Mazda 121 DA '89 BP DOHC
Lubie takie pierdoloty. Kibicuje.
Mierzyłeś jakie czasy to kręci już z BP?
Jestem właśnie ciekaw jak wypada to na tle innych poswapowanych maluchów.
CC/SC – Micra – Corsa itp.
Też kiedyś chciałem to swapnąć, i po zobaczeniu tego projektu znowu przeszło mi to przez głowę, tylko jakbym miał to teraz robić nie wiem czy nie pokusiłbym się o b6t.
Mierzyłeś jakie czasy to kręci już z BP?
Jestem właśnie ciekaw jak wypada to na tle innych poswapowanych maluchów.
CC/SC – Micra – Corsa itp.
Też kiedyś chciałem to swapnąć, i po zobaczeniu tego projektu znowu przeszło mi to przez głowę, tylko jakbym miał to teraz robić nie wiem czy nie pokusiłbym się o b6t.
wszystko zalezy od stanu silnika. klki kreca 15s-16s. bp w budzie 323 kreca kolo 16stki. pomodzone bp w 323 (u jacka179) czas 15,1. wiec ogolnie jest szansa by pojechac kla ale nic pewnego. wszysto zalezy od danego modelu.proponuje podazyc ta sama droga co Jacek zanim wrabiesz sie w turbo.
viewtopic.php?f=49&t=59457
viewtopic.php?f=49&t=59457
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Zobaczymy co będzie się działo na skrzyni z 1.3 16V, na mojej z 8V która wychodzi ze jest jeszcze krótsza jest ostro do czasu gdzy jeszcze sprzęgło trzymało zerwało mi przy 120 trakcję . Silnik jest zdrowy nie ma zadnych nie pokojących objawów, przy wyzszych obortach też dymka nie puszcza, co do dalszych planów myślę, że jednak NA może uda się coś osiągnąć w klasie do 2.0 . Nic nie mierzyłem bo nie zdąrzyłem bo sprzęgło zaczęło sie ślizgać, co do BP vs B6T , to jestem raczej po stronie BP więcej łatwiej dostępnych części. Wiadomo jak to bywa zawsze coś się moze stać i wtedy skąd brać części za w miare normalną kasę.
Co do pierwszej jazdy to skomentuję tylko tyle, że pierwszy raz mi się nogi trzęsły GTXem nie było tak strasznie i miałem okazję już jeździć sporą ilością mocnych wozów dając im na każdym biegu do końca
Co do pierwszej jazdy to skomentuję tylko tyle, że pierwszy raz mi się nogi trzęsły GTXem nie było tak strasznie i miałem okazję już jeździć sporą ilością mocnych wozów dając im na każdym biegu do końca
Ostatnio edytowano 3 wrz 2015, 23:26 przez KAROLLO121, łącznie edytowano 1 raz
Od niedzieli stałem się szczęśliwym posiadaczem mx5 NB sportiva więc 121 po odkuciu z kasą idzie na totalną wyścigówkę
I mam problem... .Sam nie poradzę z elektryką, nie mam pojęcia kiedy ojciec znajdzie czas, wypytałem juz chyba wszystkich elektryków w okolicy czy by się nie podjeli i nic. Już mnie serce boli jak tak stoi i zaczynam rozwazać nawet sprzedaż... .Nawet nie wiem ile mozna by ją cenić
ale w czym dokładnie jest problem z elektryką?
Bo BPek sam w sobie zbyt skomplikowanej wiązki nie ma
Bo BPek sam w sobie zbyt skomplikowanej wiązki nie ma
- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
sama wiązka od silnika jes ok i jest gotowa bo cała przerzucona jest z gtka ale podłączyć obrotomierz trzeba, pod zegary od 121 pod stacyjke , wywalić skrzynkę bezpieczników z wiazki od gt i podpiać ja pod skrzynke od 1.3 , cześc zbednych przewodó wywaliłem już ale wiazke silnikową to co zostało trzeba jeszcze poskracać i poukłądać
aaa takie buty, no bez schematu to będzie raczej ciężko. Co do obrotomierza to w BG jest brany z cewki (ale to pewnie wiesz) jak dobrze pamiętam to przewód o kolorze żółto niebieskim. Z drugiej strony zegarów też powinny być oznaczenia w którym miejscu przychodzi jaki sygnał (tak przynajmniej jest w BG)
- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
Do 323 mam manuala nawet fajnego schody sa po stronie wiązki z 121
_DEXTER_ potworek jeszcze nie skończony bo niestety brak czasu i funduszy ale daje radę na prostej chyba nadal lepiej niż mój sportive
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości