolwiek w takim wypadku ja bym pozbierał kaski i kupił naprawde zajefane, wg mnie kierunki obowiązkowo , oczywiście to Twoją decyzja przecież każdy ma inny gust , gratuluje Madzi
Piękna Madzia
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
ładna czerwona , ale brakuje alufelg myślisz cos o tym ? a ten kierowca jaki dumny jedzie grtaulacje
SERWIS GSM ! NAPRAWA TELEFONÓW KOMÓRKOWYCH ! SIMLOCK ! MENU PL ! KODY APARATÓW ITD ! ZAPRASZAM !
MOJA 323F BA 1.8
MOJA 323F BA 1.8
- Od: 19 lut 2006, 11:48
- Posty: 47
- Skąd: Puławy
- Auto: 323F BA 1.8 LPG 95r !
Nie będę zmieniał felg – sprawdzałem jak się jeździ na 17" i doszedłem do wniosku, że inżynierowie Mazdy naprawdę się nie pomylili polecając rozmiar 15" do tego samochodu
Pozatym te felgi były specjalnie projektowane do MX3, jakościowo są zrobione fenomenalnie i są bardzo lekkie Nie ma wielu samochodów na tych felgach Mają jeszcze jedną zaletę – zasłaniają te śmiesznej wielkości tarcze hamulcowe
Co do kierunków – nie bawi mnie tuning optyczny, wolę utrzymywać bdb stan techniczny i ewentualnie zagrzebać pod maską
Pozatym te felgi były specjalnie projektowane do MX3, jakościowo są zrobione fenomenalnie i są bardzo lekkie Nie ma wielu samochodów na tych felgach Mają jeszcze jedną zaletę – zasłaniają te śmiesznej wielkości tarcze hamulcowe
Co do kierunków – nie bawi mnie tuning optyczny, wolę utrzymywać bdb stan techniczny i ewentualnie zagrzebać pod maską
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości