Strona 18 z 21

PostNapisane: 3 kwi 2018, 17:14
przez drozdo
Przewód od wysprzęglika nie wytrzymał nowego sprzęgła. Ogólnie to w MPSach (nie wiem jak w normalnych 6) guma po tych 10-12 latach słabnie bo już trochę różnych przewodów wymieniałem :)
MPS już gotowy do odebrania, jutro jadę do Rewala i jak wrócę to od razu odstawiam w Poznaniu do znajomego mechanika żeby dalej na tor szykować maszynę :)

Re: Mazda6 GG L3-VDT MPS 2006, ~450KM/608Nm P0 BULKI by drozdo

PostNapisane: 10 kwi 2018, 08:58
przez weede
Dlaczego nie jechałeś w Poznaniu?

PostNapisane: 10 kwi 2018, 09:51
przez drozdo
Nie zdąrzyłem ogarnąć auta – mam problemy z doładowaniem (ebcs albo kabelki od niego, albo coś w okolicach) i czasem boost działa a czasem nie i trochę ryzykownie na tor w takim stanie wyjechać było.
Wczoraj auto odstawilem do odrdzewiania, jak wróci to będę walczył dalej... :)

PostNapisane: 24 kwi 2018, 14:03
przez Mateo_RX
drozdo napisał(a):Nie zdąrzyłem ogarnąć auta – mam problemy z doładowaniem (ebcs albo kabelki od niego, albo coś w okolicach) i czasem boost działa a czasem nie i trochę ryzykownie na tor w takim stanie wyjechać było.
Wczoraj auto odstawilem do odrdzewiania, jak wróci to będę walczył dalej... :)


Ehh cały czas coś. Trzymam kciuki oby na następny track day auto było już w 100% gotowe na tor.

Re: Mazda6 GG L3-VDT MPS 2006, ~450KM/608Nm P0 BULKI by drozdo

PostNapisane: 14 cze 2018, 23:44
przez slisman
Oho, wchodzę na jutuba, a tam mazdaspeed :D


Fajny odcinek, gratki auta!

PostNapisane: 14 cze 2018, 23:51
przez drozdo
dzięki :)

Re: Mazda6 GG L3-VDT MPS 2006, ~450KM/608Nm P0 BULKI by drozdo

PostNapisane: 15 cze 2018, 08:55
przez torek
filmik fajnie poskładany, auto wiadomo, ale prowadzącego słuchać się nie da.. <oczy> <oczy>

PostNapisane: 15 cze 2018, 09:26
przez drozdo
Bez przesady, ma swój styl który nie każdemu się musi podobać ale przynajmniej robi to profesjonalnie, moje wypowiedzi dużo gorzej wypadają ale co zrobić, spikerem w tv nie zostanę :)

PostNapisane: 14 gru 2018, 15:40
przez drozdo
Nie miałem ostatnio czasu tu zaglądać więc czas na szybki update:
MPS od jakiegoś czasu stoi w SSG i przechodzi ostatni planowany etap dużych modyfikacji – czyli prostujemy dolot i dodajemy paliwa.

Wlatuje dużo większy intercooler:
Obrazek
Obrazek

Orurowanie dolotu w końcu wyprostowane czyli dużo krótsze, sporo grubsze, kolektor z Focusa ST i dodakowe wtryskiwacze:
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Auto jest już praktycznie spokładane, czekamy jeszcze na strojenie...

Re: Mazda6 GG L3-VDT MPS 2006, ~450KM/608Nm P0 BULKI by drozdo

PostNapisane: 14 gru 2018, 16:37
przez DARO MAZDA 323
jakie cyfry Cię zadowolą ?

PostNapisane: 14 gru 2018, 16:42
przez drozdo
Sam nie wiem, 500+ by było fajnie zrobić ale to już niezbadane wody, limitem chcę żeby było paliwo więc będę prostował wszystko póki nie zacznie stukać na PB98 albo V-Power Racingu (jeszcze nie wiem) a wyniki jakie będą to zobaczymy :)

Re: Mazda6 GG L3-VDT MPS 2006, ~450KM/608Nm P0 BULKI by drozdo

PostNapisane: 15 gru 2018, 00:35
przez motomike6
IC sporawy :) Czekamy co wypluje na hamowni. Tak czy inaczej projekt robiony z głowa, bez jakiś udziwnień na zewnątrz a najważniejsze to to co kryje się pod maska, takie daily w najlepszym wydaniu :)
Sam zastanawiam się nad MPSem ale to może w przyszłym roku a jak bym mial modzic to bym chyba skopiował trochę rozwiązań z tego projektu ;)

Re: Mazda6 GG L3-VDT MPS 2006, ~450KM/608Nm P0 BULKI by drozdo

PostNapisane: 15 gru 2018, 02:43
przez torek
No jestem bardzo ciekaw wyniku. Trzymam kciuki. :) Ciekaw jestwm przejdziesz na Metę :D

PostNapisane: 18 gru 2018, 11:45
przez piwo
pomysl gdzie ma uciec te cieplo ktore odbierze intercooler. gdzies te cieplo spod maski trzeba odprowadzic. pytanie gdzie. jakies chrapy boczne, czy na masce...

PostNapisane: 18 gru 2018, 11:52
przez drozdo
No niestety walka z temperaturami w MPSie to chleb powszedni :P Pod maską nie ma za dużo możliwości, na początek wywalę uszczelkę między maską a podszybiem ale docelowo to tylko carbonowa maska z wywietrznikami albo pocięta MPSowa, ale wszystko w swoim czasie :)

Re: Mazda6 GG L3-VDT MPS 2006, ~450KM/608Nm P0 BULKI by drozdo

PostNapisane: 18 gru 2018, 13:20
przez torek
Fakt w mpsie jest dość ciasno pod maską.. i albo woda leci na turbinę, cewki, albo skrzynkę bezpieczników, aku, pompę wspomagania z kompem, lub jeszcze pozostaje pasek osprzętu z pompą wspomagania i filtrem powietrza.. oczywiście mowa o symetrycznych otworach na klapie <czarodziej>
Na razie tylko Ronin ma w swojej otwory mniej więcej na wysokości turbo i cewek.. ale na kolektor wydechowym ma jeszcze osłonę termiczną.. a nie wiem, czy woda + rozgrzany kolektor bez osłony to dobry pomysł.. <oczy>

PostNapisane: 23 gru 2018, 22:23
przez drozdo
Jest choinkowy prezent od SSG i PromotoRa – stabilne 500KM i 625Nm! :D Przy ~525KM transfer case zaczął wydawać dziwne dźwięki więc póki co pojeżdżę na 500+ i zobaczymy jak maszyna to zniesie, turbinowo-paliwowo jest 550KM do zrobienia bez problemu :)
Jaram się :D
Obrazek

szło więcej ale mechanicznie może być krucho więc narazie spokojne 500 starczy :)
Obrazek

Obrazek

ecu, det i dużo klawiatur :D
Obrazek

Re: Mazda6 GG L3-VDT MPS 2006, ~450KM/608Nm P0 BULKI by drozdo

PostNapisane: 24 gru 2018, 11:52
przez motomike6
Mikołaj wyrobił się na czas :)

Re: Mazda6 GG L3-VDT MPS 2006, ~450KM/608Nm P0 BULKI by drozdo

PostNapisane: 24 gru 2018, 12:03
przez Neonixos666
Gratulację wyniku, co to za przycinka przy 5 tyś?

Re: Mazda6 GG L3-VDT MPS 2006, ~450KM/608Nm P0 BULKI by drozdo

PostNapisane: 24 gru 2018, 12:13
przez torek
Wynik GRUUUBY :D :D