Napisane: 6 sie 2014, 21:45
Sorry, pomyliłem "Edytuj" z "Cytuj"
onyx napisał(a):Nie, nie ma to w ogóle wpływu.
Paweł napisał(a):onyx napisał(a):Nie, nie ma to w ogóle wpływu.
Podobnie jak lżejsze felgi .
Gib napisał(a):Ja natomiast mogę napisać jakie są zalety ciężkiego koła, pozwala oszczędzać paliwo
Paweł napisał(a):Gib napisał(a):Ja natomiast mogę napisać jakie są zalety ciężkiego koła, pozwala oszczędzać paliwo
Z punktu widzenia fizyki i zasady bilansu energii – nie trzyma się to kupy. Przy jeździe ze stałą prędkością nie ma znaczenia ile waży koło zamachowe (pomijając masę dołożoną do wagi auta), bo jego energia nie zmienia się.
Gib napisał(a):nie tracę prawie prędkości
teraz to juz kompletnie nie wiem o co Ci chodzi – jeszcze ze 2h i w tv bedzie wrozka zadzwonie, moze sie dowiemGib napisał(a):A jakie to ma znaczenie skoro nie zmieniam biegu?
Gib napisał(a):Skoro nie zmieniam biegu to wraz z brakiem spadku prędkości obrotowej odnotowuję również brak spadku prędkości jazdy. Tak?