Mazdaspeed6 GG L3-VDT '07 430KM @ 595Nm
xRafalx napisał(a):Inne lampy z tyły, obrysówki, najczęściej uboższe wyposażeniemm brak komputera pokładowego. No i co najważniejsze inne oprogramowanie silnika który w serii miał 278KM.
A także występowały z szyberdachem i miały schowek na okulary przy górnych światełkach, oraz xenony były z regulacją ręczną i bez sprysków
a i jeszcze ważna kwestia.. przedni zderzak nie ma dziur na rejestracje.. bo w USA nie ma obowiązku posiadania przedniej blachy przez co zderzak gładziutki jest
Mi udało się właśnie taką wersje dorwać i schowek na okulary jest i ta wersja USA nazywa sie GT (Grand Touring ) ?
- Od: 12 mar 2012, 19:00
- Posty: 153
- Skąd: Białystok
- Auto: MX6
MazdaSpeed 6 300Km/450NM
Xedos 9 M/T
Co ja pacze może oblukam na żywo na spocie. Gratulacje z zakupy i bezawaryjnej jazdy na codzien.
Dodam jeszcze że trafiają sie wersję z keyless
- Od: 12 mar 2012, 19:00
- Posty: 153
- Skąd: Białystok
- Auto: MX6
MazdaSpeed 6 300Km/450NM
Xedos 9 M/T
Tak patrzę na temat zapisów na Poznań i Torek znów z MPSem? Więc wszedłem do tego działu, aby zweryfikować. Gratuluję
Auto doinwestowane i chyba cena była OK w proporcji do tego, co sobą reprezentuje.
Fajnie, że została w Klubie.
Udanej eksploatacji i do zobaczenia na zlotach
Auto doinwestowane i chyba cena była OK w proporcji do tego, co sobą reprezentuje.
Fajnie, że została w Klubie.
Udanej eksploatacji i do zobaczenia na zlotach
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3195 (146/240)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
No tak, cena względem tego co było zrobione to mega była i w sumie tylko ze względu na to ją zakupiłem A że prowadzi się lepiej niż poprzedni MPS to już nawet wspominał nie będę
Pierwsze małe mody wjechały na pokład. chociaż mody, to za dużo powiedziane..
Dyfuzory poszły w czarny mat, tak jak w oryginale, obszyta została na nowo kierownica, plus doszły bicki i ścięcie na dole, a także zmniejszyłem dystanse, tak żeby koła nie obcierały i jest git. Z tyło 10mm a z przodu 7mm. przerwa między zaciskiem a felgą jest na grubość kartki papieru
Pierwsze małe mody wjechały na pokład. chociaż mody, to za dużo powiedziane..
Dyfuzory poszły w czarny mat, tak jak w oryginale, obszyta została na nowo kierownica, plus doszły bicki i ścięcie na dole, a także zmniejszyłem dystanse, tak żeby koła nie obcierały i jest git. Z tyło 10mm a z przodu 7mm. przerwa między zaciskiem a felgą jest na grubość kartki papieru
I pomalował, lepiej tak wygląda niż pod kolor auta.
Tylko teraz fotele Ci nie pasują do kiery... a wygląda elegancko
Tylko teraz fotele Ci nie pasują do kiery... a wygląda elegancko
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Przez te tylne lampy dociera wogóle jakiś strumień e świateł stop? Poa tym wg mnie postarają auto o co najmniej kilka lat
Ciekawe auto i szybkie patrząc po spec
Ciekawe auto i szybkie patrząc po spec
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
MariuS napisał(a):Przez te tylne lampy dociera wogóle jakiś strumień e świateł stop? Poa tym wg mnie postarają auto o co najmniej kilka lat
Ciekawe auto i szybkie patrząc po spec
Uwierz, że chciałbym się ich pozbyć.. ale to jest lakier.. i nie mam jak go zmyć. Jak trafię na Ebay w dobrej cenie lampy od speed'a to z chęcią zakupię. ALe od mpsa nie chcę, bo są inne. A przez te rzekł bym, że wszystko widać. więc nie ma tragedii
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości