Mazda MX-3 EC KL-ZE '93 – DAILY&TRACK
W temacie rozwiercania przepustnicy:
Kanał główny kolektora KL31 Straight Neck.
Przepustnica KL31.
W związku z powyższym optymalną średnicą przepustnicy jest 65mm.
Pasuje idealnie. Po rozwierceniu zaznaczone 2mm-owe ścianki będą miały grubość włosa lub przestaną istnieć. Najważniejsze by nie naruszyć 3mm-owych.
Ciekawi mnie jak to będzie funkcjonować bez strojenia.
Kanał główny kolektora KL31 Straight Neck.
Przepustnica KL31.
W związku z powyższym optymalną średnicą przepustnicy jest 65mm.
Pasuje idealnie. Po rozwierceniu zaznaczone 2mm-owe ścianki będą miały grubość włosa lub przestaną istnieć. Najważniejsze by nie naruszyć 3mm-owych.
Ciekawi mnie jak to będzie funkcjonować bez strojenia.
-
und CRX fan
- Od: 2 kwi 2011, 23:58
- Posty: 576 (2/7)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE
nowy motylek bedziesz wkladal o srednicy 65mm? czy bedzie dziura i auto nie bedzie miec wolnych obrotow i luzu?
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
kazda szczelina spowoduje ze auto po odpuszceniu gazu zamiast zwalniac na biegu bedzie przyspieszac. ja bym wogole nie dotykal przepustnicy i zajal sie kolektorem.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Piwo przepustnica jest tutaj wąskim gardłem, nie kolektor. Wałek zostaje ori i zbędne fragmenty pomiędzy śrubkami zostaną zeszfliwane. Foto na poprzedniej stronie.
Klapka zostanie dorobiona tak jak piszesz weede. Fotki z twojego tematu na srtb.pl autorstwa Stelmiego:
Klapka zostanie dorobiona tak jak piszesz weede. Fotki z twojego tematu na srtb.pl autorstwa Stelmiego:
-
und CRX fan
- Od: 2 kwi 2011, 23:58
- Posty: 576 (2/7)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE
TY – Lover za dużo czytasz fora a rozmawiasz z praktykami którzy zjadli zęby i rozkrecili nie jeden silnik . Moja płęta jest taka po co to wszytsko dla 5 KM ?
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
DARO MAZDA 323 5KM w n/a to już jest całkiem sporo
według mnie chłopak robi dobrze, próbuje zmienić coś co nikt zazwyczaj na to nie zwraca uwagi. A może akurat tutaj odnajdzie dodatkowe konie
według mnie chłopak robi dobrze, próbuje zmienić coś co nikt zazwyczaj na to nie zwraca uwagi. A może akurat tutaj odnajdzie dodatkowe konie
-
artysta-kombinator
- Od: 18 paź 2013, 19:38
- Posty: 1119 (7/24)
- Skąd: Włocławek
- Auto: Jest:
Mazda RX-8 231HP
Było:Mazda MX-3 "Precidia" KL V6
Mazda MX-5 NB
DARO MAZDA 323 napisał(a):TY – Lover za dużo czytasz fora a rozmawiasz z praktykami którzy zjadli zęby i rozkrecili nie jeden silnik . Moja płęta jest taka po co to wszytsko dla 5 KM ?
Darek czemu z Cb zrobił się taki Hejter? Jeśli zadba się o szczegóły będzie tylko lepiej. Przyrosty w granicach 5KM i 10 Nm(info z zagranicznych forów) mnie satysfakcjonują. Do tego dochodzi lepsza reakcja na gaz(najważniejsze) i lepsza elastyczność(odczucia Majki88).
weede napisał(a):To może "coś" dać bo silniki KL mają właśnie problem z niedoborem powietrza.
Głos rozsądku. Dla mnie te 60mm to za mało nawet do KL-DE(potwierdzają to osoby, które dokonywały tej modyfikacji, w USA częściej spotkamy silnik z rozwierconą przepustnicą). Nie chcę tu pisać o silnikach Hondy i ich dolotach i wydechach, bo jednak obroty i VTEC zmieniają postać rzeczy. Weźmy BMW, M50B20 – 60mm, M50B25 – 65mm. ZE różni się od DE tłokami-kompresją, wałkami, głowicami i kolektorem a mimo to dalej mamy 60mm. Za dużo jest niuansów, które udowadniają wyższość większej przepustnicy.
witek
-
und CRX fan
- Od: 2 kwi 2011, 23:58
- Posty: 576 (2/7)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE
Niedopracowany ale chyba coś tam kiedyś jeszcze leżało
Zrób coś męskiego
Pogadaj z Witopem on ma przecież w swojej 121 ITB może podrzuci jakiś pomysł.
Zrób coś męskiego
Pogadaj z Witopem on ma przecież w swojej 121 ITB może podrzuci jakiś pomysł.
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
GD – Generacja Doskonała
- Od: 20 lut 2008, 21:59
- Posty: 3349 (89/158)
- Skąd: Krotoszyn
- Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG
Przez chwilę na poważnie o tym pomyślałem.
Nie będzie ITB co najmniej z tego powodu dla którego Capazo odpuścił. Chcę jeździć, a nie dłubać w nieskończoność.
Gdybym miał się w to bawić to celowałbym w taki setup http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=179909
Dźwięk powala:
Nie będzie ITB co najmniej z tego powodu dla którego Capazo odpuścił. Chcę jeździć, a nie dłubać w nieskończoność.
Gdybym miał się w to bawić to celowałbym w taki setup http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=179909
Dźwięk powala:
-
und CRX fan
- Od: 2 kwi 2011, 23:58
- Posty: 576 (2/7)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE
Później mu Pati złożył silnik.
Capazo napisał(a):Takich farfocli juz nie szukam. Wlozylem duzo wiecej pracy czasu, nie tylko swojego i pieniedzy w to zeby bg tak jezdzila i skrecala. Nie mam juz czasu na tak dlugie grzebanie. Jedynie male poprawki. Szukam bazy juz prawie gotowej. Po 2 GTi jest starsznie nerwowe. PO 3 sklaniam sie bardziej cos w stylu s2k, ctr, itr, mx-5, lotus elise.
-
und CRX fan
- Od: 2 kwi 2011, 23:58
- Posty: 576 (2/7)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE
patrz speedstera nie rozwazal
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Czekam z niecierpliwością na efekty )
- Od: 22 maja 2011, 22:57
- Posty: 194 (0/3)
- Skąd: Tychy
- Auto: Mazda MX-3 EC KL-DE 92'
Przegrodami zajmie się kolega rajdowiec o ile znajdzie czas.
Mam problem ze znalezieniem w Polsce stożka Fujity i Apexi. Są na ebay'u ale cena za wysyłkę jest zaporowa. Jest ktoś w stanie mi pomóc? Uprzedzając pytania, nie chcę K&N, zależy mi na suchym filtrze.
Mam problem ze znalezieniem w Polsce stożka Fujity i Apexi. Są na ebay'u ale cena za wysyłkę jest zaporowa. Jest ktoś w stanie mi pomóc? Uprzedzając pytania, nie chcę K&N, zależy mi na suchym filtrze.
-
und CRX fan
- Od: 2 kwi 2011, 23:58
- Posty: 576 (2/7)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE
Adrenaline Addiction.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości