MAZDA 323F BA KL-ZE '98 2,5 V6 ZXI SE

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez yezyk07 » 19 maja 2015, 03:50

MAZDA 323F BA 2,5 V6 ZXI SE KL-ZE
Obrazek

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg


Witam.
Przyszedł czas, aby przedstawić moją 323F.

Historia.
Mazda jest ze mną od 2011 roku, zakupiona od angielki na jakiejś angielskiej wiosce.
Mazda była przez miesiąc demo carem w salonie, a następnie miała tylko jedną właścicielkę.
Nie płakała jak sprzedawała ale na pewno płakała jak przemyślała co straciła :–)
Auto było wyraźnie droższe niż inne z tego samego rocznika ale jak zobaczyłem jaki jest jego stan i przebieg licznika postanowiłem się nie targować (no dobra targowalem się)i brać od razu.
Potem jeszcze chwila z laptopem, żeby kupić ubezpieczenie i już wracałem do domu swoim nowym zielonym V6 ze znaczkiem Zxi SE.

Marka i model.
Mazda 323 Zxi V6 SE- czyli po naszemu Mazda 323F GT 2.0 V6 Edycja specjalna z kremową skórą, zielonymi dywanikami w kolorze nadwozia i srebrnymi nakładkami na progi.
Przebieg w dniu zakupu około 56 tyś mil.
Jak zobaczyłem jaki jest przebieg i jaki jest stan auta wiedziałem, że będzie moja- czysta zadbana, na wszystkich zamkach i zawiasach było zabezpieczenie białym smarem, piasty wokół śrub zabezpieczone były specjalnym smarem, skóra w doskonałym stanie, dywaniki nie zniszczone, żadnych rys na kokpicie, szczeliny między elementami równe...
Miła angielska para przyniosła mi również książkę historii serwisowej, wszystkie rachunki zbierali w koszulkę, dostałem nawet instrukcję do radia i katalog wyposażenia dodatkowego z 1998 roku.
Auto było serwisowane najpierw w salonie Mazdy a potem w jakimś warsztacie.


Wyposażenie.
Centralny zamek, Elektryczny szyberdach, elektryczne i podgrzewane lusterka, 4 elektryczne szyby, elektryczna regulacja świateł, klimatyzacja, regulacja kierownicy, plastikowe nakładki na reflektory, srebrne nakładki progów, skórzana tapicerka z zielonym przeszyciem w kolorze nadwozia, dywaniki welurowe z napisem V6 w kolorze nadwozia, podłokietnik i kokpit ze wstawkami imitującymi drewno, dwie poduszki powietrzne, pakiet GT czyli dokładka przód, chlapacze tylne i przednie, łezki progowe i spojler, światła przeciwmgłowe, ABS, wspomaganie kierownicy, elektrycznie wysuwana antena.

Tak wyglądała niedługo po zakupie.
(Pierwsze czyszczenie)
6.jpg

7.jpg

8.jpg

Mycie i detailing traktuje poważnie porządek musi być auto jest stare to niech chociaż będzie czyste :P
Używam produktów Meguiar's, AutoGlym i co jeszcze w rękę wpadnie.
9.jpg


Po przesiadce z Z5 na KF...
10.jpg

i tak było fajnie ale trzeba było coś zmienić <diabełek>

Lista modyfikacji.
Modyfikacje silnika.

Rok 2011
11.jpg

12.jpg

13.jpg

14.jpg

15.jpg

16.jpg


Swap silnika na 2,5 V6 KL-ZE z prostym kolektorem.
Silnik został rozebrany na części pierwsze, wyremontowany, złożony i pomalowany.
Silnik został pomalowany na srebrno, pokrywy na czerwono a kolektor dolotowy na czarno. Inne mniejsze elementy silnika jak miska olejowa, zaczepy itp. pomalowane proszkowo na czarno.
Silnik zalałem olejem CFS 5w40 NanoDrive od Millers Oils wahałem się pomiedzy tym a Valvoline VR1 Racing ale ten był droższy więc wziąłem Millera. <ok>
Nie oryginalny korek oleju HKS
17.jpg

i oryginalny filtr hybrydowy z jakimśtam magnesem HKS.
18.jpg



Modyfikacje dolotu.
19.jpg


Standardowe pudło z filtrem powietrza usunięte. Puszka rezonansowa usunięta.
Dolot: orurowanie aluminiowe i rury silikonowe Fmic.pl zakończony nisko pod parownikiem klimy stożkiem Fujita w miejscu pudła rezonansowego.

Modyfikacje wydechu.
20.jpg


Kompletny nowy wydech od kolektorów do tłumika końcowego.

Stare zelazo musialo ustapic miejsca mniej staremu zelazu :D

starekolek.jpg
starekolekiamory.jpg
starenowekol.jpg
Stare vs nowe kolektory wydechu
tlumsrodk1.jpg
Nowy "katalizator " huehue
tlumsrodkow2.jpg
tlumsrodkowy.jpg


Kolektory sportowe 6-2-1 owinięte bandażem termoizolacyjnym, usunięty katalizator, zamiast kata jest tłumik środkowy przelotowy potem trochę nowej lśniącej rury i tłumik końcowy na wzór oryginału z dwiema rurami tylko o większej średnicy i ”trochę” głośniejszy MG motorsport.

Mazda dostała nowy wydech końcowy Powerflow.
Wydech robiony w Powerflow w Slough
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg


Poprzednia końcowa puszka była trochę za duża i obijała się o osłony termiczne.
Na zimnym i przy bardzo wysokich obrotach wydech wpadał w nieprzyjemny rezonans.
Wydech wisiał również za nisko i troche za bardzo się bujał na mocowaniach a jedna z rur na końcu była niżej niż druga... Ogólnie masakra.
Została wspawana również nowa plecionka bo stara była dziurawa i było pekniecie na mocowaniu, koleś stwierdził, że rura była pod zbyt małym skosem i to powodowało naprężenia i dlatego pękło.
W każdym razie teraz już gra i buczy tzn nie buczy tzn buczy ciszej ale takie było założenie <lol>

Dźwięk starego wydechu (zwykłe kolektory i katalizator)
https://www.youtube.com/watch?v=0rYz4nGiHPc

Modyfikacje skrzyni.

Wymiana oleju i 5 bieg ze skrzyni od FSa. (5 bieg very good <spoko> )
2014-09-25 13.14.15.jpg
Starocie out!
Oto skrzynia z ktrej pochodzi 5 bieg





Modyfikacje elektroniki.

Komputer z KFa
Ecu-Master DET 3.
Strojenie – Ecu-Tune.pl

Modyfikacje zawieszenia.
22.jpg

23.jpg





Zawieszenie gwintowane BC Racing V1 <peace>
2014-09-09 20.13.16.jpg
2014-09-09 20.13.49.jpg
2014-09-09 20.14.31.jpg
2014-09-09 20.14.51.jpg
2014-09-09 20.15.15.jpg
2014-09-19 09.18.16.jpg
2014-09-19 09.18.27.jpg
2014-09-19 09.18.42.jpg
2014-09-19 09.20.58.jpg
2014-09-19 09.28.09.jpg
2014-09-19 09.28.29.jpg

Z regulacją twardości i wysokości, (32 stopniowa regulacja twardości) i Camber platesami na przodzie.
Oryginalna rozpórka GT wypiaskowana i pomalowana proszkowo na czarno.
Wszystkie elementy zawieszenia typu tuleje metalowo gumowe, wahacze, końcówki drążków, łączniki stabilizatorów itp wymienione na nowe.
2014-09-19 15.25.13.jpg
2014-09-19 15.25.20.jpg


Całe zawieszenie zostało zdjęte, wypiaskowane i pomalowane proszkowo na czarno.
2014-09-19 12.23.59.jpg
2014-09-19 12.24.07.jpg
2014-09-19 12.24.18.jpg
2014-09-19 12.24.33.jpg
2014-09-19 12.24.58.jpg
2014-09-19 12.25.10.jpg
2014-09-19 12.25.20.jpg
2014-09-19 12.25.29.jpg
2014-09-19 12.25.36.jpg


Modyfikacje hamulców.
25.JPG

26.JPG



Przód: swap hamulców z Mazdy 6 tarcze i klocki Textar. Bardzo fajny mod od razu czuć różnicę w hamowaniu.
Tył: Nowe tarcze i nowe klocki Ferodo.
Całość wypiaskowana i zregenerowana , potraktowana zestawem naprawczym- nowe gumki itp. Zaciski pomalowane podkładem cynkowym a na to czerwoną farbą.

Felgi i opony.

Rota rota rota... miała być Rota ale nie mogłem znaleźć szerokości i ET takiego jak chciałem więc zakupiłem felgi OZ Allegerita HLT 17 cali kolor Graphite Silver
27.JPG

28.JPG

29.JPG


Opony.
Yokohama Advan AD08R 215/40/17
ADVAN_NEOVA_AD08R_Product_Picture.jpg
advan3.jpg
japońskie literki- respect :–)
advan4.jpg
advan5.jpg

30.JPG

Foto jeszcze bez gleby
bez gleby.jpg
Stare amory
bez gleby2.jpg
bez gleby3.jpg
bez gleby4.jpg
zglebawawa.jpg
Gwint
zglebawawa2.jpg


Nakrętki antykradzieżowe TPI z kutego aluminium niebieskie...(nie nie było zielonych ;P )
31.jpg


Pozostałe modyfikacje i naprawy.

Kilka naklejek.
Blenda oklejona carbonem.
Podwozie umyte, usunięta rdza i zabezpieczone barankiem Wurth.
Sorry za zdjecia kiepskiej jakosci i nie ma od spodu ale troche widac

konaerwacja.jpg
kons4.jpg
konserwacja2.jpg
konserwacja3.jpg
konsnadkole.jpg
konstyl.jpg


Zbiornik tez oberwal myjka i czarnym mazidlem
zbiornik.jpg


Srebrne klamki z Lantisa.
Regeneracja półosi.
Przyciemnienie szyb.
Wymiana przednich łożysk kół.
Węże SamcoSport
32.jpg

Wycieraczki pomalowane proszkowo na czarno.
Short shifter.
Prawie całe auto wygłuszone matami STP i Dynamat i na to pianka Dynaliner.
Podświetlanie rejestracji, bagażnika i wnętrza LED
Wszystkie inne żarówki wymienione na Phillips Blue Vision Ultra
Nawigacja TomTom Go600.

Plany.

– Zakuć i uturbić wiadomo <rotfl> :–)
A tak poważnie to niższe sportowe fotele (ZROBIONE) i mniejsza kiera z płaskim dołem (ZROBIONE), żebym się wreszcie do tego samochodu mieścił :D
– Wymiana gałki zmiany biegów i mieszka.
– Obicie wnętrza... skórą?
– Szpera.
– Xenony.
– Pakiet A-Spec i malowanie/oklejenie całości.

Na koniec chciałbym bardzo podziękować Patrykowi i jego pracownikom z ProWorkshop za swapa i przeprowadzanie wszystkich większych modyfikacji, i przeprosić za to, że pałętałem się między nogami w warsztacie i zadawałem mnóstwo pewnie nie zawsze inteligentnych pytań <glupek2>

Dziękuję również swojej rodzinie za cierpliwość, za to, że wytrzymują jazdę na gwincie i głośny wydech <spoko>
33.jpg
Ostatnio edytowano 24 wrz 2017, 20:41 przez yezyk07, łącznie edytowano 16 razy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2009, 10:24
Posty: 119 (0/1)
Skąd: Londyn czasem świętokrzyskie
Auto: 323F BA ZXi SE KL-ZE
323F BA Z5
Jaguar X-Type również V6
323F BA KF na części

Postprzez Bartg » 19 maja 2015, 10:46

Witamy w Dziale Nasze Mazdy :) Piękna efka w najfajniejszym kolorze i wnętrzu, prosiłbym jedynie w miarę możliwości wgrać zdjęcia na serwer MS – dużo ich jest a jak za jakiś czas znikną z zewnętrznego serwera to temat będzie pusty ;)
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 21:25
Posty: 7805 (21/118)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez Piotrek_154 » 17 lip 2015, 23:45

Ładna BA <serduszka> dużo pracy w nią włożone – niech służy jak najdłużej <spoko>
Best ET: Czaplinek '15 17,813, Ryki '15 17,808
Moderator EC/NM
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 12 lip 2014, 14:21
Posty: 865 (39/14)
Skąd: Łódź
Auto: 3 BK '05r HB 1.6 Z6-VE
MX-3 KL-DE

Postprzez Misik » 18 lip 2015, 11:29

Jest kozak. Bardzo ładnie zrobiona <spoko> nie mogę się napatrzeć <serduszka>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2013, 14:55
Posty: 462 (0/3)
Skąd: Łódź
Auto: Była 323F BG B6 93'
Jest 323F BA Z5 98' Limited Edition

Postprzez czarek1991 » 18 lip 2015, 12:33

Gwint BC-Racing <serduszka>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 sty 2012, 15:09
Posty: 1404 (4/6)
Skąd: Radom
Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL

Postprzez chmielu_KL » 18 lip 2015, 12:55

Najładniejsza 323f jaką dotychczas widziałem na forum <serduszka>
:D Gratki zapału i dużej ilości włożonej pracy <spoko> bezawaryjności.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2014, 16:51
Posty: 1834 (8/18)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red

Postprzez piwo » 22 lip 2015, 15:57

ile allegerity wazyly? faktycznie tyle co podaje oz czyli dla 17cali niecale 7kg? jak sie jezdzi na ad08r?
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 12:05
Posty: 4731 (212/128)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez Wojtek » 23 lip 2015, 18:16

Niezłe autko i niezłe mody... <serduszka>
Szerokości życzę <spoko>
Skoda Rapid Obrazek , Mii FR-line 1.0 Obrazek
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 12:44
Posty: 17490 (109/470)
Skąd: UK
Auto: Rapid 1.2 SE-L 110KM
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez Bartg » 27 lip 2015, 09:08

Decyzją rady ministrów MS witamy w dziale Projekty :)
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 21:25
Posty: 7805 (21/118)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez weede » 27 lip 2015, 20:33

ładnie i schludnie :)
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 15:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez julek » 1 sie 2015, 17:53

Gratuluje najladniejszej 323 na forum :)
Forumowicz
 
Od: 6 lip 2012, 19:30
Posty: 592 (0/2)
Skąd: warszawa
Auto: Mazda Mx-6 2.5l v6 KL-DE 1997 była się zmyła
Mazda Xedos 6 v6 poszla w obieg
Mazda 626 GE 2.5l v6 w czesciach
OBECNE :D
Mazda Mx-6 2.5l v6 1995
Mercedes e320 cdi 2003
Mazda 6 2.0 lf 2006 hb

Postprzez piwo » 2 sie 2015, 12:26

zapisany na zlot i konkurencje?
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 12:05
Posty: 4731 (212/128)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez yezyk07 » 21 sie 2015, 08:59

Co się dzieje ? Co się dzieje!? Moje auto "wskoczyło" do projektów a ja nawet nie wiedziałem <glupek2>
Muszę więcej czasu spędzać na forum a nie w pracy priorytetowo!
Dziękuję za opinie i komentarze dziś postaram się wstawić więcej zdjęć.

"piwo
ile allegerity wazyly? faktycznie tyle co podaje oz czyli dla 17cali niecale 7kg? jak sie jezdzi na ad08r?"


Nie pamiętam dokładnie ale oryginalne Enkeje z oponą 205 ważą 18,2 kg. Allegerity z oponą AD08R 215 ważą około 2 kg mniej czyli zamierzony cel został osiągnięty.
Opony bardzo fajne przyczepność w zakrętach jest super i hamowanie też się poprawiło po zmianie opon a może to przez hamulce z M6 :) tylko bardzo twardo na nich...

Dostepne kolory felg są takie
image.jpg

Mogłem wziąć złote albo czerwone...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2009, 10:24
Posty: 119 (0/1)
Skąd: Londyn czasem świętokrzyskie
Auto: 323F BA ZXi SE KL-ZE
323F BA Z5
Jaguar X-Type również V6
323F BA KF na części

Postprzez waldi944 » 10 lut 2016, 19:14

Hamowałeś już mazdę/,ile ma kucy?
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 7 kwi 2010, 12:19
Posty: 17
Skąd: Pilzno w podkarpackim
Auto: Mazda 323 f gt 1,8 dohc- 137 km-1991 r 300 tys przeb.najbogatsza wersja;klima,elektryka,oryginalne ospojlerowanie,alu 15,skóra, druga 323FBa 2,5 v6

Postprzez Cukierek » 10 lut 2016, 21:51

Wszystko jak najbardziej na duży plus! Bardzo duży plus! <spoko>
W jakich okolicach Lądka się kręcisz? Jak dobrze pójdzie to w czerwcu planuję być w UK na urlopie, ja tradycyjnie East Croydon CR0 6BL więc można by się spotkać :–)
www.gtrproject.pl
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
Forumowicz
 
Od: 24 kwi 2005, 20:35
Posty: 1822 (0/2)
Skąd: Brodnica
Auto: 323 BG GT Turbo BPT FWD, Toyota Yaris Hybrid '17,FSR Tarpan

Postprzez yezyk07 » 12 lut 2016, 22:15

Nie, nie hamowalem waldi po co sie mam denerwowac :P. A tak powaznie mowiac to bede w lecie w Polsce to pojade na hamownie i zoabczymy co wyjdzie.

Cukierek dzieki wielkie <spoko> ja sie zawsze krece dookola Heathrow :) jak cos to z mila checia sie spotkam z innym wlascicielem Mazdy i zrobimy spot 2 osobowy <rotfl>

Co do samochodu to wleciało kilka drobnych rzeczy.
Nowy olej Millera i filtr oleju Blitz, 4 zarowki H1 Philips X-treme Vision, dwa pochłaniacze wilgoci jeden na prund a drugi na mikrofale <rotfl> , korek spustowy oleju z magnesem Mishimoto, klaksony Hella Supertone, trochę wężyków silikonowych pod maskę oraz kupilem zestaw do oczyszczania klimatyzacji, pedaly Momo juz zalozylem, kierwonica Momo Eagle w drodze...
Ostatnio edytowano 11 mar 2016, 21:47 przez yezyk07, łącznie edytowano 2 razy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2009, 10:24
Posty: 119 (0/1)
Skąd: Londyn czasem świętokrzyskie
Auto: 323F BA ZXi SE KL-ZE
323F BA Z5
Jaguar X-Type również V6
323F BA KF na części

Postprzez luki_92_92 » 15 lut 2016, 20:31

Dla mnie bomba biorąc pod uwagę, że konkretny silnik, konkretne modyfikacje i mój ulubiony kolor budy i foteli dla BA <oczy>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 kwi 2009, 18:42
Posty: 2443 (6/12)
Skąd: Sosnowiec
Auto: Mazda 323F BA GLX A-Spec '98 1.8 BP
Mazda RX-8 '05

Postprzez MariuS » 2 mar 2016, 19:07

Wygląda świetnie. Kawior graty. Naprawdę nie podjedziesz na hamownię? Widzę Cheester stroił więc powinno być naprawdę godnie i uczciwie zrobione. Ale zastanawia mnie jak motor bo było już kilka przypadków KLZE od tego Pana z Lublina które po złożeniu u niego silnika miały po strojeniu po `170KM.. Pytam z czystej ciekawości, nie chcę pisać nic złego na niego ale takie przypadki były.
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 08:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez zelka » 3 mar 2016, 19:01

Naprawdę pięknie się prezentuje. Kiedyś jak mi skasowali BG szukałem takiej w jasnym środku...
Naprawdę ogrom prac wykonanych, więc wielki szacunek się należy! <spoko>
Cud, miód i orzeszki <serduszka>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 wrz 2012, 12:17
Posty: 1109 (1/12)
Skąd: Konin
Auto: Mazda 6 GH L5 '09
Była: Mazda 3 BK LF '04
Mazda 323F 1.8 BG SOHC '90

Postprzez yezyk07 » 11 mar 2016, 22:07

Dzięki luki_92_92 twoja też jest teraz konkret po tym swapie i z pakietem MS, daj ją jeszcze na dół i może jakaś felga i będzie szaleństwo.

MariuS od Ciebie usłyszeć, że samochód wygląda świetnie to jest coś.
Na hamownię oczywiście kiedyś pojadę tylko jeszcze kilka rzeczy chciałem poprawić.
Kolega Chester polecił mi wymienić pompę paliwa i wtryski i jeszcze chcę kupić nowe kable i świece oraz zrobić CAI z dziurą w zderzaku...
Panie Mariuszu lepiej mi podpowiedz jak pokonać "problem" półosi w BA, podpasują od czegoś innego czy robić na zamówienie nowe? :D

Tu zdjęcia ostatnich gratów.
61rtDFQDLTL._SL1239_.jpg
Żarówki Philips X-treme vision co by było jaśniej stać w korkach... i cieplej :–)
dzikiewegorze.JPG
Kilka nowych kolorowych węży silikonowych zawitało pod maskę, żeby zastąpić czarne
EAGLEmomo.jpg
Kierownica Momo Eagle czeka na założenie
hella1.jpg
Klaksony Hella Supertone
hella2.jpg
hella3.jpg
klima.JPG
Środki do czyszczenia i dezynfekcji klimatyzacji i nawiewów
klima-doktor.jpg
magnetic-oil-drain-plug-m20-x-1-5-black-94.jpg
Magnetyczny korek spustowy oleju Mishimoto
magnetic-oil-drain-plug-m20-x-1-5-black-102.jpg
miller.JPG
Olej Millers NanoDrive
osuszacz220.jpg
Osuszacz powietrza
pingi osuszacz.jpg
Inny osuszacz powietrza (niektórym trudno w to będzie uwierzyć ale w UK wilgotno :–))
smarszyber.JPG
Smar do prowadnic szyberdachu

filtrolio1.jpg
Filtr oleju Blitz
filtrolio2.jpg
Plus 5 KM co najmniej :–)
Ostatnio edytowano 12 mar 2016, 00:12 przez yezyk07, łącznie edytowano 3 razy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2009, 10:24
Posty: 119 (0/1)
Skąd: Londyn czasem świętokrzyskie
Auto: 323F BA ZXi SE KL-ZE
323F BA Z5
Jaguar X-Type również V6
323F BA KF na części

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy